tilekpaideusi 1280
Ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου καταγγέλλει πως υπάρχει προφορική εντολή για αποτροπή εκπαιδευτικών, ώστε να μη μεταβαίνουν στις σχολικές μονάδες για την παροχή εξ αποστάσεως διδασκαλίας

Ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου καταγγέλλει πως υπάρχει προφορική εντολή των υπευθύνων της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας προς τους διευθυντές Δημοτικών Σχολείων να αποτρέπουν τους εκπαιδευτικούς που στερούνται τον απαραίτητο εξοπλισμό να μεταβαίνουν στις σχολικές μονάδες για τις ανάγκες της τηλεκπαίδευσης.

Αναλυτικά:

Η απόφαση της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ να κλείσουν τα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της χώρας στις 14 Νοεμβρίου παρέχοντας εξ αποστάσεως «εκπαίδευση» - επικοινωνία στις/στους μαθήτριες/μαθητές τους ανέδειξε, για άλλη μια φορά, τα τραγικά αδιέξοδα των καταστροφικών εκπαιδευτικών πολιτικών που υλοποιεί και εφαρμόζει το ΥΠΑΙΘ σε βάρος της Δημόσιας Εκπαίδευσης και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Πέρα από τις κάθετες, επιστημονικού χαρακτήρα, διαφωνίες μας αναφορικά με το εύρος και την ποιότητα της παιδαγωγικής διάστασης της εξ αποστάσεως «εκπαίδευσης» που επέβαλε το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση ως «πανάκεια» για να καλύψει τις εγκληματικού χαρακτήρα επιλογές της αναφορικά με το άνοιγμα και τη λειτουργία των σχολείων από το Σεπτέμβρη του 2020 έως τις 14 Νοέμβρη του ίδιου έτους (αύξηση των μαθητών στο τμήμα στους 25 και όχι αραίωση τους με ανώτερο αριθμό τους 15 μαθητές στο τμήμα, έλλειψη ενισχυμένων μέτρων καθαριότητας των σχολείων, δωρεάν τεστ για όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς σε τακτά χρονικά διαστήματα κ.ά.) αναδεικνύεται καθημερινά και η απόλυτη έλλειψη προετοιμασίας των σχολείων, των εκπαιδευτικών και των μαθητών για τη συμμετοχή τους και την υλοποίηση της εξ αποστάσεως «εκπαίδευσης» - επικοινωνίας με στοιχειώδεις όρους ισονομίας και ισοπολιτείας σύμφωνα με τη συνταγματική επιταγή για παροχή δημόσιας δωρεάν Παιδείας σε όλους τους κατοίκους/πολίτες της χώρας μας.

Αυτή τη στιγμή χιλιάδες μαθητές μας παραμένουν εκτός της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στερούμενοι τα μέσα, τα οποία δεν τους χορήγησε και επιμένει να μην τους χορηγεί η πολιτεία και το ΥΠΑΙΘ, ώστε να μπορέσουν να συμμετάσχουν σε αυτή γεγονός που έχουμε επανειλημμένα αναδείξει ως σωματείο και διεκδικούμε από το ΥΠΑΙΘ και την κυβέρνηση της άμεση επίλυσή του με χορήγηση δωρεάν τεχνολογικού εξοπλισμού σε όλες/όλους τις/τους εκπαιδευτικούς και μαθήτριες/μαθητές όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης.

Ωστόσο παρά τις αντίξοες συνθήκες και την πλήρη εγκατάλειψη των Δημόσιων Σχολείων και των Εκπ/κών και μαθητών στην τύχη τους από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και την κυβέρνηση όλοι οι εκπαιδευτικοί της χώρας με αυταπάρνηση και αυτοθυσία κάνουμε ότι μπορούμε καλύτερο για τη διατήρηση της παιδαγωγικής διαδικασίας εξ αποστάσεως με όρους άνισους απέναντι στην ιδιωτική εκπαίδευση και χωρίς καμία στήριξη και επιμόρφωση από την πλευρά του ΥΠΑΙΘ και της υπηρεσίας.

Τα σχολεία μας δεν αντέχουν να φιλοξενήσουν πάνω από 5 – 10 εκπαιδευτικούς για να παρέχουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση στους μαθητές μας λόγω έλλειψης τεχνολογικού εξοπλισμού και ανυπαρξίας ικανών δικτύων που να μπορούν να αντέχουν την μαζική παρουσία και υποστήριξη όλων των εκπαιδευτικών που επιθυμούν να παρέχουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση από τη σχολική τους μονάδα και με τα μέσα του σχολείου τους.

