Σπουδαστές ΙΕΚ: Κανένα μέτρο για την ολοκλήρωση των σπουδών μας
«Η κυβέρνηση μας έχει αφήσει απροστάτευτους, χωρίς να παίρνει κανένα ουσιαστικό μέτρο για την ομαλή ολοκλήρωση των σπουδών μας», αναφέρουν οι σπουδαστές ΙΕΚ Θεσσαλονίκης σε ψήφισμά τους, τονίζοντας πως «η ανησυχία μας μέρα με τη μέρα μεγαλώνει, καθώς βλέπουμε ότι εν μέσω πανδημίας οι σπουδές μας βρίσκονται κυριολεκτικά στον αέρα»

«Η κυβέρνηση μας έχει αφήσει απροστάτευτους, χωρίς να παίρνει κανένα ουσιαστικό μέτρο για την ομαλή ολοκλήρωση των σπουδών μας», αναφέρουν οι σπουδαστές ΙΕΚ Θεσσαλονίκης σε ψήφισμά τους, τονίζοντας πως «η ανησυχία μας μέρα με τη μέρα μεγαλώνει, καθώς βλέπουμε ότι εν μέσω πανδημίας οι σπουδές μας βρίσκονται κυριολεκτικά στον αέρα».

Παράλληλα, απευθύνουν κάλεσμα για συμμετοχή στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στις 10 Μαρτίου.

Το ψήφισμα:

«Η αγανάκτηση μας για την κατάσταση που επικρατεί στις σπουδές μας τον τελευταίο 1,5 χρόνο έχει ξεχειλίσει.  Η ανησυχία μας μέρα με τη μέρα μεγαλώνει, καθώς βλέπουμε ότι εν μέσω πανδημίας οι σπουδές μας βρίσκονται κυριολεκτικά στον αέρα . Η κυβέρνηση μας έχει αφήσει απροστάτευτους,χωρίς να παίρνει κανένα ουσιατικό μέτρο για την ομαλή ολοκλήρωση των σπουδών μας.  

Αναρωτιόμαστε, πόσο φυσιολογικό είναι για έναν σπουδαστή των ΙΕΚ που οι σπουδές του διαρκούν συνολικά 2 έτη να ολοκληρώνει τώρα τις σπουδές του έχοντας παρακολουθήσει δια ζώσης ενα μόνο 6μηνο κι αυτό λειψό,αν λάβει κανείς υπόψιν τις μεγάλες καθυστερήσεις που υπάρχουν σταθερά στην έναρξη της χρονιάς. Αλήθεια, ποσό καλά μπορούμε να καταρτιστούμε όταν παρακολουθούμε τα εργαστήρια  απο την οθόνη του υπολογιστή  μας στην καλύτερη ,αν αυτά δεν έχουν μετατεθεί σε εναν αόριστο μελλοντικά χρόνο; Πόσο καλά μπορούμε να καταρτιστούμε, όταν το αντικείμενο των σπουδών μας το βλέπουμε με τα κυάλια,αφού οι πρακτικές μας έχουν ανασταλλεί επ αόριστον; 

Δεν θα ανεχτούμε άλλο αυτη την κοροϊδία! 

H πραγματικότητα που βιώνουμε σήμερα καταρρίπτει τους ισχυρισμούς της κυβέρνησης ότι όλα στην εκπαίδευση βαίνουν καλώς!  

Συγκεκριμένα: 

-Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχει πείσει πλέον και τον πιο δύσπιστο ότι πρόκειται για μια μεγάλη παρωδία! Μαθήματα που γίνονται με e-mail, εργαστηριακά μαθήματα που δεν πραγματοποιούνται,περιεχόμενο που έγκειται μόνο στην καλή θέληση του εκπαιδευτή. Είναι πολλοί σπουδαστές που δεν έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν,να παραδώσουν έγκαιρα τις  εργασίες τους, καθώς είτε δεν έχουν τα  μέσα,είτε στις οικογένειες τους υπάρχουν κι  άλλα μέλη,αδέρφια,γονείς που τηλε-εργάζονται,είτε παρακολουθούν κι αυτοί με  τηλεκπαίδευση. Πιστεύει μήπως κάποιος στο Υπουργείο ότι μπορούμε να παρακολουθήσουμε επαρκώς τα μαθήματα μας απο κινητό;   
Φυσικά,τις συνέπειες αυτής της κατάστασης τις βιώνουμε εμείς,καθώς ήδη υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που σπουδαστές που δεν παρέδωσαν έγκαιρα, έχουν διαγραφεί!!!! 

