Ενημέρωση για τις προσλήψεις αναπληρωτών και τα κενά στη Γ΄Αθήνας
Ενημέρωση της αρετού Όλγας Δασκαλάκη για τα κενά στη Γ΄Αθήνας μετά τις προσλήψεις αναπληρωτών - Αναλυτικά τα κενά

Τα κενά που δεν καλύφθηκαν κατά την Ά΄φάση προσλήψεων αναπληρωτών καταγράφει η αιρετοός Όλγα Δασκαλάκη (Γ' Διεύθυνση Αθήνας).

Αναλυτικά το ενημερωτικό σημείωμα:

Ευχόμαστε ολόψυχα δημιουργική σχολική χρονιά, με υγεία και πρόοδο για τους μαθητές μας και για μας.

Καλωσορίζουμε τους νεοδιορισθέντες συναδέλφους μας στην Ειδική Αγωγή, αποτέλεσμα των πολύχρονων αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος, τους ευχόμαστε καλή τοποθέτηση και τους περιμένουμε στις Γενικές συνελεύσεις και στους Συλλόγους μας!

Καλωσορίζουμε, επίσης, τους  αναπληρωτές συναδέλφους μας, και ελπίζουμε, με τους εντεινόμενους κοινούς μας αγώνες, σύντομα να είναι κι αυτοί μόνιμοι. Τα σωματεία μας, όπως γνωρίζετε οι περισσότεροι, εντάσσουν τους αναπληρωτές ως ΕΝΤΕΛΩΣ ΙΣΟΤΙΜΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ.

Προσλήψεις πίσω από τις πραγματικές ανάγκες και ελλείψεις στη Γ΄ Αθήνας !

 

Η Α φάση των προσλήψεων δεν δικαιολογεί κανέναν πανηγυρισμό, αφού υπολείπεται των πραγματικών αναγκών!

 

Απαιτούμε άμεσα Β φάση για την κάλυψη κάθε κενού!

 

Τελικά ήρθε η Α φάση προσλήψεων για να επιβεβαιώσει το στόχο: λιγότερες προσλήψεις από τις πραγματικές ανάγκες.

 

Συγκεκριμένα ενώ η Διεύθυνση Γ΄ Αθήνας δήλωσε 872  κενά (για εμάς με βάση τις πραγματικές ανάγκες είναι πολύ περισσότερα!!!) καλύφθηκαν μόνο τα 671 δηλαδή παρέμειναν 201  κενά, τα οποία είναι βέβαιο πως με το άνοιγμα των σχολείων θα αυξηθούν (άδειες κ.λ.π), που παραδέχεται επί της ουσίας ο ίδιος ο μηχανισμός του Υπουργείου. Το ποσοστό κάλυψης είναι 76,9%. Δηλαδή με άλλα λόγια το ¼ περίπου των εκπαιδευτικών αναγκών μένει στον αέρα!

 

 

Συγκεκριμένα τι δεν καλύφθηκε Ειδικότητα

Κενά που

δηλώθηκαν

Κενά που καλύφθηκαν

Έλλειμμα

ΠΕ 70 Γενικής

55

44

-11

 

 

ΠΕ 70 ΕΑΕ

74

53

-1

 

 

ΠΕ 70 και ΠΕ60 Παράλληλη

453

314   

-139

 

 

ΠΕ 60 Γενικής

 

125

 

125

 

0

 

ΠΕ 60ΕΑΕ                     7                                       7                                  0

ΠΕ 11                           12                                    8                                   -4  

ΠΕ06                              21                                15                                     -6

ΠΕ07                            12ΑΜΩ                         8ΑΜΩ                         -4ΑΜΩ

ΠΕ08                           69                                  48                                  -21

ΠΕ79.01                     12                                     8                                   -4

ΠΕ86                            2                                      1                                   -1

ΠΕ91.01                    33                                    23                                  -10   

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ/ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ                       

ΠΕ08                                4                                 4                                     0

ΠΕ11                                1                                 1                                     0

ΠΕ79.01                          3                                 3                                     0

ΠΕ86                                4                                4                                     0

ΠΕ91.01                          4                                4                                      0

Και ρωτάμε το Υπουργείο να μας πει:

~ Ποιοι 139 μαθητές δε θα έχουν την παράλληλη που κρίνει αναγκαία η υπηρεσία του ίδιου του Υπουργείου;

~ Ποια 11 τμήματα δημοτικού δε θα έχουν το δάσκαλό τους;

 

 ~Ποια σχολεία, γενικότερα, δε θα έχουν το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό για να λειτουργήσουν;

 

~Τελικά, ποιων μαθητών τα μορφωτικά δικαιώματα θα αγνοηθούν!

 

Γιατί αυτό σημαίνουν με απλά λόγια τα κενά στα σχολεία με τους υπολογισμούς του ίδιου του Υπουργείου. Δε συζητάμε για τις αναγκαίες επιπλέον θέσεις σύμφωνα με τα αιτήματα των Συλλόγων που δεν υπολογίζει καν η Διεύθυνση.

 

Και όλα αυτά εν μέσω πανδημίας, που κάνει ακόμα πιο επιτακτική την ανάγκη κάλυψης ΟΛΩΝ των πραγματικών των κενών !!!Δημιουργία τμημάτων μέχρι  15 μαθητές  ΑΜΕΣΩΣ! Πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού για την ομαλή λειτουργία των σχολείων!!!

