Μεγάλη είναι η αποχή μαθητών Ρομά από την τηλεκπαίδευση, καταγγέλλει ο ΣΕΠΕ Ανατολικής Αττικής «Ο Σωκράτης».
Οι εκπαιδευτική αναφέρουν την περίπτωση των μαθητών Ρομά στο 23ο, το 28ο και 16ο Δημ. Σχ. Αχαρνών του 11ου και του 36ου Ν/γείου, με τους μαθητές να μην έχουν τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό και να αδυνατούν να συνδεθούν στο διαδίκτυο.
Αναλυτικά:
Συνάδελφοι,
η ανισοτιμία στην απρόσκοπτη πρόσβαση στην εκπαίδευση, στις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουμε εκπαιδευτικοί και μαθητές, είναι ιδιαίτερα έντονη στην περίπτωση των μαθητών ρομά στο 23ο, το 28ο και 16ο Δημ. Σχ. Αχαρνών του 11ου και του 36ου Ν/γείου. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι μαθητές έχουν αποκλειστεί από την εξ αποστάσεως διαδικτυακή εκπαίδευση, γιατί δεν έχουν τον αναγκαίο τεχνολογικό εξοπλισμό και πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Αποκαλυπτική για το θέμα είναι η επιστολή του Συλλόγου εκπαιδευτικών του 23ου Δημ. Σχολείου και του συστεγαζόμενου 36ου Ν/γείου προς τους αρμόδιους φορείς και η οποία κοινοποιήθηκε στον Σύλλογό μας. Για τους 127 μαθητές στο Δημοτικό και τους 25 στο Ν/γείο το σχολείο διαθέτει μόλις 8 παλιούς σταθερούς υπολογιστές από δωρεά, οι οποίοι δεν μπορούν να υποστηρίξουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω webex , 2 laptop 4 tablet που έλαβε προσφάτως.
Πρόκειται για σχολείο όπου όλοι οι μαθητές ανήκουν στην ευαίσθητη κοινωνική ομάδα των Ρομά ενώ οι περισσότερες οικογένειες αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα και δύσκολες συνθήκες διαβίωσης. Τα παιδιά επομένως, παρά τις προσπάθειες των εκπαιδευτικών να σταθούν δίπλα τους με κάθε μέσο, στην ουσία απέχουν από την σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Αν λάβουμε υπόψη τον αναλφαβητισμό πολλών γονέων, τα παιδιά δεν μπορούν να βοηθηθούν έστω και υποτυπωδώς στο σπίτι.
Ο Σύλλογός μας σε επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής έθεσε το ουσιώδες αυτό ζήτημα και την ανάγκη ο Δήμος να εξασφαλίσει τα αναγκαία, ώστε να σταματήσει ο αποκλεισμός αυτών των παιδιών από τη μάθηση. Λάβαμε την υπόσχεση ότι μετά τις γιορτές θα δοθούν laptop, χωρίς ιδιαίτερη δέσμευση για το πότε θα γίνει η παράδοσή τους.
Με άλλα λόγια, αυτοί οι μαθητές, από την έναρξη του αναγκαστικού εγκλεισμού, στερούνται της δυνατότητας πρόσβασης στην εκπαιδευτική διαδικασία και, σύμφωνα με την απάντηση που λάβαμε, θα συνεχίσουν να είναι αποκλεισμένοι από το δικαίωμα στη μάθηση για μεγάλο χρονικό διάστημα!. Για άλλη μια φορά η Δημοτική Αρχή Αχαρνών, κατώτερη των περιστάσεων, αδυνατεί να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερες ανάγκες που έχουν προκύψει λόγω της πανδημίας.
Είναι έκδηλη η κοινωνική αναλγησία τόσο της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας όσο και της Δημοτικής Αρχής, αφού, εκ των προτέρων, δεν υπήρξε η αναγκαία μέριμνα, ώστε να εξασφαλιστούν οι προϋποθέσεις, για την απρόσκοπτη και ισότιμή πρόσβαση των μαθητών Ρομά στην μαθησιακή διαδικασία.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη