ΙΕΚ-Κόνσολας: Να δοθεί η δυνατότητα στους αποφοίτους να συνεχίζουν τις σπουδές τους στα ΑΕΙ
Να ενταχθούν στην ακαδημαϊκή κινητικότητα οι πτυχιούχοι ΙΕΚ και να έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε Ανώτατα Ιδρύματα πρότεινε ο υφυπουργός Τουρισμού

Την πρότασή του για να ενταχθούν στην ακαδημαϊκή κινητικότητα οι πτυχιούχοι ΙΕΚ και να έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε Ανώτατα Ιδρύματα, παρουσίασε ο Υφυπουργός Τουρισμού κ. Μάνος Κόνσολας στην ομιλία του στο Webinar του ΙΕΚ ΑΚΜΗ με τίτλο «Επαγγελματική Κατάρτιση – Ευκαιρίες και Προκλήσεις στην Ψηφιακή Εποχή» στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Επαγγελματικών Δεξιοτήτων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Με την πρόταση αυτή που περιλαμβάνεται στην προτεινόμενη μεταρρύθμιση για την αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης, θα δίνεται η δυνατότητα σε αποφοίτους δημοσίων και μη κρατικών ΙΕΚ, να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε δομή ανώτατης τουριστικής εκπαίδευσης, με συγκεκριμένα κριτήρια και προϋποθέσεις, έως του ποσοστού του 5% των εισακτέων.

Ο Υφυπουργός τόνισε την ανάγκη προσαρμογής της τουριστικής εκπαίδευσης στην ψηφιακή εποχή και στις νέες ειδικότητες και θέσεις εργασίας που δημιουργεί η ίδια η εξέλιξη και οι ανάγκες της οικονομίας. Υπολογίζεται ότι οι μαθητές που βρίσκονται σήμερα στο δημοτικό σχολείο θα απασχοληθούν σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό που υπερβαίνει το 50%, σε ειδικότητες οι οποίες δεν υπάρχουν σήμερα, στους τομείς της ενέργειας, της ψηφιακής οικονομίας, της πράσινης οικονομίας, των logistics και του αγροδιατροφικού τομέα.

«Πιστεύω ότι η μη κρατική εκπαίδευση έχει θέση και ρόλο σε αυτή την προσπάθεια, καλύπτοντας αδυναμίες, αλλά και αβελτηρίες της δημόσιας εκπαίδευσης. Πρέπει να ξεπεράσουμε τους δογματισμούς, τις ιδεοληψίες και την ατολμία που έχουν καταστήσει την Ελλάδα, τη μόνη χώρα που απαγορεύει τη δημιουργία μη κρατικών πανεπιστημίων και αντιμετωπίζει με σκεπτικισμό καινοτομίες, όπως η λειτουργία αγγλόφωνων τμημάτων».

Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Μάνος Κόνσολας παρουσίασε την μεταρρυθμιστική πρόταση του Υπουργείου Τουρισμού που βασίζεται στο τρίπτυχο Ανωτατοποίηση των δομών τουριστικής εκπαίδευσης - Αναβάθμιση των προγραμμάτων σπουδών και δημιουργία νέων ειδικοτήτων - Σύνδεση με την αγορά εργασίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

synek21.jpg
ΣΥΝΕΚ: Ενημέρωση του αιρετού τους στο ΚΥΣΔΕ για τη νέα χρονιά και την τρέχουσα εκπαιδευτική επικαιρότητα
Θ.Κατσωνόπουλος - ΣΥΝΕΚ: Τα συνδικάτα καλούνται να αποτελέσουν το ισχυρό ανάχωμα στις αντιλαϊκές και αυταρχικές πολιτικές της κυβέρνησης της ΝΔ
ΣΥΝΕΚ: Ενημέρωση του αιρετού τους στο ΚΥΣΔΕ για τη νέα χρονιά και την τρέχουσα εκπαιδευτική επικαιρότητα
σχολικοι αγωνες
Αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής: Γιατί «πιλοτική» και όχι «άμεση και καθολική» εφαρμογή των Σχολικών Αγώνων Γυμνασίων;
Καθώς η οργάνωση και η διεξαγωγή τους είναι ένα Πρόγραμμα που προϋπήρχε, το Υπουργείο ούτε καλείται να ανακαλύψει την πυρίτιδα, αλλά ούτε μπορεί να...
Αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής: Γιατί «πιλοτική» και όχι «άμεση και καθολική» εφαρμογή των Σχολικών Αγώνων Γυμνασίων;