τάξη, θρανία, αξιολόγηση
Η ΟΛΜΕ έχει εκφράσει την αντίθεσή της και στο παρελθόν σε παρόμοιες νομοθετικές πρωτοβουλίες και διατάξεις θεωρώντας, ότι αυτό αποτελεί “μετάθεση από το παράθυρο” και ως εκ τούτου κατάφωρη αδικία

Σχετικά με τις οργανικές θέσεις στα Πειραματικά Σχολεία

Σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου 4692/2020 που ψηφίστηκε πρόσφατα και συγκεκριμένα στα άρθρα περί Πειραματικών και Πρότυπων σχολείων και στο άρθρο 62, παράγραφος 4, περί μεταβατικών διατάξεων, δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε αυτά τα σχολεία να τοποθετηθούν οριστικά (οργανική θέση), σε σχολείο της βαθμίδας τους όπου ανήκει το Πειραματικό ή Πρότυπο σχολείο που εργάζονται ή της προηγούμενης περιοχής μετάθεσής τους, κατά απόλυτη προτεραιότητα και, πριν από τους υπεράριθμους της περιοχής.

Η ΟΛΜΕ έχει εκφράσει την αντίθεσή της και στο παρελθόν σε παρόμοιες νομοθετικές πρωτοβουλίες και διατάξεις θεωρώντας, ότι αυτό αποτελεί “μετάθεση από το παράθυρο” και ως εκ τούτου κατάφωρη αδικία.

Ζητάμε:

την κατάργηση της παραγράφου 4 του άρθρου 62 και κάθε άλλης διάταξης η οποία παρακάμπτει τις γενικές διατάξεις περί μεταθέσεων όλων των υπόλοιπων συναδέλφων.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ALFAVITA.GR

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews για να μάθετε πρώτοι μόνο τις ειδήσεις που σας ενδιαφέρουν

     


     

    Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

    ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

    Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

    Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

    ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

    2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

    Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

    σχετικά άρθρα