Του Νίκου Μάστορα
Για δεύτερη φορά, με απόφαση της υπουργού Παιδείας για απευθείας ανάθεση, εταιρεία αναλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών προβολής, επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών και της εκπαιδευτικής κοινότητας, κατά το πρώτο τρίμηνο της σχολικής χρονιάς, σχετικά με τη λήψη μέτρων πρόληψης και προστασίας για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19 και τον περιορισμό της διασποράς του.
Αυτή τη φορά η ανάθεση, ύψους 73.219,52€ γίνεται στο πλαίσιο της καμπάνιας ‘Πάμε στο σχολείο με Ασφάλεια - Μαθαίνουμε Ασφαλείς’
Η ίδια εταιρεία, μεταξύ άλλων, είχε αναλάβει και την κατασκευή ιστοσελίδας, εικαστικών ψηφιακών υλικών και τηλεφωνικού help-desk για την καμπάνια «Μαθαίνουμε στο σπίτι» με σύνολο δαπάνης τότε 92.716,04€ απο συνολικό ποσό 128.279,24€ που διατέθηκε
Για εκείνη την ανάθεση μάλιστα είχε καταθέσει ο ΣΥΡΙΖΑ ερώτηση στη Βουλή, ρωτώντας :
1. Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθήθηκε για τη δαπάνηγια την αγορά υπηρεσιών ηλεκτρονικής επικοινωνίας και προώθησης της καμπάνιας «Μαθαίνουμε στο σπίτι»; Πόσες ήταν οι υποψήφιες προτάσεις και με ποια κριτήρια έγιναν οι συγκεκριμένες αναθέσεις;
2. Έλαβε χώρα σχετική έρευνα αγοράς και επιλέχθηκε η πλέον συμφέρουσα πρόταση με γνώμονα τη χρηστή διαχείριση των ταμειακών διαθέσιμων του υπουργείου Παιδείας;
3. Γιατί δε χρησιμοποιήθηκε η διαθέσιμη τεχνογνωσία, τα μέσα και το προσωπικό του υπουργείου Παιδείας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και του Ιδρύματος Νεολαίας & Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ) για την κατασκευή και συντήρηση σχετικής ιστοσελίδας, την παραγωγή ενημερωτικού υλικού και την υποστήριξη τηλεφωνικού και ψηφιακού help-desk, όπως είθισται διαχρονικά, μειώνοντας στο ελάχιστο το απαιτούμενο κόστος;
Τότε, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Πέτσας είχε χαρακτηρίσει πλήρως ανταποδοτική τη δαπάνη, σημειώνοντας ότι το έργο περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις, οι οποίες δεν ήταν εύκολο να παραχθούν από δημόσια υπηρεσία, όπως: Υπηρεσίες υψηλής εξειδίκευσης, μοντάζ, animation, visual design, δημιουργία ψηφιακών μέσων, δημιουργία εικαστικής ταυτότητας και ότι η ανάθεση αφορούσε και όλη τη διαδικασία προώθησης σε διάφορα μέσα., ενώ πρόκειται για καμπάνια περίπου τριών μηνών, στη διάρκεια των οποίων θα πρέπει, ολόκληρο το σύστημα της δημόσιας Παιδείας στη χώρα μας, να μετασχηματιστεί για να παρέχει υπηρεσίες εξ αποστάσεως
Σήμερα λοιπόν, η κ.Κεραμέως αποφάσισε να αναθέσει και τη νέα της καμπάνια στην ίδια εταιρεία. Αποφάσισε:
Την ανάθεση στην εταιρεία «INTERWEAVE ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Ε.Π.Ε.», ΑΦΜ 800471868 , ΔΟΥ ΣΤ’ ΑΘΗΝΩΝ (Καραϊσκάκη 27-29 & Μίκωνος 1 - ΑΘΗΝΑ Τ.Κ. 105 54, τηλ. / fax: 210-3255520, e-mail: [email protected]) της παροχής υπηρεσιών, αναφορικά με :
1. Την διαφημιστική δαπάνη για τη διάδοση και προώθηση των μηνυμάτων της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς» του ΥΠΑΙΘ, στις ψηφιακές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Instagram, και YouTube, καθώς και τη διαχείριση της διαφημιστικής δαπάνης, δηλαδή την τακτική ρύθμιση των παραμέτρων της εκάστοτε διαφήμισης. Πιο αναλυτικά την επιλογή κοινών στόχων με βάση τους στρατηγικούς στόχους της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς» και δημογραφικά στοιχεία, την επιλογή της συχνότητας εμφάνισης και προβολών της εκάστοτε διαφήμισης, την συνεχή ανάλυση των δεδομένων για την βελτιστοποίηση των παραμέτρων των διαφημίσεων και την σύνταξη εβδομαδιαίων αναφορών προς το ΥΠΑΙΘ αναφορικά με την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.
2. Τον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την παραγωγή του κύριου τηλεοπτικού σποτ της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς» που θα απευθύνεται σε παιδιά Νηπιαγωγείου και Δημοτικού, με κινούμενες εικόνες (animated illustrations), ειδική ηχογράφηση τραγουδιού σε στούντιο με παιδιά και την επιμέλεια μουσικής επένδυσης, για τη χρήση του τηλεοπτικού σποτ στην τηλεόραση και σε ψηφιακά μέσα ως κοινωνικό μήνυμα ευαισθητοποίησης, για τα μέτρα ασφαλείας ειδικά για παιδιά των ηλικιών τεσσάρων έως δώδεκα και δύο βίντεο προσαρμογές του τηλεοπτικού σποτ για χρήση σε ψηφιακές πλατφόρμες και εξασφάλισης δικαιωμάτων χρήσης και διαφήμισης των ανωτέρω στις σχετικές πλατφόρμες για έναν χρόνο.
