Πρόσληψη αναπληρωτ(ρι)ων στην παράλληλη στήριξη και να δημοσιοποιηθούν όλα τα κενά και τα νέα αιτήματα, ζητά με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αριστοτέλης που περιλαμβάνει εκπαιδευτικούς των 1ου, 3ου, 4ου, 5ου Γραφείων Π.Ε. Α΄ Αθήνας. Οπως σημειώνει, αυτή τη στιγμή τα κενά παραμένουν πάρα πολλά με αποτέλεσμα πολλοί μαθητές/τριες να μοιράζονται τον/την εκπαιδευτικό της παράλληλης στήριξης. "Είναι απαράδεκτο παιδιά με διάγνωση για πλήρη παράλληλη στήριξη να υποστηρίζονται μόνο τις δώδεκα ή μόνο οκτώ ώρες την εβδομάδα", αναφερει ο Σύλλογος.
Η ανακοίνωση:
Η ανάλγητη και αντικοινωνική κυβερνητική πολιτική στην α’ φάση προσλήψεων στέρησε από τα παιδιά με αναπηρίες την πλήρη παράλληλη στήριξη, εκθέτοντας ειδικά αυτό το μαθητικό πληθυσμό σε πρόσθετους κινδύνους και τις/τους εκπαιδευτικούς το ίδιο. Ο δημοσιονομικός κόφτης του ΥΠΑΙΘ με δεξί χέρι τον διορισμένο διευθυντή εκπαίδευσης της Α’ Αθήνας έπιασε δουλειά και φέτος. Τα δικαιώματα των παιδιών στην παράλληλη στήριξη συντρίφτηκαν, ειδικά σε μια περίοδο που η κυβέρνηση και όλοι οι πολιτικοί της εκπρόσωποι, όπως οι διευθυντές εκπαίδευσης, έπρεπε να κάνουν τα μέγιστα για να εξασφαλίζουν τις κατάλληλες μορφωτικές και υγειονομικές συνθήκες. Ήταν η βασική τους υποχρέωση η οποία όμως, αγνοήθηκε πλήρως γιατί επέλεξαν να μην ενισχύσουν τη δημόσια εκπαίδευση αλλά τους κάθε λογής επιχειρηματίες! Όπως ακριβώς επέλεξαν και με το δημόσιο σύστημα υγείας!
Η δεύτερη φάση παράλληλης στήριξης ήταν πολύ πίσω από τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών μας. Οι 634 προσλήψεις δεν φτάνουν για να καλύψουν τα τεράστια κενά που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στα σχολεία μας. Χιλιάδες παιδιά που έχουν διάγνωση και δικαιούνται παράλληλης στήριξης έχουν μείνει εκτός, με ευθύνη του υπουργείου. Μόνο στην Α’ Αθήνας χρειάζονται τουλάχιστον 200 εκπαιδευτικοί για να καλύψουν μόνο τις περσινές διαγνώσεις. Οι ανάγκες είναι τεράστιες και την ίδια στιγμή χιλιάδες συνάδελφοι μας είναι άνεργοι αφού δεν προσλήφθηκαν ούτε στη γ’ φαση. Κυβέρνηση και Υπ. Παιδείας χτυπούν για άλλη μια φορά τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Σε όλα αυτά έρχεται και ο Διευθυντής Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας να ολοκληρώσει το "έργο" τους, ο οποίος μοιραζει εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης σε δύο μαθητές.