-Για έναν ακόμα χρόνο σπουδάζουμε χωρίς να έχουμε επαρκή αριθμό εκπαιδευτών,με εκπαιδευτές που καλούνται να διδάξουν πέρα απο το αντικείμενο γνώσεων τους,χωρίς να έχουμε ούτε 1 βιβλίο για το αντικέίμενο που σπουδάζουμε.   

-Οι υποχρεωτικές πρακτικές μας βρίσκονται  στον αέρα. Δεν έχουμε καμία απολύτως ενημέρωση για το πότε θα πραγματοποιηθούν και με ποιούς όρους. Πολλοί απο εμάς ανησυχούμε καθώς όσο δεν δίνεται λύση σημαίνει ότι βγαίνουμε εκτός σχεδιασμού. Δεν αντέχουμε να παρατείνουμε άλλο τις σπουδές μας χωρίς να ευθυνόμαστε εμείς. 

-Είναι πολλοί οι εργαζόμενοι σπουδαστές που ήδη έχουν επιλέξει να παρατήσουν τις σπουδές τους καθώς δεν μπορούν να ενταχθούν στα προγράμματα επιδότησης της κυβέρνησης. 

Θα μπορούσε να γίνει αλλιώς; 

Ακούμε τους ισχυρισμούς ότι πρόκειται για μια έκτακτη κατάσταση,ακούμε όπως συνήθως επίσης ότι δεν υπάρχουν και δεν μπορούν να βρεθούν ξαφνικά χρήματα.... Μια χαρά όμως έχουμε δει όλο αυτό το διάστημα , να μοιράζονται  εκατομμύρια εν καιρω πανδημίας για τους μεγάλους ομίλους,για την πρόσληψη χιλιάδων αστυνομικών για τα Πανεπιστήμια κ.α 

Λέμε ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να ήταν διαφορετικά,καθώς σήμερα υπάρχουν όλες οι δυνατότητες για να ανοίξουν έστω και τώρα τα ΙΕΚ μας με επαρκή μέτρα προστασίας.  

Στα ήδη υπάρχοντα κτήρια μας υπάρχουν άδειες αίθουσες που θα μπορούσαν να καλύψουν τις ανάγκες μας ώστε να αραιώσει ο αριθμός των σπουδαστών ανα τάξη.Στους δήμους μας υπάρχουν άλλες σχολικές μονάδες και κτήρια,που θα μπορούσαν να αξιοιποιηθούν σε αυτή τη κατεύθυνση. Τα ΙΕΚ μας θα μπορούσαν να λειτουργούν με ασφάλεια αν προσληφθεί άμεσα επιπλέον μόνιμο προσωπικό καθαριότητας. Τα μαθήματα μας θα μπορούσαν να γίνονται επαρκώς αν προσληφθεί επιπλεόν εκπαιδευτικό προσωπικό. Τα εργαστήρια μας και οι πρακτικές μας μπορούν να πραγματοποιηθούν αν ληφθούν όλα τα απαραίτηρα υγειονομικά μέτρα, με την διενέργεια συχνών τεστ κ.α  

Θέλουμε τις σπουδές που πραγματικά μας αξίζουν! Θέλουμε τώρα να παρθούν ολα τα απαραίτητα μέτρα για να ανοίξουν οι σχολές μας. Οχι αλλος χρόνος χαμένος! 

Επιλέξαμε να σπουδασουμε στα ΙΕΚ όχι γιατι δεν παίρνουμε τα γράμματα,όχι γιατί είμαστε νέοι 2ης και 3ης κατηγορίας,αλλά γιατί θέλουμε να ειδικευτουμε σε ενα αντικείμενο που μας αρέσει,να αποκτήσουμε καλή γνώση αυτού, αλλά και γιατί πολλοί καλούμαστε απο ανάγκη να δουλέψουμε πολύ γρήγορα καθώς δεν έχουμε την οικονομικη δυνατότητα να σπουδασουμε για πολλά χρόνια. 