Η κατάπτυστη και απόλυτα παράνομη προφορική εντολή των υπευθύνων της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας κατόπιν εντολής του ΥΠΑΙΘ προς τις/τους Δ/ντριες & Δ/ντές των Δημοτικών Σχολείων να αποτρέπουν τις/τους εκπαιδευτικούς των σχολείων τους να παρέχουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση από τα σχολεία τους και η μετακύληση της ευθύνης στις/στους Δ/ντριες & Δ/ντές των Δημοτικών Σχολείων για την παροχή ή άρνηση αδειών ειδικού σκοπού στους συναδέλφους κατά το δοκούν, καταδεικνύει το αλαλούμ και την εικόνα διάλυσης στα οποία έχουν περιέλθει το ΥΠΑΙΘ και η Δ/νση Π.Ε. Β Αθήνας και την οποία επιφυλάσσουν και για τα σχολεία μας. Ως Δ.Σ. του ΣΕΠΕ Αμαρουσίου έχουμε επανειλημμένως καλέσει τις/τους Δ/ντριες & Δ/ντές των δημοτικών σχολείων και τις προϊστάμενες των νηπιαγωγείων να μην παίξουν το ρόλο του Θεού ούτε να αποφασίζουν εκείνες/οι σε ποιους εκπαιδευτικούς θα χορηγήσουν άδειες ειδικού σκοπού και σε ποιους όχι. Τέτοιες συμπεριφορές, λίγες είναι η αλήθεια, από διευθυντές σχολείων θέτουν σε κίνδυνο τις ζωές των συναδέλφων μας και την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων μας. Για όλα τα παραπάνω καλούμε τις/τους Δ/ντριες & Δ/ντές των δημοτικών σχολείων και τις προϊστάμενες των νηπιαγωγείων να χορηγούν απρόσκοπτα τις άδειες ειδικού σκοπού στους εκπαιδευτικούς που τις δικαιούνται με βάση το νόμο.

Η κατάσταση εκτραχύνεται ιδιαίτερα σε ορισμένα Δημοτικά Σχολεία της περιοχής ευθύνης του συλλόγου μας όπου αρκετοί εκπαιδευτικοί λόγω έλλειψης προσωπικού τεχνολογικού εξοπλισμού αποφάσισαν να παρέχουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση στις/στους μαθήτριες/μαθητές τους από αυτά και όχι από τα σπίτια τους αντιμετωπίζοντας την πλήρη εγκατάλειψη και αδιαφορία από την πλευρά των Διευθυντών/Διευθυντριών τους και της υπηρεσίας. Φυσικά δεν παραγράφουμε το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων Διευθυντών/Διευθυντριών των Δημοτικών Σχολείων και των Προϊσταμένων των Νηπιαγωγείων του συλλόγου μας υπερέβαλαν εαυτούς και έκαναν και κάνουν τα πάντα για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των μαθητών μας στο εγχείρημα της υλοποίησης της εξ αποστάσεως «εκπαίδευσης» - επικοινωνίας, καλό είναι λοιπόν και όσοι/όσες Διευθύντριες/Διευθυντές δεν έχουν προβλήματα υγείας και επιλέγουν να κάθονται στα σπίτια τους και να στέλνουν τηλεφωνικές εντολές στις/στους υφισταμένους τους, ενώ είναι «επιλεγμένα και διορισμένα στελέχη εκπαίδευσης» από το ΥΠΑΙΘ σε θέσεις ευθύνης να παραδειγματιστούν από την προσφορά και την αυταπάρνηση των περισσότερων συναδέλφων τους Διευθυντών/Διευθυντριών και εκπαιδευτικών των σχολείων της χώρας και να προστρέξουν στα σχολεία τους στηρίζοντας τους συναδέλφους τους σύμφωνα με το πνεύμα και το γράμμα του νόμου και το παιδαγωγικό και συναδελφικό πνεύμα αλληλεγγύης που οφείλει να διέπει τις ενέργειες όλων μας την περίοδο αυτή.

Όσο για τη Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας καλούμε για άλλη μια φορά τις/τους αρμοδίους της να βγουν από τον γυάλινο προστατευμένο πύργο τους και να προσπαθήσουν στοιχειωδώς να επιλύσουν έστω τέτοιου είδους πρακτικά προβλήματα εφόσον είναι πλήρως ανίκανοι να επιλύσουν μεγαλύτερα προβλήματα που αφορούν τη λειτουργία του Δημόσιου Σχολείου όντας εγκλωβισμένοι και βαθιά προσηλωμένοι στην εφαρμογή των βαθιά αντιλαϊκών – αντιεκπαιδευτικών πολιτικών του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης.

Καλούμε για άλλη μια φορά το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να επιληφθεί όλων των παραπάνω θεμάτων που θίγουμε ως Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες