Σε ρυθμούς διακοπών ο κυβερνητικός συνδικαλισμός
ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών - Επιτροπή Αγώνα Δ.Ε Μαγνησίας

Ο αγώνας δεν εξαντλείται στις δηλώσεις στα ΜΜΕ και στις φωτογραφίσεις αλλά απαιτεί συντονισμό, οργάνωση, προοπτική. Χτίσιμο ισχυρών συμμαχιών με γονείς και τους μαθητές, τους εργαζόμενους και  την κοινωνία.

Παρά την αγωνιστική διάθεση που έδειξαν όλες τις προηγούμενες μέρες οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων που πλήττονται από τις αντιεκπαιδευτικές αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα των Λυκείων και των Γυμνασίων, και παρά την πρόδηλη και  εκφρασμένη διάθεση τους για κλιμάκωση  μέχρι το υπουργείο να πάρει πίσω αυτές τις αλλαγές, η πλειοψηφία του παλιού και του νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού στην ΕΛΜΕ Μαγνησίας (ΣΥΡΙΖΑ, ΔΑΚΕ και Ο.Μ.)  κάνει ότι περνάει από το χέρι της να αφήσει χωρίς συντονισμό, οργάνωση και προοπτική τον αγώνα των συναδέλφων.

Σε θερινή «ραστώνη» ο κυβερνητικός συνδικαλισμός στην ΕΛΜΕ Μαγνησίας

Την ώρα που χιλιάδες εκπαιδευτικοί βλέπουν να έρχεται «μαύρος Σεπτέμβρης» μετά τον εξοβελισμό από το Λύκειο των κοινωνικών επιστημών, των όποιων ψηγμάτων καλλιτεχνικής παιδείας υπήρχε αλλά και πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων όπως το σχέδιο ή τη μείωση στο μισό της οικιακής οικονομίας στο γυμνάσιο, ο κυβερνητικός συνδικαλισμός (παλιός και νέος) στην ΕΛΜΕ Μαγνησίας, μάλλον ζει σε ρυθμούς καλοκαιρινών διακοπών! 

Έτσι παρά τις διαδοχικές γραπτές (17 και 24/6 που κοινοποιήθηκαν και στα σχολεία) και προφορικές (στο διευρυμένο Δ.Σ. στις 22/6, στη μαζική παράσταση στη ΔΔΕ στις 23/6 και στη διαμαρτυρία των εικαστικών στις 25/6) προτάσεις της ΑΣΕ, ο εργοδοτικός συνδικαλισμός όχι μόνο δεν πήρε κανένα πρακτικό μέτρο ενημέρωσης εργατικών σωματείων, συλλόγων και φορέων, καμία πρωτοβουλία για το χτίσιμο ισχυρών συμμαχιών με τους εργαζόμενους αλλά με μαεστρία αφήνει να ξεθυμάνει η καθολική αγωνιστική διάθεση των συναδέλφων μη προγραμματίζοντας καμία δράση για τις επόμενες μέρες, υπονομεύοντας ακόμη και αυτή την απόφαση της ΟΛΜΕ που καλεί σε κινητοποιήσεις τη Δευτέρα 29/6.

Συναδέφισσες και συνάδελφοι.

Τις προηγούμενες μέρες φάνηκε καθαρά πως είναι καθολική απαίτηση των εκπαιδευτικών η συνέχιση και η ένταση του αγώνα για να πάρει πίσω το υπουργείο τις αντιδραστικές αλλαγές στο ωρολόγιο. Ο αγώνας αυτός είναι ώρα να περάσει στα χέρια των ίδιων των εκπαιδευτικών βάζοντας στη γωνία όλους εκείνους που έχουν κάνει σκοπό της ζωής τους να υπηρετούν τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές Ε.Ε., ΟΟΣΑ, ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ.

Είναι η ώρα να βάλουμε όλες μας τις δυνάμεις για την υπεράσπιση του σχολείου γενικής παιδείας, που θα μορφώνει ουσιαστικά και πολύπλευρα τα παιδιά της λαϊκής οικογένειας! Που δε θα βάζει τον μαθητή στη λογική ότι υπάρχουν πρωτεύοντα και δευτερεύοντα μαθήματα, ότι υπάρχει χρήσιμη και άχρηστη γνώση με κριτήριο το επάγγελμα που θα επιλέξει και τις εξετάσεις. Λες και αυτός που θα γίνει φυσικός δεν χρειάζεται να μαθαίνει Κοινωνιολογία ή ο φιλόλογος να μαθαίνει Χημεία και Βιολογία ή ο εργάτης να μαθαίνει Μουσική...

Το σχολείο των δεξιοτήτων που μεθοδικά χτίζεται εδώ και πολλά χρόνια υπηρετεί τις ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων για εργαζόμενους συγκεκριμένων χαρακτηριστικών που δε θα έχουν αντίληψη και κρίση, πολλές απαιτήσεις και δε θα διεκδικούν.  Αυτό το σχολείο που, στο όνομα της καλλιέργειας δεξιοτήτων (τις οποίες διαφήμισε η κυβέρνηση και κατά την ψήφιση του τελευταίου αντιεκπαιδευτικού της νομοσχεδίου), αποστεώνεται όλο και περισσότερο από τη στέρεη βάση της γενικής παιδείας, απομακρύνεται από το στόχο της ολόπλευρης μόρφωσης και καλλιέργειας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
δάσκαλοι
Εκπαιδευτικοί: Διορισμοί εκπαιδευτικών: Εκκαθαρισμένοι Πίνακες για τους επικείμενους διορισμούς και τις προσλήψεις
Μπορούν όλοι οι αναπληρωτές να δουν την εκκαθαρισμένη τους θέση και να υπολογίζουν τόσο μελλοντικό διορισμό όσο και μελλοντικές προσλήψεις
Εκπαιδευτικοί: Διορισμοί εκπαιδευτικών: Εκκαθαρισμένοι Πίνακες για τους επικείμενους διορισμούς και τις προσλήψεις
teachers
Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Σχετικά με την κατανομή, την έκδοση των οριστικών πινάκων της 2ΓΕ/2023 και τις προσλήψεις αναπληρωτών
Οι διορισμοί των ειδικοτήτων στη Γενική της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα είναι κάτω από 5.000 - Ο αριθμός 5.500 αφορούσε τόσο γενική όσο και ΕΑΕ,...
Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Σχετικά με την κατανομή, την έκδοση των οριστικών πινάκων της 2ΓΕ/2023 και τις προσλήψεις αναπληρωτών