Το 92% των μελών του Ελληνικού Πάνελ Οικονομολόγων συμφωνεί ότι η συστηματικότερη οικονομική εκπαίδευση στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο θα διευκόλυνε την εφαρμογή ορθών οικονομικών πολιτικών.
Συστηματικότερη διδασκαλία των αρχών της οικονομικής επιστήμης στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο ζητούν στη συντριπτική τους πλειονότητα τα μέλη του Ελληνικού Πάνελ Οικονομολόγων, καθώς συμφωνούν ότι ανεξάρτητα από την επιμέρους διάρθρωση των συμφερόντων στην κοινωνία, η γνώση των αρχών της λειτουργίας της οικονομίας θα καθιστούσε πιο εφικτή την εφαρμογή ορθών οικονομικών πολιτικών.
Στη σχετική ερώτηση που τέθηκε στα μέλη του Πάνελ τον Ιανουάριο, απάντησαν συνολικά 47 Ελληνίδες και Έλληνες οικονομολόγοι.
Το 92% αυτών συμφωνεί ότι η συστηματικότερη οικονομική εκπαίδευση στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο θα διευκόλυνε την εφαρμογή ορθών οικονομικών πολιτικών, ενώ μόλις το 2% διαφωνεί. Μεταξύ των δύο επιλογών τοποθετήθηκε το 6% των απαντησάντων.
Σε σχετικό άρθρο στην Καθημερινή ο υπεύθυνος του Ελληνικού Πάνελ Οικονομολόγων και μέλος του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΚΕΦίΜ, Γιώργος Αρχόντας, αναλύει τα αποτελέσματα της ερώτησης του μήνα. Τα επεξηγητικά σχόλια των μελών του Πάνελ είναι πλήρως διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του ΚΕΦίΜ.
Η ανάλυση των αποτελεσμάτων στην Καθημερινή
Δύο από τα μέλη του Πάνελ εξηγούν στα σύντομα βίντεο που ακολουθούν τις τοποθετήσεις τους:
Χάρης Βλάδος - Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Μέλος του Ελληνικού Πάνελ Οικονομολόγων
Γεώργιος Πάνος - University of Glasgow, Μέλος του Ελληνικού Πάνελ Οικονομολόγων
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση