Σκέψεις ενός εκπαιδευτικού: Βοήθησα όσο μπορούσα τα παιδιά;
Ξεχάσαμε όλοι μας από που ξεκινήσαμε, τι όνειρα είχαμε και πως φτάσαμε ως εδώ, να δώσουμε έναν βαθμό χαρακτηρίζοντας με έναν αριθμό τι; - Γράφει ο Δημήτρης Ζαρκαδούλας, αναπληρωτής Μαθηματικός

Το πρώτο τετράμηνο με όλες τις δυσκολίες της εξ αποστάσεως διδασκαλίας τελείωσε.

Σύλλογοι καθηγητών και αλλεπάλληλες συνεδριάσεις με σκοπό την βαθμολογία των μαθητών, τη συμπεριφορά τους στα διαδικτυακά μαθήματα αλλά και πολλές φορές να θυμηθούμε μεταξύ μας ποιο είναι κάθε παιδί, αφού δεν έχει ενεργή συμμετοχή στα μαθήματα. 

Ξεχάσαμε όλοι μας από που ξεκινήσαμε, τι όνειρα είχαμε και πως φτάσαμε ως εδώ, να δώσουμε έναν βαθμό χαρακτηρίζοντας με έναν αριθμό τι;

Tον Οκτώβρη; 

Από το Νοέμβριο μέχρι σήμερα  αρκετά παιδιά δεν είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο, δεν είχαν συσκευές να κάνουν μάθημα, προσπαθούσαν να μπουν από το δίκτυο του γείτονα, μπαινοβγαίνουν γιατί δεν έπιανε καλό σήμα η συσκευή τους, γονείς φτωχοί αλλά γεμάτοι υπερηφάνεια να τρέχουν να καλύψουν τις όποιες τεχνολογικές αδυναμίες, ψάχνοντας φθηνούς υπολογιστές να κάνουν τα παιδιά τους μάθημα.

Από την άλλη οι καθηγητές να ρωτάμε συνέχεια, με ακούτε, ακούγομαι, το καταλάβατε; 

Το μάθημα να γίνεται με 5 έως 7 παιδιά κυρίως, αφού τα υπόλοιπα μπορεί να ντρέπονται μήπως πουν κάτι λάθος , να μην καταλαβαίνουν, να μην μπορούν να συγκεντρωθούν, να παρακολουθούν από κινητό και να χτυπάει για χίλιους δυο λόγους οπότε να χάνουν μέρος του μαθήματος, να μην μιλάνε καλά ελληνικά οπότε να γίνεται ακόμα πιο δύσκολη η διδασκαλία... Πιστεύω ότι μπορώ να γράφω για πολλές ώρες λόγους.

Και τώρα να σκεφτώ, θα καταθέσω βαθμολογία

Αν όχι, δεν θα αδικήσω παιδιά που συμμετείχαν στο μάθημα, έμαθαν πράγματα και βοήθησαν στην διεξαγωγή του μαθήματος;

Αν ναι, μήπως αδικήσω παιδιά, για λόγους που ανέφερα πιο πάνω; Θα μου πεις έχεις εικόνα των παιδιών, τα είδες τον Οκτώβρη μέσα στις αίθουσες. Κάποιες αίθουσες έκλεισαν λόγω κρουσμάτων βέβαια.

Δεν θα διαφωνήσω, όμως τώρα έχουμε Φλεβάρη.

Οι μαθητές μας μεγαλώνουν, βιώνουν και αυτοί όπως εμείς αυτή την άχαρη κατάσταση. Έχουν ευαισθησίες και σκοπός μας είναι να μην το ξεχνάμε ποτέ ως εκπαιδευτικοί. Εμείς πρέπει να τα εμπνέουμε ως δάσκαλοι, να τους δίνουμε την ψυχή μας.

Εμείς επιβραβεύουμε, δίνουμε εφόδια, κίνητρα ώστε να εξελιχθούν σε σκεπτόμενοι πολίτες οι νέοι.

Το δίλημμα δεν είναι αν θα βάλω βαθμούς ή όχι.

Η ερώτηση μου είναι η εξής:

Βοήθησα όσο μπορούσα τα παιδιά; 

Δημήτρης Ζαρκαδούλας ,αναπληρωτής Μαθηματικός

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

apth
COCOON: Το ΑΠΘ διοργανώνει εξειδικευμένο Workshop για την κυβερνοασφάλεια ηλεκτρικών δικτύων
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις πρακτικές λύσεις που εφαρμόζονται σε πιλοτικές τοποθεσίες στην Ελλάδα, την Ισπανία και...
COCOON: Το ΑΠΘ διοργανώνει εξειδικευμένο Workshop για την κυβερνοασφάλεια ηλεκτρικών δικτύων
apple-books_foto_education.jpg
Η Επίθεση στη Δημόσια Εκπαίδευση: Από την Ιδιωτικοποίηση στην Ανισότητα και την Περιθωριοποίηση
Είναι η ώρα να αναγνωρίσουμε την πραγματική αξία της δημόσιας εκπαίδευσης και να αγωνιστούμε για την προστασία της από τις καταστροφικές συνέπειες...
Η Επίθεση στη Δημόσια Εκπαίδευση: Από την Ιδιωτικοποίηση στην Ανισότητα και την Περιθωριοποίηση
νοσοκομειο
Πάτρα: Σοβαρές καταγγελίες για αστυνομική αυθαιρεσία και κακομεταχείριση ατάκοιτου κρατούμενου ασθενούς
Ένας αστυνομικός κακομεταχειρίστηκε τον υπερήλικα ασθενή κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του σε κλινική του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών...
Πάτρα: Σοβαρές καταγγελίες για αστυνομική αυθαιρεσία και κακομεταχείριση ατάκοιτου κρατούμενου ασθενούς