Νίκη Κεραμέως
Στο στάδιο των τελικών κατατάξεων οι προκηρύξεις για την Ειδική Αγωγή

Στις 7 Σεπτεμβρίου θα ανοίξουν τα σχολεία, επανέλαβε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως. 

Ωστόσο, όπως δήλωσε στην εκπομπή «Συνδέσεις» της ΕΡΤ, εξετάζεται το ενδεχόμενο να ανοίξουν με πρόγραμμα εξ περιτροπής διδασκαλίας. Οι τελικές αποφάσεις θα παρθούν βάσει των εισηγήσεων των ειδικών, ενώ ανάλογες συζητήσεις διεξάγονται και για την επαναλειτουργία των πανεπιστημίων.

Σε σχέση με τις προκηρύξεις για τους μόνιμους διορισμούς, η υπ. Παιδείας δήλωσε ότι βρίσκονται στο στάδιο της έκδοσης των τελικών κατατάξεων από το ΑΣΕΠ, ώστε στο άμεσο επόμενο διάστημα να προχωρήσουν οι δηλώσεις περιοχών.

Σε διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς βρίσκεται το υπουργείο Παιδείας, καθώς προχωρά στην κατάρτιση του νέου νομοσχεδίου για την επαγγελματική εκπαίδευση. Στόχος των νομοθετικών ρυθμίσεων είναι η στενότερη σύνδεση με την αγορά εργασίας και η αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και των επαγγελματικών προοπτικών των σπουδαστών.

Στο νομοσχέδιο, μεταξύ άλλων, προβλέπεται η ίδρυση πρότυπων ΕΠΑΛ, ενώ το υπουργείο Παιδείας βρίσκεται στο στάδιο των επαφών με τους επαγγελματικούς φορείς και καταγραφών των αναγκών στην αγορά εργασίας. 

Στόχος της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας είναι, επίσης, η αύξηση του ποσοστού των μαθητών που επιλέγουν να φοιτήσουν στα Επαγγελματικά Λύκεια. «Στην Ελλάδα το ποσοστό φοίτησης στα ΕΠΑΛ είναι 28,8%, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 50%. Υπάρχουν χώρες όπως η Φινλανδία που αυτό το ποσοστό ανέρχεται στο 70%», ανέφερε σχετικά η υπουργός.

Το νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση αναμένεται να ψηφιστεί το φθινόπωρο.

Σε σχέση με το νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση, η υπουργός Παιδείας ανέφερε πως το Σύνταγμα της Ελλάδος προβλέπει την κρατική εποπτεία της ιδιωτικής εκπαίδευσης. «Εποπτεία όμως δε σημαίνει υπέρμετρος κρατικός παρεμβατισμός», εξηγώντας πως στα ιδιωτικά σχολεία δίνεται η ελεύθερη δυνατότητα οργάνωσης πρόσθετων δραστηριοτήτων, πέραν του υποχρεωτικού σχολικού ωραρίου.

Σε σχέση με το εργασιακό καθεστώς, καταργείται το καθεστώς της διετίας και προκρίνονται οι συμβάσεις αορίστου χρόνου. Ωστόσο, αίρονται οι περιορισμοί για την διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, ενώ φαινόμεναι ασυδοσίας και αθέμιτων πρακτικών αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά από τις διατάξεις του νομοσχεδίου.

Τέλος, το υπουργείο Παιδείας προχωρά σε τομή για την διδασκαλία των Ειδικών Μαθημάτων για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, με τη θέσπιση ωρών ενισχυτικής διδασκαλίας.
 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kairos
Έκτακτο Δελτίο ΕΜΥ - Ξεκινάει διήμερη κακοκαιρία: Σε ποιες περιοχές θα έχουμε ισχυρές βροχές και καταιγίδες
Επιδείνωση του καιρού από σήμερα Τέταρτη μεσημέρι έως αργά το απόγευμα της Πέμπτης
Έκτακτο Δελτίο ΕΜΥ - Ξεκινάει διήμερη κακοκαιρία: Σε ποιες περιοχές θα έχουμε ισχυρές βροχές και καταιγίδες
syneleysi_foitites
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Ανοίγει ο δρόμος των διαγραφών για «λιμνάζοντες» φοιτητές που είχαν εισαχθεί στα ΑΕΙ πριν από την ψήφιση του νόμου Κεραμέως και έκτοτε ξεπέρασαν (ή...
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Απολύσεις εργαζομένων
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
Μελέτη Κλαδικού Ινστιτούτου ΟΙΕΛΕ: Οι ανεξέλεγκτες απολύσεις βλάπτουν ακόμη και τις πιο ισχυρές επιχειρήσεις - Οι προτάσεις της Ομοσπονδίας για τις...
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.