varoufakis
Επίθεση Βαρουφάκη προς την κυβέρνηση για Παιδεία, διαχείριση της πανδημίας, προσφυγικό, οικονομία - «Τα πανεπιστήμια θα ανήκουν στους πανεπιστημιακούς ή στον Χρυσοχοΐδη;»

Πυρά προς την κυβέρνηση εξαπέλυσε ο γραμματέας του ΜέΡΑ25, Γιάνης Βαρουφάκης, ασκώντας κριτική για ζητήματα Παιδείας, για την διαχείριση της πανδημίας, το προσφυγικό, την οικονομία.

Ως προς τις εξελίξεις στα ΑΕΙ και την εφαρμογή του νόμου Κεραμέως - Χρυσοχοΐδη, έκανε λόγο «για τα ψεύδη της υπουργού Παιδείας ότι υπάρχει αστυνομία στα ξένα ΑΕΙ», επισημαίνοντας ότι «είναι θέμα κυριαρχίας, αν τα ΑΕΙ θα ανήκουν στον κ. Χρυσοχοΐδη ή στους πανεπιστημιακούς» ενώ ανέπτυξε και τον συλλογισμό του για την καλύτερη ποιότητα των σπουδών.

Η στροφή του ΣΥΡΙΖΑ συντηρητικοποίησε την κοινωνία

Μιλώντας στον σταθμό «Ν» της Μυτιλήνης, αναφέρθηκε στην παρέμβασή του στη Βουλή, μεταφέροντας την ερώτηση Λέσβιων πολιτών, να φιλοξενήσουν πρόσφυγες σπίτια τους, μια ερώτηση που δεν έχει ακόμη απαντηθεί.

Σε σχέση με το προσφυγικό- μεταναστευτικό, τόνισε ότι «η συνθηκολόγηση του 2015 από πλευράς ΣΥΡΙΖΑ συντηρητικοποίησε την κοινωνία και ότι πολίτες έγιναν πρόσφυγες στον τόπο τους, με αποτέλεσμα στη Λέσβο, να είναι λογική η άνοδος του φασισμού. Το Καρά Τεπέ δεν είναι αποτυχία, είναι προσπάθεια ανάδειξης των οικτρών συνθηκών για να σταλεί μήνυμα σε άλλους πρόσφυγες να μην έρθουν» , είπε ο Γ. Βαρουφάκης.

Στην Ελλάδα δεν έχουμε Δημοκρατία

Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, ο κ. Βαρουφάκης ανέφερε ότι η Δημοκρατία στην Ελλάδα έχει πάψει να υφίσταται από το 2010 και μάλιστα παρέθεσε τη δήλωση του Σόιμπλε ότι οι εκλογές δεν επιτρέπεται να αλλάζουν την πολιτική μιας χώρας. 'Ασκησε κριτική «στην επιρροή του μιντιακού συστήματος “που άγεται και φέρεται” από τρεις- τέσσερις ολιγάρχες», σημειώνοντας ότι «από το 1989 έχει επιβληθεί από την ιδιωτική τηλεόραση μία συγκεκριμένη αισθητική».

Μιλώντας για την οικονομία, αναφέρθηκε στην ύφεση την οποία είχε προβλέψει, αλλά και στο 5ο μνημόνιο που έπεται μετά το λοκντάουν, στην πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ «που έδρασε υπέρ των ιδιωτικών κλινικών». Υπογράμμισε τη σπουδαιότητα παραχώρησης των προσωπικών δεδομένων, ιδίως των ιατρικών και φορολογικών σε εταιρείες, κάνοντας λόγο «για ψηφιακό παρακράτος και απώλεια της εθνικής κυριαρχίας».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Veroia
ΣΥΡΙΖΑ: Ζητά εξηγήσεις για την ΕΔΕ σε εκπαιδευτικούς της Βέροιας
Απολύτως απαράδεκτο να διώκονται εκπαιδευτικοί όταν εμπλουτίζουν το σχολικό πρόγραμμα, τονίζουν βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ με ερώτηση προς τον υπουργό...
ΣΥΡΙΖΑ: Ζητά εξηγήσεις για την ΕΔΕ σε εκπαιδευτικούς της Βέροιας
astynomia
Ασύλληπτο! Δύο τροχαία με εγκατάλειψη σε Πανεπιστημίου και Πατησίων με τον ίδιο δράστη

Δύο τροχαία με εγκατάλειψη σημειώθηκαν με διαφορά λίγης ώρα χθες, βράδυ της Τρίτης, στο κέντρο της Αθήνας (στην Πανεπιστημίου και...

Ασύλληπτο! Δύο τροχαία με εγκατάλειψη σε Πανεπιστημίου και Πατησίων με τον ίδιο δράστη
PAIDEIAS
Υπουργείο Παιδείας: Τα τηρούμενα Υπηρεσιακά Βιβλία και Έντυπα των σχολείων και οι όροι φύλαξής τους
Αναρίθμητα τα τηρούμενα από τα Γυμνάσια, ΓΕ.Λ, ΕΠΑ.Λ, Γυμνάσια Ε.Α.Ε., Λύκεια Ε.Α.Ε., ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ και Ε.Ε.Ε.ΕΚ. υπηρεσιακά βιβλία και έντυπα
Υπουργείο Παιδείας: Τα τηρούμενα Υπηρεσιακά Βιβλία και Έντυπα των σχολείων και οι όροι φύλαξής τους
panellinies_exetaseis_1.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Πότε αρχίζουν οι γραπτές εξετάσεις σε Γυμνάσια και Λύκεια και τι ισχύει για την αναβαθμολόγηση των γραπτών
Σχετικά με τις γραπτές εξετάσεις, προαγωγικές και απολυτήριες
Υπουργείο Παιδείας: Πότε αρχίζουν οι γραπτές εξετάσεις σε Γυμνάσια και Λύκεια και τι ισχύει για την αναβαθμολόγηση των γραπτών