«Δεκάδες εκπαιδευτικοί στην Κέρκυρα αρνήθηκαν το ρόλο του αστυνομικού»
Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας χαιρετίζει τη στάση δεκάδων εκπαιδευτικών του νησιού να μην εφαρμόσουν την εγκύκλιο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία

Δεκάδες εκπαιδευτικοί στην Κέρκυρα αρνήθηκαν να εφαρμόσουν την εγκύκλιο για υποχρεωτική τηλεκπαίδευση και προσμέτρηση απουσιών σε «ταραξίες» μαθητές.

Αναλυτικά η ενημέρωση της ΕΛΜΕ Κέρκυρας:

Η Γ.Σ. της ΕΛΜΕ Κέρκυρας χαιρετίζει τους δεκάδες εκπαιδευτικούς στην Κέρκυρα, οι οποίοι σήμερα αρνήθηκαν να παίξουν το ρόλο του αστυνομικού στους μαθητές και δεν εφάρμοσαν μαζικά την εγκύκλιο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία.

Πιο συγκεκριμένα από τα 12 υπό κατάληψη σχολεία, στα 3 δεν έγινε καν συνεδρίαση του Συλλόγου (ούτε βέβαια αποστολή προγράμματος τηλεκπαίδευσης), ενώ τα 9 καταδίκασαν είτε ομόφωνα είτε με μεγάλες πλειοψηφίες την εγκύκλιο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αφήνοντας στα χαρτιά οδηγίες κι εντολές τόσο του Υπουργείου όσο και του Π.Δ.Ε., ο οποίος έχει γίνει «βασιλικότερος του βασιλέως» στην εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής, ρίχνοντας από πάνω του και το τελευταίο φύλλο συκής για το πόσο «μαζί με τους συναδέλφους» μπορεί να είναι οι Διευθυντές Εκπαίδευσης.

Στη μαζική Γ.Σ. που ακολούθησε διατρανώθηκε η αποφασιστικότητα των εκπαιδευτικών να συνεχίσουν τον αγώνα τους και ξεκαθαρίστηκε ότι οι εκπαιδευτικοί δεν πρόκειται να παίξουν το ρόλο του παιδονόμου, ούτε πρόκειται να γίνουν χαφιέδες των αγωνιζόμενων μαθητών, δεν πρόκειται να καταστούν μηχανισμός απεργοσπασίας σε βάρος των μαθητικών κινητοποιήσεων. Αυτό το ρόλο τον αφήνουμε στην κυβέρνηση και στα γνωστά δημοσιογραφικά της παπαγαλάκια, που το τελευταίο διάστημα δίνουν τα ρέστα τους ενάντια στη νεολαία.

Οι μαθητές υποκινούνται από τις ανάγκες τους και από την 6μηνη κυβερνητική απραξία, σε αντίθεση βέβαια με τους καθοδηγούμενους από την Υπουργό και την Κυβέρνηση εισαγγελείς, ασφαλίτες και «αγανακτισμένους πολίτες» που αναζητώντας ρόλο ύπαρξης, τα βάζουν με 15χρονα.

Η κυβέρνηση και η Υπουργός είναι υπόλογοι:

• Γιατί ήδη από το Μάρτη απέκλεισαν το ενδεχόμενο μείωσης μαθητών ανά τάξη

• Γιατί έχουν ακόμα και τώρα αφήσει άδεια τα σχολεία από εκπαιδευτικούς. Στα παστωμένα 27άρια τμήματα λείπουν αυτή τη στιγμή πάνω από 8.000 εκπαιδευτικοί, χάνονται πάνω από 170.000 διδακτικές ώρες κάθε βδομάδα. Μόνο στην Κέρκυρα έχουμε πάνω από 70 κενά χωρίς να υπολογίζουμε τις άδειες των ευπαθών ομάδων.

• Γιατί έχουν λιγότερες από 1 καθαρίστριες ανά σχολικό κτήριο!

