sxoleio italia
Ανακοίνωση της Γ΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για τα ολιγομελή τμήματα

Λίγες μέρες πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς και ενώ η πανδημία  βρίσκεται σε εξέλιξη  με αυξανόμενα καθημερινά  κρούσματα και στη χώρα μας, Υπουργείο και Διοίκηση  δεν προχωρούν στην έγκριση των λεγόμενων ολιγομελών τμημάτων των σχολείων!

Για δεύτερη συνεχή χρονιά  εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς βρίσκονται αντιμέτωποι με την  αναλγησία του Υπουργείου και του Διοικητικού του μηχανισμού, σε καθεστώς ομηρίας και αβεβαιότητας.

Σε μία περίοδο  που για να λειτουργήσουν με ασφάλεια τα σχολεία κανένα τμήμα δε θα έπρεπε να είχε περισσότερους από 15 μαθητές, επιμένουν στην εφαρμογή  αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων  με τις οποίες κατασκεύασαν τα ολιγομελή τμήματα , σε βάρος του δημόσιου σχολείου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Στην περιοχή της ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ και ΔΥΤΙΚΗΣ ΔΔΕ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ   σε 19 ΓΕΛ υπάρχουν 22 τμήματα Ο.Π. της Β΄και Γ΄ Λυκείου που δεν έχουν εγκριθεί και σε 8 ΕΠΑΛ 9  τομείς και ειδικότητες.

Στην περιοχή των σχολείων ευθύνης της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ σε  4 ΓΕΛ υπάρχουν  6 τμήματα Ο.Π. της Β΄και Γ΄ Λυκείου( 7ο ΓΕΛ, 4Ο ΓΕΛ, 2Ο ΓΕΛ ΠΟΛΙΧΝΗΣ, 2ο ΓΕΛ Κουφαλίων) που δεν έχουν εγκριθεί και 3 τμήματα  τομέων\ ειδικοτήτων σε ΕΠΑΛ.( ΕΠΑΛ ΠΟΛΙΧΝΗΣ, ΕΠΑΛ ΝΕΑΠΟΛΗΣ)

 Εδώ και ένα μήνα, δεν έχει δοθεί καμία απάντηση από το Υπουργείο Παιδείας για συμπληρωματική έγκριση τους . Η μη έγκριση τους υπονομεύει τη λειτουργία και το μέλλον των σχολείων  και  συνιστά ευθεία επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στις επιλογές τους .

Εκπορεύεται από την πολιτική  των περικοπών και της λιτότητας , του δημοσιονομικού κόφτη και της εξοικονόμησης προσωπικού, που έχουν επιβάλει στο δημόσιο σχολειό κυβέρνηση- ΕΕ –ΟΟΣΑ  . Είναι η ίδια πολιτική που, στο όνομα της «διαχείρισης» της πανδημίας χωρίς κανένα κόστος , οδηγεί στο άνοιγμα των σχολείων δίχως ουσιαστικά μέτρα ασφαλούς λειτουργίας και  στήριξης των σχολείων.

Η εκπαιδευτική κοινότητα: εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς να μην επιτρέψει να αντιμετωπίζονται ως νούμερα και αριθμοί οι μορφωτικές ανάγκες και τα δικαιώματα των μαθητών μας!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

  • Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα των Ομάδων Προσανατολισμού στα ΓΕΛ και των Τομέων και Ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ
  • Να δεσμευθεί το Υπουργείο και ο ΠΔΕ ΚΜ ότι δε αποδυναμωθεί κανένα σχολείο, ιδιαίτερα σε συνθήκες Κορονοϊού.
  • Να ικανοποιηθούν ΤΩΡΑ όλα τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.( 15  μαθητές στο τμήμα, προσλήψεις των αναγκαίων εκπαιδευτικών και καθαριστ(ρι)ών, κατάλληλες κτιριακές υποδομές, εύρεση\ διαμόρφωση νέων σχολικών χώρων , αύξηση των δαπανών για την παιδεία)

Καλούμε όλους τους συναδέλφους, ιδιαίτερα των σχολείων που έχουν σχετικά αιτήματα να ενισχύσουν με την παρουσία τους στις παραστάσεις τη διεκδίκηση των αιτημάτων τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»