giannis antoniou
«Μιλάμε για τα αυτονόητα εδώ και 40 χρόνια», σημειώνει ο πρόεδρος του Ι.Ε.Π. Γιάννης Αντωνίου αναφορικά με την εσωτερική και  εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων

«Μιλάμε για τα αυτονόητα εδώ και 40 χρόνια». Αυτό σημειώνει ο πρόεδρος του Ι.Ε.Π. Γιάννης Αντωνίου, αναφορικά με την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων που προωθεί το υπουργείο Παιδείας.

Μιλώντας στην «Καθημερινή της Κυριακής», ο πρόεδρος του Ι.Ε.Π. τονίζει συγκεκριμένα: «Ζητάμε από τα σχολεία να μας καταγράψουν τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία τους, με αποκλειστικό στόχο τη βελτίωση της λειτουργίας τους και της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου που παράγουν»

«Η εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων είναι ένα από τα κατεξοχήν απαραίτητα εργαλεία στην κατεύθυνση της υλοποίησης του παραπάνω στόχου. Μιλάμε για τα αυτονόητα εδώ και 40 χρόνια», συμπληρώνει.

«Το αίτημα της αξιολόγησης είναι ώριμο στην ελληνική κοινωνία και την εκπαίδευση», εκτιμά ο κ. Αντωνίου, προσθέτοντας:

«Η δυτική νεωτερικότητα από την εποχή του Γαλιλαίου μετρά για να βγάλει συμπεράσματα και να εφαρμόσει πολιτικές. Προτείνουμε αυτό το σύστημα αξιολόγησης έχοντας στραμμένο το βλέμμα στη λειτουργική βελτίωση των σχολείων μας και σε καμία περίπτωση η αξιολόγηση που θα εφαρμοστεί δεν έχει τιμωρητικό χαρακτήρα. Λυπάμαι για τον δογματισμό των συνδικαλιστών που είναι αρνητικοί σε οποιοδήποτε αξιολογικό σύστημα».

Οπως παρατηρεί ο πρόεδρος του ΙΕΠ, «κατά την τηλεκπαίδευση οι εκπαιδευτικοί εξέπληξαν θετικά την κοινωνία. Κράτησαν το σχολείο ζωντανό και αυτό θα αποτυπωθεί στην αξιολόγηση».

Τον Σεπτέμβριο η αξιολόγηση 170.000 εκπαιδευτικών

Σύμφωνα με την «Καθημερινή της Κυριακής», η αξιολόγηση των περίπου 170.000 εκπαιδευτικών των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων οι 143.000 είναι μόνιμοι και οι υπόλοιποι 27.000 αναπληρωτές θα ξεκινήσει από τον προσεχή Σεπτέμβριο αφού έως τότε θα ψηφιστεί o σχετικός νόμος.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Κ n αξιολόγηση των νηπιαγωγών δασκάλων και καθηγητών θα είναι διαμορφωτική. Δηλαδή τα αποτελέσματά της δεν θα έχουν τιμωρητικό χαρακτήρα για τον εκπαιδευτικό, αντίθετα στόχος θα είναι η βελτίωσή του.

Κάθε εκπαιδευτικός θα αξιολογείται από δύο αξιολογητές σε σειρά κριτηρίων/δεικτών, ενώ θα αξιολογούνται και οι μέθοδοι διδασκαλίας του στην τάξη.

Η αξιολόγηση θα είναι περιοδική και κάθε εκπαιδευτικός θα αποκτήσει ένα portfolio το οποίο θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία της διαδρομής του στην ελληνική εκπαίδευση.

Η αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών και η χρήση τεκμηρίων στοχεύει την ανάδειξη μιας όσο το δυνατόν πραγματικής εικόνας περιορίζοντας τις υποκειμενικές αξιολογικές κρίσεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

agonistiki
Αγωνιστική Παρέμβαση ν. Ηρακλείου: «Το εκλογικό αποτέλεσμα επιβεβαιώνει ένα αντιλαϊκό συσχετισμό»
Η θέση της Παρέμβασης για τη συγκρότηση του ΔΣ της ΕΛΜΕ σε σώμα
Αγωνιστική Παρέμβαση ν. Ηρακλείου: «Το εκλογικό αποτέλεσμα επιβεβαιώνει ένα αντιλαϊκό συσχετισμό»
Κατερίνα Σακελλαροπούλου
Σακελλαροπούλου: «Προσπάθησα να εκπληρώσω τα καθήκοντά μου με τη μεγαλύτερη ευθύνη»
Σακελλαροπούλου: Προσπάθησα να εκπληρώσω τα καθήκοντά μου με ευθύνη απέναντι στον ελληνικό λαό
Σακελλαροπούλου: «Προσπάθησα να εκπληρώσω τα καθήκοντά μου με τη μεγαλύτερη ευθύνη»
πιερρακακης κωβαιος
Πιερρακάκης: Δύσκολη άσκηση να σπάσεις το γρίφο των Πανελλαδικών, αλλά πρέπει να το επιχειρήσουμε
Υπουργός Παιδείας: Υπάρχει ένα κεκτημένο στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, η διαφάνεια και η διασφάλιση της δικαιοσύνης ως προς αυτές. Αυτό είναι και το...
Πιερρακάκης: Δύσκολη άσκηση να σπάσεις το γρίφο των Πανελλαδικών, αλλά πρέπει να το επιχειρήσουμε