Τα αιτήματα των μαθητών είναι και δικά μας αιτήματα και το εκπαιδευτικό κίνημα δεν πρόκειται να κάνει πίσω από τα δίκαια αιτήματά του!

Συνάδελφοι,

Είμαστε σε ετοιμότητα, δίνουμε τη μάχη ενάντια στην χαφιέδικη λογική του Υπουργείου που μας θέλει καταδότες των μαθητών μας.

  • Εφαρμόζουμε την απόφαση της Ομοσπονδίας και της ΕΛΜΕ για 3ωρη + 3ωρη στάση εργασίας, τη Δευτέρα 5/10 σε σχέση με την εξ αποστάσεως στα υπό κατάληψη σχολεία και με κάθε τρόπο αρνούμαστε να την εφαρμόσουμε.

  • Άμεσα συγκαλούμε συλλόγους διδασκόντων ώστε να πάρουμε αποφάσεις ότι δεν θα εφαρμόσουμε την ΥΑ ή εκμεταλλευόμαστε τη στάση εργασίας ώστε να μη γίνει η συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων και να μην αποσταλεί πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης.

  • Παρεμβαίνουμε άμεσα σε όποιο σχολείο συνάδελφος πιεστεί να εφαρμόσει την ΥΑ, αξιοποιούμε τις στάσεις εργασίας ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ. Καλούμε τους διευθυντές των σχολείων να μη συμμετέχουν στην πίεση προς τους εκπαιδευτικούς για την εφαρμογή της εγκυκλίου και να μη στέλνουν το πρόγραμμα της τηλεκπαίδευσης εφόσον ο Σύλλογος έχει αντίθετη άποψη.

  • Καλούμε τους Σ.Δ. να καλέσουν τους γονείς των μαθητών τους -είτε το σχολείο είναι σε κατάληψη, είτε όχι- και να συζητήσουν μαζί τους για τα προβλήματα που υπάρχουν στο σχολείο (αριθμός μαθητών ανά τμήμα, ελλείψεις εκπαιδευτικών και προσωπικού καθαριότητας κ.α.) και να διεκδικήσουν μαζί και με τους μαθητές τις λύσεις στα προβλήματα αυτά.

  • Καλούμε τους Σ.Δ. των σχολείων που δεν είναι σε κατάληψη να ενώσουν τη φωνή τους με όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και να συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις που θα πραγματοποιηθούν.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

  • Καλούμε σε παράσταση διαμαρτυρίας στον ΠΔΕ Ιονίων Νήσων, τη Δευτέρα, 5 Οκτώβρη, στις 12 μ.μ. για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία.

  • Συμμετέχουμε μαζικά στην συγκέντρωση στις 6 Οκτώβρη, στις 6:30 μ.μ., για να βροντοφωνάξουμε με όλο τον λαό: Οι ναζί στη φυλακή!

  • Πραγματοποιούμε σύσκεψη Υγειονομικών – Εκπαιδευτικών – Γονιών – Μαθητών, ώστε να συζητήσουμε για την εξέλιξη της πανδημίας με τις συνθήκες που επικρατούν στα σχολεία.


 

Μαζί με τους μαθητές μας και τους γονείς συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην πολιτική που υποβαθμίζει την υγεία, την παιδεία και τα δικαιώματά μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

lipos_0.jpg
8 τροφές που «καίνε» το λίπος της κοιλιάς και μειώνουν το βάρος
Για όσους επιθυμούν να αδυνατίσουν «με ασφάλεια», αυτές είναι ορισμένες τροφές που μπορεί να βοηθήσουν στην καύση του λίπους της κοιλιάς
8 τροφές που «καίνε» το λίπος της κοιλιάς και μειώνουν το βάρος
egkefalos.jpg
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
Σύμφωνα με τη μελέτη, κοινοί ατμοσφαιρικοί ρύποι, όπως τα μικροσωματίδια και τα οξείδια του αζώτου, μπορούν να πυροδοτήσουν πολύπλοκους βιολογικούς...
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
arxaia_ellada
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
Δείτε μερικές λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήθελαν να μειώσουν κάποιον
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα