Τους λόγους για τους οποίους αποφασίστηκε το κλείσιμο των σχολείων μέχρι τις 7 Ιανουαρίου εξήγησε η καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, Βάνα Παπαευαγγέλου, κατά την ενημέρωση της Δευτέρας για τον κορονοϊό.
Συγκεκριμένα, η κα Παπαευαγγέλου επεσήμανε δύο παράγοντες, με βάσει τους οποίους η Επιτροπή των Ειδικών και η κυβέρνηση οδηγήθηκαν στη συγκεκριμένη απόφαση.
1. Ο πιο σημαντικός παράγοντας είναι η κατάσταση των ΜΕΘ στα νοσοκομεία της χώρας, η οποία «δεν βελτιώθηκε και δεν θέλαμε ο ιός να κυκλοφορεί στην κοινότητα«. Συγκεκριμένα, η καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας δήλωσε ότι οποιαδήποτε κινητικότητα μέσα και έξω από τα σχολεία θα επιβάρυνε το επιδημιολογικό φορτίο στη χώρα.
2. Επιπλέον, απομένουν επτά μόνο ημέρες μέχρι τις διακοπές των Χριστουγέννων και ενδεχόμενο άνοιγμα των σχολείων θα προκαλούσε αναστάτωση στα παιδιά.
Επιπλέον, επισήμανε ότι ένας ασυμπτωματικός σε κλειστό χώρο είναι αρκετός για να μεταδώσει τον ιό σε όλη την παρέα.
Η κα Βάνα Παπαευαγγέλου υπογράμμισε από την άλλη ότι σταθερή θέση της Επιτροπής αποτελεί ότι τα σχολεία, σε περίπτωση lockdown, πρέπει να κλείνουν τελευταία και να ανοίγουν πρώτα.
Επιπλέον, επεσήμανε ότι η καθολική τηλεκπαίδευση λειτουργεί αρκετά καλά, όμως τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη διά ζώσης διδασκαλία.
Η Επιτροπή, σύμφωνα με την κα Παπαευαγγέλου, προσανατολίζεται σε άνοιγμα των σχολείων μετά τα Φώτα, αν και το συγκεκριμένο ζήτημα θα συζητηθεί το επόμενο διάστημα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη