Κενά εκπαιδευτικών: Περικοπή ωρών μαθημάτων σε σχολεία
Κενά και ελλείψεις εκπαιδευτικών στο 1ο Γυμνάσιο Αιγίου, 1ο ΓΕΛ Αιγίου, στο Τμήμα Ένταξης του Γυμνασίου Καμαρών και στο τμήμα ένταξης του Γυμνασίου Καλαβρύτων - Με περικοπή ωρών στα μαθήματα απάντησε η ΔΔΕ Αχαΐας

Κενά και ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί της ΕΛΜΕ Β Αχαΐας.

Συγκεκριμένα στο 1ο Γυμνάσιο Αιγίου προκύπτει  ένα κενό φιλολόγου 23 ωρών, σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς. Το κενό αυτό «σέρνεται» από την αρχή της χρονιάς, «καλύπτεται» από συναδέλφους – δικαιούχους ειδικής άδειας κατά την περίοδο της καραντίνας με «τηλεκπαίδευση» και ξαναεμφανίζεται διεκδικώντας κάλυψη με την επιστροφή μας στις φυσιολογικές συνθήκες διδασκαλίας.

Η Δευτεροβάθμια Διεύθυνση Εκπαίδευσης (ΔΔΕ) Αχαΐας απάντησε με περικοπή φιλολογικών ωρών σε όλα τα τμήματα στο αίτημα του σχολείου για καθηγητή που θα καλύψει το κενό, όπως επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί.

Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε από την αρχή της χρονιάς το 1ο ΓΕΛ Αιγίου για 4 ώρες φιλολόγου, ενώ κενά παρατηρούνται στο Τμήμα Ένταξης του Γυμνασίου Καμαρών και στο τμήμα ένταξης του Γυμνασίου Καλαβρύτων.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Β' Αχαΐας: 

Tα σχολεία ξανάνοιξαν xωρίς μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, αλλά και χωρίς εκπαιδευτικούς

Τρεις μήνες  σχεδόν αφότου η κυβέρνηση προχώρησε σε δεύτερο lockdown, , ξανανοίγει τα σχολεία χωρίς κανένα μέτρο, πλην των ράπιντ τεστ στα οποία υποβλήθηκαν προαιρετικά οι εκπαιδευτικοί παρόλο που η συνολική κατάσταση αναφορικά με την πανδημία είναι  σαφώς χειρότερη (βλ. αύξηση κρουσμάτων, νέα στελέχη του ιού, μηδενική στήριξη στο σύστημα υγείας) και των ανοιχτών πορτοπαράθυρων που θα εξασφαλίσουν τον εξαερισμό των αιθουσών. Για μας είναι αυτονόητο ότι τα σχολεία πρέπει να είναι ανοιχτά και να τηρηθούν με ευλάβεια ουσιαστικά μέτρα για την προφύλαξη της υγείας των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών και κατ’  επέκταση της κοινότητας.

Σαν να μην έφτανε η αδιαφορία του Υπουργείου για την προστασία μας από την Covid -19, την ίδια αδιαφορία επιδεικνύει για την στελέχωση με εκπαιδευτικό προσωπικό των σχολείων. Συγκεκριμένα στο 1ο Γυμνάσιο Αιγίου – που από την αρχή της χρονιάς  λειτουργεί με 26άρια και 27άρια τμήματα και ελλιπές προσωπικό καθαριότητας τις ώρες λειτουργίας του-  προκύπτει  ένα κενό φιλολόγου 23 ωρών, το οποίο «σέρνεται» από την αρχή της χρονιάς, «καλύπτεται» από συναδέλφους – δικαιούχους ειδικής άδειας κατά την περίοδο της καραντίνας με «τηλεκπαίδευση» και ξαναεμφανίζεται διεκδικώντας κάλυψη με την επιστροφή μας στις φυσιολογικές συνθήκες διδασκαλίας.