Έτσι, η διεύθυνση Α’ Αθήνας εφάρμοσε στην α’ φάση πρόσληψης αναπληρωτ(ρι)ών για την στελέχωση της παράλληλης στήριξης την απαράδεκτη τακτική του μοιράσματος των παράλληλων στηρίξεων, όπως έκανε και η προηγούμενη διοίκηση, για να υπηρετήσει τα επικοινωνιακά παιχνίδια του ΥΠΑΙΘ πως όλα τα κενά έχουν καλυφθεί και οι εκπαιδευτικοί είναι στις θέσεις τους. Μάλιστα είναι αποκαλυπτική η στάση του Διευθυντή της Α΄ Διεύθυνσης Αθήνας Π.Ε όταν στην πρώτη παράσταση διαμαρτυρίας με αυτό το θέμα επέμενε ότι ήταν υποχρεωμένος να μοιράσει την παράλληλη στήριξη σε δύο μαθητές, για να καλύψει όλα τα κενά (;), αφού «δεν υπάρχουν πιστώσεις – είπε- και προσλήψεις και αφού τα ΚΕΣΥ Α΄ Αθήνας δε μου έδωσαν πίνακα με ιεράρχηση …για το ποια παιδιά προηγούνται (!), όπως έκαναν – όπως ισχυρίστηκε – άλλα ΚΕΣΥ»! Στην ουσία κατηγόρησε τα ΚΕΣΥ Α΄ Αθήνας που δεν κάνουν ιεράρχηση των παιδιών (!!) ώστε να νομιμοποιούν επιστημονικά την περιστολή των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών και την πολιτική επιλογή της κυβέρνησης για μειωμένες προσλήψεις εκπαιδευτικών.
Το αποτέλεσμα αυτής της απαράδεκτης στάσης ήταν να κάνει ο ίδιος αυθαίρετη ιεράρχηση μοιράζοντας ακόμα και τις υπάρχουσες παράλληλες διαφορετικές ώρες σε κάθε παιδί με αποτέλεσμα να γίνεται τραγέλαφος!
Αυτή τη στιγμή τα κενά παραμένουν πάρα πολλά με αποτέλεσμα πολλοί μαθητές/τριες να μοιράζονται τον/την εκπαιδευτικό της παράλληλης στήριξης. Είναι απαράδεκτο παιδιά με διάγνωση για πλήρη παράλληλη στήριξη να υποστηρίζονται μόνο τις δώδεκα ή μόνο οκτώ ώρες την εβδομάδα.
Απαιτούμε από τον διευθυντή εκπαίδευσης Χ. Παπαϊωάννου να τοποθετήσει έναν εκπαιδευτικό σε κάθε παιδί όπως αναφέρει και η αξιολόγηση του ΚΕΣΥ. Ειδικά για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών που έχουν μοιραστεί σε δυο ή και περισσότερα παιδιά, καλούμε την διεύθυνση να τοποθετήσει τους εκπαιδευτικούς αποκλειστικά σε ένα παιδί και να δημοσιοποιήσει ξανά τις υπόλοιπες αιτήσεις ως κενά και καλώντας τους νεοπροσληφθέντες/ίσσες αναπληρωτ(ρι)ες να τα δηλώσουν. Σε περίπτωση που δεν το κάνει, που αυθαιρετήσει ξανά και στερήσει από τα παιδιά με αναπηρία και μαθησιακές δυσκολίες το μορφωτικό τους δικαίωμα, καλούμε τα σχολεία με παιδιά που δικαιούνται παράλληλη στήριξη και δεν έχουν καλυφθεί να στείλουν γραπτά αιτήματα στη διεύθυνση δηλώνοντας ότι οι αιτήσεις και οι θέσεις παραμένουν κενές και να καλούν την διεύθυνση να τα συνυπολογίσει στα κενά για τους αναπληρωτ(ρι)ες της β’ φάσης.
ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΜΕ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ! ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ!
- Ανάρτηση όλων των κενών ώστε να αντιστοιχεί ένας/μία εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για ένα παιδί! Κανένα μοίρασμα ωρών παράλληλης στήριξης.
- Ο πίνακας να αποτυπώνει τον πραγματικό αριθμό μαθητών που χρήζουν πλήρους παράλληλης ανά σχολείο.
- Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί/ μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία για να καλυφθούν ΤΩΡΑ όλα τα κενά! Κατάργηση εδώ και τώρα του απαράδεκτου θεσμού των ΑΜΩ και των 3μηνιαίων αναπληρωτών. Κατάργηση του ν. 4692/20 της Κεραμέως και του νόμου Γαβρόγλου.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη