diapolitismiki_ekpaideush
Εγκύκλιος για τα οργανικά κενά σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης - Προθεσμία για την καταχώριση

Μέχρι τις 20 Οκτωβρίου καλούνται οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να δηλώσουν τα οργανικά κενά σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ενόψει των μεταθέσεων στις εν λόγω μονάδες.

Με εγκύκλιο της προϊσταμένης της Γενική Διεύθυνσης του υπ. Παιδείας Μ. Δόκου, ορίζεται πως «Τα οργανικά κενά και πλεονάσματα προσωπικού θα πρέπει να δηλωθούν με αντικειμενικότητα, όπως προκύπτουν από τα πραγματικά στοιχεία που έχουν καταχωριστεί στο ηλεκτρονικό σύστημα

Σημειώνεται πως μετά την καταληκτική ημερομηνία καταχώρισης των δεδομένων, δεν επιτρέπονται τροποποιήσεις οργανικών κενών/πλεονασμάτων.

Οι καταχωρίσεις γίνονται στη διεύθυνση: https://inventory.minedu.gov.gr

Αναλυτικά η εγκύκλιος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

synek21.jpg
ΣΥΝΕΚ: Ενημέρωση του αιρετού τους στο ΚΥΣΔΕ για τη νέα χρονιά και την τρέχουσα εκπαιδευτική επικαιρότητα
Θ.Κατσωνόπουλος - ΣΥΝΕΚ: Τα συνδικάτα καλούνται να αποτελέσουν το ισχυρό ανάχωμα στις αντιλαϊκές και αυταρχικές πολιτικές της κυβέρνησης της ΝΔ
ΣΥΝΕΚ: Ενημέρωση του αιρετού τους στο ΚΥΣΔΕ για τη νέα χρονιά και την τρέχουσα εκπαιδευτική επικαιρότητα
σχολικοι αγωνες
Αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής: Γιατί «πιλοτική» και όχι «άμεση και καθολική» εφαρμογή των Σχολικών Αγώνων Γυμνασίων;
Καθώς η οργάνωση και η διεξαγωγή τους είναι ένα Πρόγραμμα που προϋπήρχε, το Υπουργείο ούτε καλείται να ανακαλύψει την πυρίτιδα, αλλά ούτε μπορεί να...
Αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής: Γιατί «πιλοτική» και όχι «άμεση και καθολική» εφαρμογή των Σχολικών Αγώνων Γυμνασίων;