Σοφία Ζαχαράκη
Αλλαγές και αναπροσαρμογές του πλάνου για την λειτουργία των σχολείων εν μέσω πανδημίας μόνο μετά από υπόδειξη των ειδικών - Η πλειονότητα των μαθητών δεν θέλει τις καταλήψεις

Η στρατηγική του υπουργείου Παιδείας, όπως υποδείχθηκε και από την επιτροπή των ειδικών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, μέχρι στιγμής αποδίδει και αν δοθεί άλλη κατεύθυνση θα υπάρξει η απαιτούμενη ευελιξία της πολιτικής ηγεσίας του υπ. Παιδείας, δήλωσε η υφυπουργός Σοφία Ζαχαράκη.

Μιλώντας σε εκπομπή του Open, παρέθεσε πως μόλις 330 τμήματα σε σύνολο 86.000 έχουν τεθεί σε αναστολή λειτουργίας και απέδωσε το μικρό ποσοστό στον καλό συντονισμό των αρμόδιων φορέων, αλλά και την τήρηση των μέτρων προστασίας από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών έγιναν 24.900 προσλήψεις αναπληρωτών ήδη από τον Αύγουστο, ενώ μετά από λίγες μέρες ακολούθησαν ακόμα 7.368. Μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται και το τρίτο κύμα προσλήψεων, για την οριστική κάλυψη των κενών, ενώ επιπλέον 200 εκ. ευρώ έχουν εκταμιευτεί για την ενίσχυση του ολοήμερου σχολείου και τις ολιγόμενες συμβάσεις αναπληρωτών.

Ετοιμότητα για την τηλεκπαίδευση

Σχετικά με το ενδεχόμενο εναλλακτικών μεθόδων διδασκαλίας, τόνισε πως η τηλεκπαίδευση ήδη χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις αναστολής λειτουργίας τμημάτων με επιτυχία. Η Σ. Ζαχαράκη τόνισε πως το υπουργείο Παιδείας βρίσκεται σε πλήρη ετοιμότητα για το ενδεχόμενο εκτεταμένης χρήσης μεθόδων τηλεκπαίδευσης, καθώς σημειώθηκε σημαντική τεχνολογική ενίσχυση του δημόσιου σχολείου.

Ωστόσο, σοβαρά ζητήματα διαχείρισης του εκπαιδευτικού προσωπικού αλλά και αναστάτωσης του οικογενειακού προγραμματισμού προκύπτουν από το ενδεχόμενο του κυλιόμενου ωραρίου λειτουργίας των σχολείων και το συγκεκριμένο μέτρο αντιμετωπίζεται με προβληματισμό.

Η πλειονότητα των μαθητών δεν θέλει τις καταλήψεις

Το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με την υφ. Παιδείας, προωθεί την παιδαγωγική προσέγγιση για την επίλυση του ζητήματος και τον διάλογο με τους μαθητές. Για τον συγκεκριμένο σκοπό, έχει ζητηθεί από περιφερειακούς διευθυντές, διευθυντές σχολείων και στελέχη της εκπαίδευσης να βρίσκονται σε επαφή με τους μαθητές, να τους ενημερώνουν και να συζητούν τα προβλήματά τους.

Τα κλειστά σχολεία, τόνισε, διευρύνουν τις παιδαγωγικές και κοινωνικές ανισότητες, ενώ η κατάληψη δεν αποτελεί ούτε λύση ούτε απάντηση στα υπαρκτά προβλήματα.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Δικαίωση εκπαιδευτικών για την άδεια άνευ αποδοχών ανατροφής τέκνου: Αναμένεται νέα εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘΑ
Μετά από αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, το Υπουργείο Παιδείας αναθεωρεί την πρακτική του για τη διάρκεια της άδειας ανατροφής τέκνου.
Δικαίωση εκπαιδευτικών για την άδεια άνευ αποδοχών ανατροφής τέκνου: Αναμένεται νέα εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘΑ
stratiotikes_sxoles.jpg
Στρατιωτικές Σχολές: Ποιοι λόγοι απομακρύνουν τους νέους - Γιατί καταρρέουν οι βάσεις εισαγωγής και αυξάνουν οι παραιτήσεις των εισακτέων;
Γιατί «αιμορραγούν» οι στρατιωτικές σχολές; Οι παραιτήσεις αυξάνονται, οι βάσεις καταρρέουν – οι πρώτες επιλογές λιγοστεύουν!
Στρατιωτικές Σχολές: Ποιοι λόγοι απομακρύνουν τους νέους - Γιατί καταρρέουν οι βάσεις εισαγωγής και αυξάνουν οι παραιτήσεις των εισακτέων;
efapax_22.jpg
Εκπαιδευτικοί - Εφάπαξ: Πώς θα διαμορφωθεί το εφάπαξ στο Δημόσιο από το 2025 και μετά για όσους έχουν 35, 30 και 25 έτη υπηρεσίας
Εκπαιδευτικοί - Εφάπαξ στο Δημόσιο το 2025: Παράγοντες που καθορίζουν το ποσό και στρατηγικές για βέλτιστη έξοδο
Εκπαιδευτικοί - Εφάπαξ: Πώς θα διαμορφωθεί το εφάπαξ στο Δημόσιο από το 2025 και μετά για όσους έχουν 35, 30 και 25 έτη υπηρεσίας