Κείμενο συλλογής υπογραφών: Δεν εφαρμόζουμε τηλεκπαίδευση σε σχολεία υπό κατάληψη
Πρωτοβουλία της ΕΛΜΕ Πειραιά - Συλλογή υπογραφών για μη εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης και της προσμέτρησης απουσιών σε μαθητές που συμμετέχουν σε καταλήψεις

Αντιδράσεις συνεχίζει να προκαλεί η τροπολογία Κεραμέως για εφαρμογή τηλεκπαίδευσης και προσμέτρησης απουσιών σε μαθητές που προχωρούν σε καταλήψεις.

Η ΕΛΜΕ Πειραιά καλεί τους εκπαιδευτικούς να υπογράψουν κείμενο για τη μη εφαρμογή της σχετικής τροπολογίας, τονίζοντας πως οι εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να μετατραπούν σε απεργοσπαστικό μηχανισμό καταστολής των μαθητικών αντιδράσεων.

Αναλυτικά:

Η ΕΛΜΕ Πειραιά καλεί όλους τους συναδέλφους να υπογράψουν το παρακάτω κείμενο. Δηλώνει ότι με κάθε τρόπο θα υπερασπιστεί ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ όλους τους συναδέλφους που θα μπουν με τη στάση τους φραγμός στην εφαρμογή της άθλιας απεργοσπαστικής ΥΑ που προβλέπει εξ αποστάσεως για τα υπό σχολεία κατάληψη.

Εκτεταμένη φτώχεια, εξαθλίωση και ανεργία έχει διαμορφώσει η αντιλαϊκή επίθεση διαρκείας των κυβερνήσεων. Οι συνθήκες της πανδημίας –και την ίδια ώρα που ο λαός έχει εγκαταλειφθεί απροστάτευτος- αξιοποιούνται ώστε η επίθεση αυτή να γίνει σαρωτική και να κλιμακωθεί η αγριότητα σε όλους τους τομείς της κοινωνίας.

Στην εκπαίδευση με καταιγιστικούς ρυθμούς επιδιώκεται να γκρεμιστούν όλα τα δικαιώματα μαθητών-φοιτητών-εκπαιδευτικών. Η απόφαση του ΥΠΑΙΘ της 30/9 που απαιτεί να διαταχθούν οι εκπαιδευτικοί ως κυβερνητικός απεργοσπαστικός μηχανισμός, να γίνουν μόνιμο κρατικό όργανο για το σπάσιμο των μαθητικών καταλήψεων και αγώνων, είναι ένα εξαιρετικά βίαιο άλμα αυτής της αντιδραστικής πορείας.

Αυτή η υπουργική απόφαση έρχεται να παρατάξει τους εκπαιδευτικούς δίπλα σε εισαγγελείς, ΜΑΤ και «αγαναχτισμένες» κρατικές και παρακρατικές δυνάμεις στην εξελισσόμενη επιχείρηση κατάπνιξης και καταστολής του μαθητικού αγώνα. Ενός αγώνα δίκαιου που ήδη σπάει τη σιγή νεκροταφείου. Ενός αγώνα που αποτελεί ελπίδα για όλο το λαό!

Αυτή η υπουργική απόφαση δεν στοχεύει να εξοντώσει «μόνο» το σήμερα, αλλά και το κάθε αύριο των μαθητικών αγώνων. Η απόφαση αυτή στοχεύει να ακυρώσει και να καταργήσει κάθε υπόσταση ανεξάρτητης οργάνωσης των ίδιων των εκπαιδευτικών που καλούνται να αποδεχτούν ότι είναι όργανα του κράτους διατεταγμένοι ενάντια σε κάθε αγώνα που θα αντιπαλεύει τις αντιεκπαιδευτικές και αντιδραστικές πολιτικές.

  • Είναι μια απόφαση που στοχεύει να ακυρώσει κάθε κάλεσμα των εκπαιδευτικών σωματείων για κοινό αγώνα με τους μαθητές μας και τους γονείς τους , δηλαδή τον εργαζόμενο λαό.

  • Είναι μια απόφαση που στρώνει το δρόμο στις πιο άγριες εκδοχές υλοποίησης της αξιολόγησης που βρίσκεται επί θύραις.

  • Είναι μια απόφαση που μαζί με τα σωματεία μας στοχεύει να ακυρώσει τελικά την ίδια την αξιοπρέπεια και τη σχέση του κάθε εκπαιδευτικού με τους μαθητές του!

Η απόφαση αυτή δεν πρέπει να εφαρμοστεί. Η απόφαση αυτή πρέπει να ανατραπεί

Εξαιρετικά μεγάλο τμήμα του κλάδου δίνει τη μάχη ενάντια σε αυτή την ΥΑ. Εμείς που υπογράφουμε το κείμενο αυτό δηλώνουμε:

Δεν εφαρμόζουμε- απαιτούμε την κατάργηση της Υ.Α.
 


 

ΟΝΟΜΑ

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΣΧΟΛΕΙΟ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδί
Έρευνα: Τα παιδιά που περνούν περισσότερο χρόνο στη φύση έχουν καλύτερη ψυχική υγεία
Η πρωτοποριακή μελέτη διαπίστωσε ότι τα οφέλη ήταν ισχυρότερα για τα παιδιά από νοικοκυριά χαμηλότερου εισοδήματος
Έρευνα: Τα παιδιά που περνούν περισσότερο χρόνο στη φύση έχουν καλύτερη ψυχική υγεία