Η απάντηση του ΔΔΕ Αχαΐας στο αίτημα του σχολείου για καθηγητή που θα καλύψει το κενό ήταν να γίνει περικοπή φιλολογικών ωρών σε όλα τα τμήματα ώστε να λυθεί το πρόβλημα εκ των ενόντων γιατί «δεν μπορούν να προσλάβουν αναπληρωτή». Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε από την αρχή της χρονιάς το 1ο ΓΕΛ Αιγίου για 4 ώρες φιλολόγου. Σιγήσαμε όχι από αδιαφορία, αλλά από αίσθηση ρεαλισμού. Σε καμιά περίπτωση δε θεωρούμε λύση την απομείωση των ωρών διδασκαλίας ενός μαθήματος για να διδαχτούν λίγες ώρες και τα παιδιά του τμήματος που «ξέμειναν ορφανά» από καθηγητή και καταγγέλλουμε μια διαχείριση που θεωρεί κάποιους μαθητές «παιδιά ενός κατώτερου Θεού» που δεν χρειάζεται να κάνουν όλες τις προβλεπόμενες ώρες του αναλυτικού προγράμματος.

Εξίσου έωλο παραμένει το κενό στο Τμήμα Ένταξης του Γυμνασίου Καμαρών εξαιτίας των νομικίστικων τερτιπιών που προωθεί το Υπουργείο για να περιστείλει τα εργασιακά δικαιώματα των αναπληρωτών. Κενά υπάρχουν και στο τμήμα ένταξης του Γυμνασίου Καλαβρύτων.

Η Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης  γνώριζε για το κενό στο 1ο Γυμνάσιο  που θα δημιουργούνταν  με το άνοιγμα των σχολείων και είχε όλο το χρόνο να κινήσει τις διαδικασίες για πρόσληψη αναπληρωτή φιλολόγου για την κάλυψη των 23 ωρών.

Απαιτούμε:

  • Την άμεση κάλυψη του κενού στο 1ο Γυμνάσιο Αιγίου  με πρόσληψη αναπληρωτή καθηγητή, ο οποίος θα αναλάβει όλες τις ώρες, και όχι με εμβαλωματικές πρακτικές οι οποίες δημιουργούν αναστάτωση στους μαθητές και γενικά στην ομαλή λειτουργία του σχολείου.
  • Την άμεση κάλυψη όλων των κενών στα τμήματα ένταξης.

Καλούμε τη ΔΔΕ Αχαΐας να σταματήσει να κρύβεται πίσω από ένα νομικό πλαίσιο που φτιάχτηκε έτσι, ώστε να αφήνει τα σχολεία έρμαια της τύχης τους, όταν ένας αναπληρωτής απολύεται και να χάνεται πολύτιμος διδακτικός χρόνος, μέχρι να κινηθούν διαδικασίες επαναπρόσληψης με κίνδυνο να έρθει (κάποια στιγμή!) άλλος αναπληρωτής με όλες τις παιδαγωγικές συνέπειες.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

viasmos.jpg
Ασέλγεια σε 12χρονη αθλήτρια: Ποινή κάθειρξης 13 ετών στον προπονητή ιστιοπλοΐας
«Στο δικό του μυαλό ίσως να πίστευε ό,τι και να γίνει θα καλυφθεί με το γάμο… Μου δίνει την εντύπωση ότι έμμεσα επιβεβαιώνεται ο βιασμός»
Ασέλγεια σε 12χρονη αθλήτρια: Ποινή κάθειρξης 13 ετών στον προπονητή ιστιοπλοΐας
ipourgeio_paideias.jpg
Εντοπίστηκαν λάθη στους πίνακες κατανομής των 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση - Μετά τις διορθώσεις πάνε για ΦΕΚ
Με την ολοκλήρωση των διορθώσεων θα υπογραφούν από τον υπουργό και την υφυπουργό Παιδείας και θα σταλούν στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση.
Εντοπίστηκαν λάθη στους πίνακες κατανομής των 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση - Μετά τις διορθώσεις πάνε για ΦΕΚ