ΟΛΜΕ, εκπαιδευτικό συλλαλητήριο
Καμία διάθεση εφαρμογής της απόφασης για τηλεκπαίδευση στα σχολεία, με ταυτόχρονη καταγραφή και προσμέτρηση απουσιών των «ανεπιθύμητων» μαθητών - «Προσπαθεί να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε καταδότες των μαθητών τους»

Συνεχίζεται η καταγραφή αντιδράσεων εκπροσώπων, φορέων, συλλογικοτήτων και σωματείων του κόσμου της εκπαίδευσης για την πρωτοφανή απόφαση για «σπάσιμο» των καταλήψεων δια της... τηλεκπαιδεύσεως.

Η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης ορθώνει «τείχος» απέναντι στην απόφαση Κεραμέως για υποχρεωτική τηλεκπαίδευση με ταυτόχρονη καταγραφή των «καταληψιών» μαθητών, με σκοπό τον αποκλεισμό τους από την εκπαιδευτική διαδικασία και την προσμέτρηση απουσιών.

Σε ανακοίνωσή της η ομοσπονδία διαμυνήει προς πάσα κατεύθυνση πως «δε θα γίνουμε ο βούρδουλας και το μακρύ χέρι της κυβέρνησης ενάντια στους αγωνιζόμενους μαθητές».

Παράλληλα, κατηγορεί το υπουργείο Παιδείας πως «προσπαθεί να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε καταδότες των μαθητών τους» και τονίζει ότι «είναι αυτονόητο ότι κανείς/καμία εκπαιδευτικός δεν πρόκειται να παίξει ένα τέτοιο ρόλο».

Τέλος, η ΟΛΜΕ προκηρύσσει στάση εργασίας για τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε σχολεία που τελούν υπό κατάληψη την Παρασκευή (ώρα 8-11) και τη Δευτέρα (ώρα 11-2), καθώς και  στάσεις εργασίας για την πρώτη βάρδια των εσπερινών σχολείων, με τις ΕΛΜΕ να καλύπτουν τη δεύτερη βάρδια.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:

Δε θα περάσει η άθλια κυβερνητική επιχείρηση επιβολής «εξ αποστάσεως εκπαίδευσης» σε υπό κατάληψη σχολεία

 

Δε θα γίνουμε ο βούρδουλας και το μακρύ χέρι της κυβέρνησης
ενάντια στους αγωνιζόμενους μαθητές!!

 

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προχώρησε σε μια άνευ προηγουμένου κίνηση, μνημείο αυταρχισμού και αντιδημοκρατικής συμπεριφοράς. Απέναντι στις κινητοποιήσεις των μαθητών που διεκδικούν τα δίκαια αιτήματα για την ομαλή και ασφαλή λειτουργία των σχολείων εξαπολύει ένα νέο κύμα τρομοκράτησης, εκβιασμού και καταστολής. Κι αν τις προηγούμενες φορές ενεργοποίησε τις αστυνομικές δυνάμεις, τους εισαγγελείς και “αγανακτισμένους γονείς” για να εκφοβίσουν τους μαθητές, τώρα επιχειρεί να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους Διδασκόντων σε ένα ιδιότυπο μηχανισμό “lock-out”, σε όργανα καταστολής των μαθητών.

Οι χθεσινές δηλώσεις της υπουργού Παιδείας κα Κεραμέως ότι «…από αύριο, στις σχολικές μονάδες που τελούν υπό κατάληψη ξεκινά υποχρεωτική για όλους σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση…», απειλώντας μάλιστα με απουσίες όσους μαθητές δε συμμετέχουν, μόνο ντροπή και θυμό προκαλούν.

Στην ΥΑ 131451/ΓΔ4 αναφέρεται ότι θα παίρνουν απουσίες όσοι μαθητές δε συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση. Αδιαφορεί για άλλη μία φορά το ΥΠΑΙΘ για τα παιδιά που δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό (30% βρίσκεται κάτω από τα όρια της φτώχειας, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ) και όχι μόνο δεν τους τον παρείχε παρά τις ψευδείς εξαγγελίες αλλά τους τιμωρεί για τη φτώχεια τους με απουσίες.

Ταυτόχρονα, προβλέπεται, όλως παρανόμως, ο αποκλεισμός από την τηλεκπαίδευση και άρα υποχρεωτική απουσία όσων μαθητών συνεχίσουν να αγωνίζονται. Προσπαθεί να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε καταδότες των μαθητών τους. Είναι αυτονόητο ότι κανείς/καμία εκπαιδευτικός δεν πρόκειται να παίξει ένα τέτοιο ρόλο.

