Β.Διγαλάκης: Υπερδιπλασιάστηκαν οι τίτλοι των πανεπιστημιακών συγγραμμάτων
Αυτή τη στιγμή ο κατάλογος των ηλεκτρονικών συγγραμμάτων που έχουν στη διάθεσή τους φοιτητές αριθμεί 128.769 ενεργούς τίτλους, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και 512 διαθέσιμα δωρεάν ηλεκτρονικά βιβλία από το Αποθετήριο «Κάλλιπος»

Επικεντρωμένο, μεταξύ άλλων, στην προώθηση των ηλεκτρονικών πανεπιστημιακών συγγραμμάτων  παραμένει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, σύμδωνα με τον υφυπουργό Βασίλη Διγαλάκη. Ήδη έχουν γίνει πολύ σημαντικά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση εν μέσω της υγειονομικής κρίσης.

Συγκεκριμένα, με ενέργειες της Ομάδας Διαχείρισης του Πληροφοριακού Συστήματος «ΕΥΔΟΞΟΣ» (Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας, ΕΔΥΤΕ A.E.) και του Συνδέσμου Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (HEAL-Link) έχει επιτευχθεί ο εμπλουτισμός των διαθέσιμων ηλεκτρονικών ακαδημαϊκών συγγραμμάτων, με αποτέλεσμα από την άνοιξη του 2020 να διπλασιαστούν οι τίτλοι των ηλεκτρονικών συγγραμμάτων από 50.000 σε πάνω από 100.000.

Αυτή τη στιγμή ο κατάλογος των ηλεκτρονικών συγγραμμάτων που έχουν στη διάθεσή τους φοιτητές αριθμεί 128.769 ενεργούς τίτλους, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και 512 διαθέσιμα δωρεάν ηλεκτρονικά βιβλία από το Αποθετήριο «Κάλλιπος» (Ελληνικά Ακαδημαϊκά  Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα).

Με την από 30.3.2020 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων έδωσε επίσης τη δυνατότητα στους προπτυχιακούς φοιτητές να επιλέγουν ένα επιπλέον ηλεκτρονικό διδακτικό σύγγραμμα (ελληνόγλωσσο ή ξενόγλωσσο), ενώ οι διδάσκοντες ενθαρρύνονται να αξιοποιήσουν τα διαθέσιμα ηλεκτρονικά συγγράμματα (Κάλλιπος, HEAL-Link και Δωρεάν Ηλεκτρονικές Σημειώσεις), τα οποία μπορούν να αναζητήσουν στη Γενική Βάση Συγγραμμάτων του Πληροφοριακού Συστήματος  «ΕΥΔΟΞΟΣ» (https://service.eudoxus.gr/search/).

 Στο χειμερινό εξάμηνο 2020-2021, οι Γραμματείες 282 Τμημάτων ΑΕΙ πρόσθεσαν 1453 δωρεάν ηλεκτρονικά συγγράμματα από τον ως άνω διαθέσιμο κατάλογο σε δηλώσεις 1120 μαθημάτων.

Ο υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Βασίλης Διγαλάκης, δήλωσε σχετικά: «Το Υπουργείο Παιδείας με συντονισμένα και σταθερά βήματα ενσωματώνει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας σύγχρονες πρακτικές και εκπαιδευτικά εργαλεία, ανταποκρινόμενο παράλληλα στις απαιτήσεις και τις προκλήσεις που δημιουργεί η υγειονομική κρίση. Το ίδιο ισχύει και για τα ακαδημαϊκά συγγράμματα σε ηλεκτρονική μορφή, για τα οποία πετύχαμε να διευρύνουμε τη διάθεση και τη χρήση τους σε λιγότερο από ένα χρόνο. Είναι πολύ ενθαρρυντικό ότι χρησιμοποιούνται ήδη από τη μεγάλη πλειοψηφία των τμημάτων των πανεπιστημίων μας».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»