Τηλεκπαίδευση-Αρσένης: Σοβαρά προβλήματα στα ΔΙΕΚ
Βουλευτής ΜΕΡΑ25: Σε καμία δημόσια καταδίκη δεν προέβη η υπουργός Παιδείας για την παρακολούθηση εκπαιδευτών ΙΕΚ Δυτικής Αθήνας, από διευθυντές τους κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης.

Το ζήτημα ήρθε στη Βουλή μετά από επώνυμες καταγγελίες που έφτασαν στο γραφείο του Κρίτωνα Αρσένη, βουλευτής ΜέΡΑ25 Δυτικής Αθήνας, και παρουσιάστηκαν με επίκαιρη ερώτησή του σήμερα στη Βουλή

«Φθάνουν καταγγελίες στο γραφείο μας ότι σε ΙΕΚ Δυτικής Αθήνας, Β’ Πειραιά και στο Κέντρο της Αθήνας,  διευθυντές ζητούν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις, όπου γίνονται τα μαθήματα, για να παρακολουθούν στην πραγματικότητα την τηλεκπαίδευση. Καλέσαμε στο υπουργείο Παιδείας για να μάθουμε εάν επιτρέπεται κάτι τέτοιο. Αλλοι μας είπαν ότι προβλέπεται και άλλοι ότι δεν προβλέπεται. Ζητήσαμε επισταμένως τη γνώμη του γραφείου του Γενικού Γραμματέα, από το οποίο τελικά μας είπαν ότι δεν προβλέπεται. Θέλουμε να αποσαφηνίσετε δημόσια τι επιτρέπεται και να δεσμευθείτε ότι θα σταματήσετε αυτήν τη διαδικασία» σημείωσε ο Κ. Αρσένης και πρόσθεσε

«Επειδή στα δημόσια ΙΕΚ πηγαίνουν τα φτωχότερα παιδιά για τη συνέχιση της εκπαίδευσής τους, έχουμε επίσης καταγγελίες ότι τα παιδιά συμμετέχουν στο μάθημα με κινητό, πολλές φορές δεν υπάρχει σήμα στα σπίτια τους και πρέπει να βγουν στο δρόμο με το μπουφάν για να κάνουν μάθημα, ενώ πάρα πολλά άλλα παιδιά, λόγω των συνθηκών, αποκλείονται. Ζητάμε να λάβετε τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία της συμμετοχής των παιδιών στην τηλεκπαίδευση. Επίσης, ζητάμε να μάθουμε πόσα παιδιά έχουν ξεπεράσει το όριο απουσιών και χάνουν τη χρονιά.  Σημειώνουμε ότι οι υπερωρίες των διδασκόντων, και στα ΙΕΚ, δεν καλύπτονται. Τέλος θέλουμε να μας εξηγήσετε για ποιους λόγους φέτος δεν αναρτήθηκαν οι πίνακες με τα μόρια και τη σειρά των υποψηφίων εκπαιδευτών».

Η Υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως δήλωσε ότι δεν απαντά σε ανώνυμες καταγγελίες και ότι «υπάρχει συγκεκριμένη εγκύκλιος της Γενικής Γραμματείας, η οποία προβλέπει ακριβώς το πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τα ΔΙΕΚ. Εκεί προβλέπεται συγκεκριμένα ότι η διοίκηση της εκπαιδευτικής δομής πιστοποιεί τη συμμετοχή των εκπαιδευτών στη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης». Συμπλήρωσε ότι, σύμφωνα με το πληροφοριακό σύστημα Πήγασος, ο μέσος όρος απουσιών σε όλη την Ελλάδα στο πρώτο εξάμηνο 2020 είναι 9%, έναντι 21% πέρυσι την ίδια εποχή. Επίσης, είπε ότι στους καταρτιζόμενους αποστέλλεται με email όλο το υλικό των μαθημάτων και ότι φέτος δημιουργήθηκε για πρώτη φορά Μητρώο υποψηφίων εκπαιδευτών.

«Κυρία υπουργέ, έχετε την εποπτεία και την ευθύνη να ξέρετε τι συμβαίνει στα δημόσια ΙΕΚ. Σας φέρνουμε επώνυμες καταγγελίες και μας λέτε ότι δεν τις εξετάζετε διότι δεν δημοσιοποιούμε ονόματα ανθρώπων, όταν υπάρχει κλίμα εκφοβισμού στα ΙΕΚ για απώλεια της θέσης εργασίας. Θα γίνουν επώνυμες, εάν χρειαστεί, οι καταγγελίες. Απαντήστε μας, όμως: Για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό; Ο θεσμός του Επιθεωρητή έχει καταργηθεί από το 1982» σημείωσε ο Κ. Αρσένης και πρόσθεσε: «Σας ρώτησα τι συμβαίνει με το θέμα των απουσιών στη Δυτική Αθήνα, που είναι χτυπημένη για δεκαετίες από την υποβάθμιση και όπου οι μαθητές αντιμετωπίζουν τα σοβαρότερα προβλήματα στην ηλεκτρονική παρακολούθηση των μαθημάτων. Μου απαντήσατε, όπως συνηθίζετε, με εθνικούς μέσους όρους. Σήμερα, στη Δυτική Αθήνα, πόσες είναι οι απουσίες και πόσα παιδιά κινδυνεύουν να χάσουν τη χρονιά τους, λόγω της μη στήριξής τους για πρόσβαση στην εκπαίδευση»; 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_notebook_phone_alfavita.jpg
Αξιολόγηση: «Μοναδική περίπτωση αυθαίρετης και παράνομης επιβολής ποινής σε βάρος εκπαιδευτικού»
Αξιολόγηση: «Η νέα αυτή προκλητική επίθεση αποτελεί νέα αυταρχική εκτροπή που αμφισβητεί - ποινικοποιεί το δικαίωμα στην απεργία»
Αξιολόγηση: «Μοναδική περίπτωση αυθαίρετης και παράνομης επιβολής ποινής σε βάρος εκπαιδευτικού»