Οι εκπαιδευτικοί το προηγούμενο διάστημα στάθηκαν δίπλα στους μαθητές τους  κάνοντας εξ αποστάσεως εκπαίδευση με αποκλειστικά δικά τους μέσα, αφού το ΥΠΑΙΘ δεν παρείχε κανένα εξοπλισμό. Κανείς/καμία εκπαιδευτικός δεν είναι υποχρεωμένος ούτε να διαθέτει τέτοιο εξοπλισμό, ούτε να χρησιμοποιεί δικά του μέσα.

Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας αντί να λύσουν τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων, αντί να ικανοποιήσουν τα δίκαια αιτήματα εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών επιλέγουν τον απαράδεκτο δρόμο των απειλών, των εκφοβισμών και της τρομοκρατίας.

Η άθλια επιχείρηση επιβολής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε σχολεία που τελούν υπό κατάληψη δε θα περάσει. Κανένα συνάδελφος να μην υλοποιήσει τις αντιδημοκρατικές εντολές του Υπουργείου Παιδείας.

Είναι απαράδεκτος ο εκβιασμός σε συναδέλφους να κάνουν μαθήματα σε κλειστά σχολεία. Να αποκλείονται και να τιμωρούνται μαθητές επειδή αγωνίζονται.

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας απέχει χιλιόμετρα από την εκπαιδευτική πραγματικότητα αν νομίζει ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι το «φάρμακο για κάθε ασθένεια».

Για όλες τις παραπάνω ανήκουστες και αντιδημοκρατικές ενέργειες του ΥΠΑΙΘ το ΔΣ της ΟΛΜΕ αποφάσισε να:

  • Προκηρύξει, για τους συναδέλφους που τα σχολεία τους τελούν υπό κατάληψη, 3ωρη στάση εργασίας 8-11πμ για την Παρασκευή και τη Δευτέρα και να καλέσει τις ΕΛΜΕ να προκηρύξουν άμεσα συμπληρωματικές στάσεις 11-2μμ για τις ίδιες μέρες για τα ημερήσια σχολεία και αντίστοιχα στάσεις εργασίας για την πρώτη βάρδια των εσπερινών σχολείων, με τις ΕΛΜΕ να καλύπτουν τη δεύτερη βάρδια.

και

  • Να ζητήσει από την ΑΔΕΔΥ να προκηρύξει άμεσα απεργία-αποχή από την ΥΑ 131451/ΓΔ4 και κάθε διαδικασία τηλεκπαίδευσης στα υπό κατάληψη σχολεία.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να πάρουν θέση

δίπλα στους αγωνιζόμενους μαθητές μας!

 

Εδώ και τώρα το Υπουργείο Παιδείας ν’ αφήσει τις αντιδημοκρατικές πρακτικές, που θυμίζουν άλλες εποχές και να ικανοποιήσει τα αιτήματα μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών.

 

Καμία εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε σχολεία υπό κατάληψη!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μωρό
Νεκρά μωρά στην Αμαλιάδα: Προκαταρκτική εξέταση για τον θάνατο του Παναγιωτάκη
Παρέμβαση εισαγγελέα για τον θάνατο του μικρού Παναγιώτη - Προκαταρκτική έρευνα για εγκληματική ενέργεια
Νεκρά μωρά στην Αμαλιάδα: Προκαταρκτική εξέταση για τον θάνατο του Παναγιωτάκη
Σχολικός Νοσηλευτής
Στη Βουλή τα κενά σχολικών νοσηλευτών: «Επηρεάζει την ψυχοκοινωνική και μαθησιακή εξέλιξη των μαθητών/τριων»
Παρέμβαση στη Βουλή για τα κενά σχολικών νοσηλευτών στον Δήμο Αχαρνών και στην Ανατολική Αττική
Στη Βουλή τα κενά σχολικών νοσηλευτών: «Επηρεάζει την ψυχοκοινωνική και μαθησιακή εξέλιξη των μαθητών/τριων»
PAIDEIAS
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ποιοι δικαιούνται εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ποιοι δικαιούνται εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια
nomosxedio-megalh_aftodioikisi.jpg
Φορολογικό νομοσχέδιο: 12 μειώσεις φόρων, κίνητρα και μεταρρυθμίσεις
12 μειώσεις φόρων, κίνητρα σε επιχειρήσεις και μεταρρυθμίσεις - Συμπληρωματικός προϋπολογισμός 400 εκατ. ευρώ για χρηματοδότηση σημαντικών έργων και...
Φορολογικό νομοσχέδιο: 12 μειώσεις φόρων, κίνητρα και μεταρρυθμίσεις