3. Τον σχεδιασμό της εικαστικής ταυτότητας της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς» ως φυσική συνέχεια της προγενέστερης εκστρατείας «Μαθαίνουμε στο Σπίτι» με συνεκτικό τρόπο για την ομαλή μετάβαση στη νέα κανονικότητα, τον σχεδιασμό λογότυπου μαζί με τις προσαρμογές του, καθώς και την παροχή ανοιχτών και επεξεργάσιμων αρχείων της ταυτότητας για κάθε χρήση.
4. Τη δημιουργία 90 δημιουργικών επικοινωνιακών υλικών (30 κύριων και 60 προσαρμογών των κύριων υλικών) για ανάρτηση σε ψηφιακές πλατφόρμες (αναρτήσεις σε Facebook, Instagram και Twitter).
5. Τη δημιουργία εικαστικών υλικών και την παροχή ανοιχτών αρχείων (μακετών) για τη παραγωγή και εκτύπωση τους, για χρήση στις εκπαιδευτικές δομές και εσωτερικούς χώρους των δομών του ΥΠΑΙΘ. Ενδεικτικά σχεδιασμός ενημερωτικού φυλλαδίου, αφισών, σήμανσης εσωτερικών χώρων και πανό (roll up). 6. Το κόστος της ομάδας του έργου που περιλαμβάνει τις αμοιβές α) του υπεύθυνου συντονισμού και οργάνωσης (account and project manager) του έργου, β) του υπεύθυνου στρατηγικού επικοινωνιακού σχεδιασμού (strategic planning director) και γ) του υπεύθυνου σχεδιασμού και συντονισμού ανάπτυξης ιστοσελίδας (product manager) για χρονικό διάστημα τριών μηνών. 7. Τις υπηρεσίες σχεδιασμού και ανάπτυξης της ιστοσελίδας mathainoumeasfaleis.gov.gr για την συνολική υποστήριξη των επικοινωνιακών ενεργειών της καμπάνιας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς», τη φιλοξενία της ιστοσελίδας σε server για τρεις μήνες, το κόστος της συνολικής τεχνικής υποστήριξης, συντήρησης και λειτουργίας της ιστοσελίδας για χρονικό διάστημα τριών μηνών.
Το κόστος για την ανωτέρω παροχή υπηρεσιών ανέρχεται στο ποσό των αντί ποσού #59.048,00€#, πλέον ΦΠΑ 24% (ποσού 14.171,52€) ήτοι συνολικού ποσού εβδομήντα τριών χιλιάδων διακοσίων δέκα εννέα ευρώ και πενήντα δυο λεπτών (73.219,52€), συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, σύμφωνα με την προσφορά του Αναδόχου, που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας απόφασης.
Περιγραφή Ποσό με ΦΠΑ
Σχεδιασμός, ανάπτυξη, δημιουργία και λειτουργία ιστοσελίδας 16.567,64€
Δημιουργία εικαστικών υλικών για την παραγωγή έντυπου ενημερωτικού υλικού 6.589,36€
Συντήρηση Ιστοσελίδας 1.785,60€
Έξοδα προβολής, διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων 48.276,92€
ΣΥΝΟΛΟ 73.219,52€
Στην παραπάνω δαπάνη περιλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις για λογαριασμό του Δημοσίου και τρίτων. Η οριστική παραλαβή των ανωτέρω υπηρεσιών θα πραγματοποιηθεί από την αρμόδια Επιτροπή Παραλαβής.
Γιατί αποφασίστηκαν αυτά;
Για "Την κατεπείγουσα ανάγκη ενεργειών προβολής, επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών και της εκπαιδευτικής κοινότητας, κατά το πρώτο τρίμηνο της σχολικής χρονιάς στο πλαίσιο της καμπάνιας «Πάμε στο σχολείο με Ασφάλεια - Μαθαίνουμε Ασφαλείς», σχετικά με:
την ομαλή έναρξη όλων των εκπαιδευτικών δομών με την τήρηση όλων των ενδεδειγμένων από την Εθνική Επιτροπή Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού,
τη λήψη μέτρων πρόληψης και προστασίας, που θα εφαρμόσει το ΥΠΑΙΘ στις δομές αρμοδιότητάς του, για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19 και τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού,
την κατάρριψη ανυπόστατων επιστημονικά θεωριών που παρακινούν στην παράβαση των κανόνων πρόσληψης και προφύλαξης από το νέο κορωνοϊό,
την αναλυτική προβολή και επεξήγηση των μέτρων και των οδηγιών του ΕΟΔΥ με εύληπτο τρόπο για την πλήρη κατανόηση τους, από όλα τα επιμέρους κοινά της εκπαιδευτικής κοινότητας (εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς),
την προώθηση της έκτακτης πολιτικής του ΥΠΑΙΘ για την επέκταση του ολοήμερου σχολείου ως μέσου που θα συμβάλλει στην αντιμετώπιση της διασποράς του κορωνοϊού"
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη