τηλεκπαίδευση, διδασκαλία, υπολογιστής, μαθητές, εξ αποστάσεως εκπαίδευση και διδασκαλία
Το Αυτόνομο ΔΙΚΤΥΟ Εκπαιδευτικών Π.Ε σχολιάζει την πρόθεση της κυβέρνησης να χρησιμοποιήσει την τηλεκπαίδευση σε κάθε έκτακτη περίπτωση χωρίς να έχει παράσχει τεχνολογικό εξοπλισμό για μαθητές και εκπαιδευτικούς, αλλά και για να αντικαταστήσει, εστιασμένα σε περιοχές της χώρας, τη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, αντί να κινηθεί στην κατεύθυνση της διασφάλισης ανοικτών σχολείων, λόγω της πανδημίας, επιδιώκει μέσω νομοθετημάτων, να επιβάλει την τηλεκπαίδευση για κάθε «ανάγκη» που παρίσταται, όπως σήμερα με τις ακραίες καιρικές συνθήκες. Η αδιαφορία για τη στήριξη των μαθητών στις πολυποίκιλες ανάγκες τους (μορφωτικές, ψυχοσυναισθηματικές, κοινωνικοποίησης, εμπέδωσης των αρχών της δημοκρατίας, καλλιέργεια κριτικής σκέψης, κλπ) και η πολιτική επιλογή των ανοχύρωτων σχολείων οδηγεί σε μια επικίνδυνη συνθήκη για το μέλλον του δημόσιου σχολείου και της παιδαγωγικής διάστασης της μαθησιακής διαδικασίας.

Το εκπαιδευτικό κίνημα, σε όλες τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που έχει πάρει η Κυβέρνηση που οδηγούν στην αποσάρθρωση της δημόσιας εκπαίδευσης και την περαιτέρω όξυνση των μαθησιακών ανισοτήτων, χωρίς τον παραμικρό διάλογο με τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, έχει αντιταχθεί δυναμικά με ξεκάθαρες θέσεις σε όλα τα ζητήματα και κινητοποιήσεις, αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω…

Σήμερα, με σχεδόν ολόκληρη την Ελλάδα κλειστή (κάποιες περιοχές λόγω πανδημίας κι άλλες λόγω καιρού), επιστρατεύει την τηλεκπαίδευση ως τη μοναδική λύση, για να παραμείνει ζωντανή η εκπαιδευτική διαδικασία χωρίς όμως να έχει διασφαλίσει τα αυτονόητα. Τον τεχνολογικό εξοπλισμό για μαθητές και εκπαιδευτικούς, με μια εγγενή αδυναμία να μετακινηθούν οι συνάδελφοι στις σχολικές τους μονάδες για πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης από τους σχολικούς χώρους λόγω καιρικών συνθηκών, χωρίς προσαρμοσμένα διδακτικά αντικείμενα σε εξ αποστάσεως εκπαιδευτικές διαδικασίες και φυσικά χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο για αξιοποίηση του μέτρου αυτού σε κάθε περίπτωση που στο μέλλον χρειαστεί, για να καλυφθούν οι όποιες εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ξεκαθαρίζουμε ως Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών πως εάν τα σχέδια της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και της Κυβέρνησης, μόλις τελειώσει η περίοδο της υγειονομικής κρίσης-πανδημία λόγω covid-19, είναι η αξιοποίηση της τηλεκπαίδευσης για να αντικαταστήσουν, εστιασμένα σε περιοχές της χώρας, τη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία θα μας βρουν μπροστά τουςΔε θα επιτρέψουμε τη διάλυση του δημόσιου σχολείου και τη μετατροπή της μαθησιακής διαδικασίας από ζωντανή διαδικασία σε ένα αποστειρωμένο, πέρα από κάθε επιστημονική άποψη, υποκατάστατο μέσα από οθόνες

Θα υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο, την παιδαγωγική ελευθερία των σχολείων μας, τις δυνατότητες λήψεις απόφασης των καλύτερων δυνατών λύσεων από τους συλλόγους διδασκόντων που γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες των μαθητών καθώς το σύνολο των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας, με κάθε πρόσφορο τρόπο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Έγκλημα και τιμωρία στα Σχολεία
«Τα παιδιά εκείνα τα οποία εκδηλώνουν μη ομαλή συμπεριφορά είναι εκείνα τα οποία πρέπει να λαμβάνουν ακόμη περισσότερη προσοχή και ασχολία και όχι...
Έγκλημα και τιμωρία στα Σχολεία
Χρήστος Μπούρας
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών στο alfavita.gr: Η χώρα έχει περισσότερα Πανεπιστήμια από όσα μπορεί να χρηματοδοτήσει ικανοποιητικά
Ο Χρήστος Μπούρας συνομιλεί με τον Νίκο Μάστορα για τις εξελίξεις στα ΑΕΙ και το Πανεπιστήμιο Πατρών: Ετοιμάζεται παράρτημα του Πανεπιστημίου στην...
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών στο alfavita.gr: Η χώρα έχει περισσότερα Πανεπιστήμια από όσα μπορεί να χρηματοδοτήσει ικανοποιητικά
PAIDI
Γονείς: Ντράπηκε και η ντροπή! (Για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά)
Είναι απαράδεκτο να στοχοποιούνται εκπαιδευτικοί, που δίνουν καθημερινά τη μάχη για να έχουν τα παιδιά μας την καλύτερη δυνατή φροντίδα και...
Γονείς: Ντράπηκε και η ντροπή! (Για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά)
ekpaideytikoi
Εκπαιδευτικοί στην αντεπίθεση: Προσφυγές για μη μονιμοποίηση νεοδιόριστων και μηνύσεις για παρεμπόδιση συνδικαλιστικής δράσης
ΣΕΠΕ «Ηρώ Κωνσταντοπούλου»: Μήνυση κατά παντός υπευθύνου για τις εικόνες ντροπής στη ΔΙΠΕ Δυτ. Αττικής και την παρουσία αστυνομικών δυνάμεων που...
Εκπαιδευτικοί στην αντεπίθεση: Προσφυγές για μη μονιμοποίηση νεοδιόριστων και μηνύσεις για παρεμπόδιση συνδικαλιστικής δράσης