κορονοϊός, μαθητής, μάσκα
Πολύ φοβάμαι ότι με αυτά τα ελλιπή μέτρα προστασίας, τα παιδιά για ακόμη μια φορά θα γίνουν μαριονέτες μιας κωμικοτραγικής παράστασης.

Τα σχολεία σε λίγες μέρες ανοίγουν τις πόρτες τους. Η ημερομηνία κλείδωσε, στις 7 Σεπτεμβρίου όλοι οι μαθητές μασκοφορεμένοι, οπλισμένοι με αντισηπτικά σπρέι και μαντηλάκια, θα ακούσουν το πρώτο κουδούνι να χτυπά. Φέτος, τα παιδιά κάθε μέρα που θα επιστρέφουν από το σχολείο , θα πρέπει, εκτός από το να ξύσουν τα μολύβια τους για την επόμενη μέρα,να πλύνουν και να αποστειρώσουν τη μάσκα που θα φορούν!

Το Υπουργείο Παιδείας πήρε τις αποφάσεις του, που όλοι περιμέναμε με αγωνία, αλλά δυστυχώς για ακόμη μια φορά αποτυγχάνει. Οι αποφάσεις είναι βεβιασμένες, επιπόλαιες, χωρίς πλαίσιο πρόσθετων και ενισχυμένων μέτρων.

Η Ιταλία ήταν από τις πρώτες χώρες που ανακοίνωσε πρόσθετα μέτρα, διατεθειμένη να εξασφαλίσει παραπάνω αίθουσες και διδακτικό προσωπικό για να καλύψει τις εκάστοτε ανάγκες που προκύπτουν , λόγω της δυσμενούς κατάστασης.

Το Υπουργείο Παιδείας και η κ.Κεραμέως λίγες μέρες πριν το άνοιγμα των σχολείων ανακοινώνει ότι τα σχολεία θα ανοίξουν κανονικά με πλήρη σύνθεση μαθητών , αναφέροντας ότι η μάσκα είναι υποχρεωτική καθημερινώς για παιδιά και δασκάλους , ώστε να μπορέσουν να εκτελέσουν αγγόγυστα τα καθήκοντά τους.

Σε προηγούμενο μου άρθρο , σε τοπική εφημερίδα ,είχα κάνει αναφορά στο πιο τραγελαφικό σημείο του νομοσχεδίου που ψηφίστηκε εν μέσω πανδημίας το καλοκαίρι και δεν είναι άλλο από την αύξηση των μαθητών ανά τάξη. Αυτοί λοιπόν οι 25 μαθητές ανά τάξη , είναι υποχρεωμένοι να φορούν μάσκα και να κρατούν αποστάσεις σε αίθουσες κλουβιά, όπως πολλοί αναφέρουν, κυρίως γονείς και εκπαιδευτικοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης . Η οργή των γονιών και των εκπαιδευτικών θεριεύει και ξεχειλίζει, γιατί είναι οι μόνοι που έχουν την πιο αντικειμενική και ουσιαστική εικόνα της κατάστασης που βιώνουν τα παιδιά τους μέσα στα δημόσια ελληνικά σχολεία.

Μάλλον η κ.Κεραμέως και το επιτελείο του Υπουργείου Παιδείας δεν έχει ιδέα , ότι κάποια δημόσια ελληνικά κτίρια αποτελούνται από μικρές αίθουσες ή υπάρχουν αυτή τη στιγμή σχολικές αίθουσες που στεγάζονται σε λυόμενα κτίρια χωρίς θέρμανση και με μηδαμινές αποστάσεις μεταξύ των μαθητών. Δεν μπορούν να αντιληφθούν επίσης ότι μάθημα με 25 και 27 μαθητές μέσα σε μια τάξη είναι σχεδόν ακατόρθωτο να γίνει ,ακόμη και πέρα από τις συγκεκριμένες συνθήκες. Οι σχολικές αίθουσες δεν είναι αίθουσες διαλέξεων Πανεπιστημίων!

Πώς θα ξεκινήσει λοιπόν αυτή η φετινή σχολική χρονιά; Οι ανησυχίες και οι προβληματισμοί ξεπηδούν δικαιολογημένα στα κεφάλια πολλών. Πολύ φοβάμαι ότι με αυτά τα ελλιπή μέτρα προστασίας, τα παιδιά για ακόμη μια φορά θα γίνουν μαριονέτες μιας κωμικοτραγικής παράστασης.

Μαστοράκη Μαρία

Εκπαιδευτικός γενικής και ειδικής Αγωγής                                                   

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 22/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Βουλή
Νομοσχέδιο ΥΠΑΙΘΑ: Και η Ένωση Ελλήνων Φυσικών δεν προσκλήθηκε στη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων
Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ) εκφράζει τη διαμαρτυρία της για τη μη πρόσκληση της στη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
Νομοσχέδιο ΥΠΑΙΘΑ: Και η Ένωση Ελλήνων Φυσικών δεν προσκλήθηκε στη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων