Μαθητικές καταλήψεις: «Τότε μας έδειχναν με το δάχτυλο...»
Κείμενο διαμαρτυρίας μαθητών του 1ου ΓΕΛ Χαΐδαρίου - «Τώρα, που η κατάσταση έφτασε εκεί που προβλεπόταν, μας κλείνουν για ακόμη μια φορά μέσα στα σπίτια μας»

Κείμενο διαμαρτυρίας δημοσιεύουν οι μαθητές του 1ου ΓΕΛ Χαϊδαρίου, σχετικά με τον τρόπο που αντιμετώπισε το υπουργείο Παιδείας τις μαθητικές καταλήψεις και το μέτρο της εφαρμογής τηλεκπαίδευσης και προσμέτρησης απουσιών στους «απείθαρχους» μαθητές.

«Τα περισσότερα Λύκεια και Γυμνάσια της Ελλάδας διαμαρτυρήθηκαν μέσω καταλήψεων και κατέβηκαν στους δρόμους με σκοπό να ληφθούν μέτρα για να εξασφαλιστεί η υγεία των συμμαθητών και των καθηγητών τους. Τότε μας έδειχναν με το δάχτυλο και μας έλεγαν ότι είμαστε τα παιδιά που θέλουν να χάσουν μάθημα [...]. Τώρα, που η κατάσταση έφτασε εκεί που προβλεπόταν, μας κλείνουν για ακόμη μια φορά μέσα στα σπίτια μας δηλώνοντας μας πως είναι καθ' όλα έτοιμοι για την διεξαγωγή μαθημάτων τηλεκπαίδευσης. Χωρίς να αντιλαμβάνονται πως το διαδίκτυο και η συσκευή δεν είναι διαθέσιμη σε κάθε σπίτι», σημειώνουν μεταξύ άλλων,

Το κείμενο των μαθητών:

ΑΠ’ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΦΩΝΗ ΕΙΧΕ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΝ ΒΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΗΘΕΛΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠ’ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Για ακόμα μια φορά η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας δείχνουν ένα πρόσωπο αδιαφορίας για την δημόσια εκπαίδευση και υγεία καθώς έπειτα από το πρώτο κύμα της πανδημίας τα σχολεία μας άνοιξαν χωρίς τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την ασταθή κατάσταση που επικρατούσε. Τα περισσότερα Λύκεια και Γυμνάσια της Ελλάδας διαμαρτυρήθηκαν μέσω καταλήψεων και κατέβηκαν στους δρόμους με σκοπό να ληφθούν μέτρα για να εξασφαλιστεί η υγεία των συμμαθητών και των καθηγητών τους. Τότε μας έδειχναν με το δάχτυλο και μας έλεγαν ότι είμαστε τα παιδιά που θέλουν να χάσουν μάθημα, με την κυρία Κεραμέως μάλιστα να βγάζει ένα αυταρχικό ΦΕΚ, το οποίο ανάγκαζε τους καθηγητές να κάνουν διαδικτυακά μάθημα σε περίπτωση που το σχολείο είναι υπό κατάληψη και απαγόρευε σε όσους μαθητές ήταν μέρος της να συμμετέχουν σε μαθήματα, απόφαση που είναι αντιφατική με τον θεσμό της δημόσιας εκπαίδευσης.

Τώρα, που η κατάσταση έφτασε εκεί που προβλεπόταν, μας κλείνουν για ακόμη μια φορά μέσα στα σπίτια μας δηλώνοντας μας πως είναι καθ' όλα έτοιμοι για την διεξαγωγή μαθημάτων τηλεκπαίδευσης. Χωρίς να αντιλαμβάνονται πως το διαδίκτυο και η συσκευή δεν είναι διαθέσιμη σε κάθε σπίτι.

Οι αποδόσεις των μαθητών πέφτουν, οι καθηγητές αδυνατούν να κάνουν την δουλειά τους και προχωράμε με τα μάτια κλειστά για ακόμα μια φορά.

Εμείς ως μαθητές καταδικάζουμε την Κυβέρνηση η οποία συνεχίζει να παίρνει απαράδεκτες αποφάσεις όχι μόνο για τον μέλλον των μαθητών πλέον, αλλά και για ολόκληρη την χώρα.

ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΕΔΩ, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΓΚΛΩΒΙΣΑΤΕ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»