 

Ενημέρωση σχετικά με το ΠΥΣΠΕ και τις τοποθετήσεις

 

Σχετικά με τη διαδικασία των τοποθετήσεων για την κάλυψη των λειτουργικών κενών στο ΠΥΣΠΕ Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ, η απαράδεκτη εγκύκλιος για τοποθετήσεις μέχρι 14/8 τελικά δεν υλοποιήθηκε. Άλλωστε την καταγγείλαμε αμέσως!!!

Το «παράδοξο» που συμβαίνει αυτή τη στιγμή είναι πως χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί ΟΛΕΣ οι υπηρεσιακές μεταβολές (ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΝ!!!) το Υπουργείο πιέζει τις Διευθύνσεις για τοποθέτηση των αναπληρωτών στα σχολεία μέχρι 2/9(όπου και θα αναλάβουν υπηρεσία)!!!

Αυτό σημαίνει πως θα γίνουν προσωρινές τοποθετήσεις αναπληρωτών σε σχολεία (για τα μάτια του κόσμου!) κι όταν ολοκληρωθούν όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές θα επανατοποθετηθούν με βάση τα εναπομείναντα κενά! Πράγμα που αν συμβεί πέρα της σύγχυσης που θα δημιουργήσει , του διπλού φόρτου εργασίας των υπαλλήλων της διεύθυνσης, θα είναι  κι επικίνδυνο λόγω πανδημίας!!!

Όλα τα παραπάνω θα μπορούσαν να αποφευχθούν με ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας από τους συναδέλφους αναπληρωτές και τοποθέτησή τους σε σχολεία μετά το τέλος των υπηρεσιακών μεταβολών κι αφού έχουν ανακοινωθεί όλα τα κενά για να δηλώσουν προτίμηση!

Σε κάθε περίπτωση ζητάμε πλήρη ενημέρωση των αναπληρωτών για την κατάσταση από την υπηρεσία και τοποθέτησή τους από το ΠΥΣΠΕ!!!

Απαραίτητη διευκρίνηση:

Το ΠΥΣΠΕ τοποθετεί τους εκπαιδευτικούς μετά από αίτησή τους με βάση τα μόρια (μετάθεσης κι απόσπασης) και την υπηρεσιακή κατάσταση των συναδέλφων με την ακόλουθη σειρά: 

1. Λειτουργικά υπεράριθμοι [εκπαιδευτικοί με οργανική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα).

2. Διάθεση ΠΥΣΠΕ (εκπαιδευτικοί που δεν πήραν οργανική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα και είναι στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ) ,εδώ συγκαταλέγονται και οι νεοδιορισθέντες συνάδελφοι της Ειδικής Αγωγής!

3 .Εκπαιδευτικοί που ζητούν Απόσπαση εντός ΠΥΣΠΕ (όσοι έχουν οργανική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα και επιθυμούν να αλλάξουν σχολείο για την τρέχουσα σχολική χρονιά)και Αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΠΕ.

.4.Αναπληρωτές.

Χρειάστηκε μια πανδημία για να φανεί και στον πιο ανυποψίαστο ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΑΜΕ...

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ :

. Να μειωθεί τώρα ο αριθμός των μαθητών  και να γίνουν μαζικές προσλήψεις μονίμων εκπαιδευτικών που θα καλύψουν τις ανάγκες. Κανένα τμήμα με περισσότερους από 15 μαθητές. Το αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος για μείωση των μαθητών ανά τμήμα είναι επίκαιρο όσο ποτέ. Αν πραγματικά το ΥΠΑΙΘ αγωνιά για την υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών ας  το πράξει!!

. Μέσα προστασίας και υγιεινής για όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Είναι ευθύνη της κυβέρνησης και του υπουργείου να διασφαλίζει την τακτική καθαριότητα των σχολικών κτιρίων, στελεχώνοντας τα με το απαιτούμενο μόνιμο προσωπικό.

. Ειδικά για τους συναδέλφους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, απαιτούμε να υπάρξει μέριμνα και ανεμπόδιστη παροχή αδειών ειδικού σκοπού. Δεν διαπραγματευόμαστε την υγεία κανενός!

.Μαζική διενέργεια δωρεάν τεστ - δωρεάν διάθεση μασκών και αντισηπτικών .

 

Ο αγώνας συνεχίζεται!!!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis
Πολλαπλό βιβλίο ..ένα ακόμα μαγικό φάρμακο για τις εκπαιδευτικές παθογένειες
«Ανά δεκαετία διάφοροι ειδικοί ανακαλύπτουν μια τεχνολογία, μια διαδικασία με την οποία υπόσχονται ότι θα μεταμορφώσουν το σχολείο. Όταν αυτό...
Πολλαπλό βιβλίο ..ένα ακόμα μαγικό φάρμακο για τις εκπαιδευτικές παθογένειες
aupnia-ypnos.jpg
«Διαζύγιο ύπνου»: Γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα ζευγάρια
Aνακαλύφθηκε ότι οι άνδρες είναι πιο πιθανό να πάρουν τον καναπέ ή τον ξενώνα, ενώ μόνο το 25 τοις εκατό των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα...
«Διαζύγιο ύπνου»: Γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα ζευγάρια