Κανένας σπουδαστής να μην μεινει μονος του ακομα κι αν κάτω απο αυτές τις συνθήκες είμαστε μακριά.Κανένας να μην δεχτεί να παρατήσει τις σπουδές του. Τωρα είναι η ωρα να γίνουμε μια γροθιά,να αποκτήσει η αγανάκτηση μας δύναμη! Ο συλλογος και οι δράσεις του μπορουν να αποτελέσουν αποκούμπι για ολους μας! 

Απαιτούμε εδώ και τώρα  : 

-Να ανοίξουν άμεσα οι σχολές με όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία της υγείας σπουδαστών και εκπαιδευτών. Να αξιοποιηθούν πλήρως οι ηδη κενές αίθουσες στις εγκαταστάσεις μας αλλά και άλλες αναξιοποίητες ως τωρα εγκαταστάσεις των Δήμων και της Περιφέρειας. 

-Για όσο διαρκεί η τηλεκπαίδευση: Να παρθούν από το Υπουργείο Παιδείας, όλα τα απαραίτητα μέτρα για να προχωρήσει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Να εξασφαλιστεί ότι όλοι οι σπουδαστές θα έχουν δωρεάν πρόσβαση σε υπολογιστή και σύνδεση στο διαδίκτυο, ότι θα έχουν ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση. Να μην μπαίνουν απουσίες όταν υπάρχει πρόβλημα με το δίκτυο ή για όσους δεν έχει εξασφαλιστεί η πρόσβαση.Συγγράμματα, προσωπικός εξοπλισμός και αναλώσιμα για τον κάθε σπουδαστή, ώστε να εξασφαλιστεί η εύρυθμη παρακολούθηση των μαθημάτων μας. 

-Κανένας σπουδαστής να μην διαγραφεί επειδή “απέτυχε”,δεν παρέδωσε εργασίες κάτω απο αυτές τις συνθήκες. 

-Να ξεκινήσουν τώρα οι πρακτικές ασκήσεις με όλα τα απαραίτητα μέσα! Να δοθεί εδώ και τώρα το πτυχίο («Βεβαίωση Σπουδών») σε όλους τους τελειόφοιτους σπουδαστές και να μην αποτελεί προϋπόθεση η ολοκλήρωση της πρακτικής, ειδικά για την περσινή χρονιά! 

-Να εξασφαλιστεί η πραγματοποίηση των εργαστηριακών μαθημάτων με όλα τα απαραίτητα μέσα για την προστασία της υγείας. 

-Όλοι οι σπουδαστές που έκαναν πρακτική και  ανεστάλλη να ενταχθούν στο έκτακτο επίδομα. 

-Αύξηση της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό για τα Δ.ΙΕΚ. Εδώ και τώρα να δοθεί έκτακτο κονδύλι ώστε να γίνουν προσλήψεις εκπαιδευτών, διοικητικού προσωπικού και προσωπικού καθαριότητας, με μόνιμη και σταθερή δουλειά, για την αναβάθμιση υποδομών και εξοπλισμού για να λειτουργήσουν οι σχολές με ασφάλεια για όλους τους σπουδαστές μετά το νέο lockdown. 

Καλούμε το επόμενο διάστημα για συντονισμό με σπουδαστές ΕΠΑΣ, Ιδιωτικών ΙΕΚ, φοιτητικούς συλλόγους, εργατικά σωματεία. 

Συμμετέχουμε όλοι:  

-Στο συλλαλητήριο των φοιτητικών συλλόγων στις 10/3 

-Στη παράσταση διαμαρτυρίας του Συλλόγου μας με σπουδαστές ΕΠΑΣ & Ιδιωτικών ΙΕΚ στις 15/3,12.00 στο ΥΜΑΘ».

Για την έναρξη του εξαμήνου

Κάλεσμα στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο απευθύνουν και οι σπουδαστές ΙΕΚ Αττικής, τονίζοντας ότι «κατανοούμε ότι το υπουργείο ήταν πολύ απασχολημένο τελευταία με τα νέα αντιδραστικά νομοσχέδια, όπως αυτό για την πανεπιστημιακή αστυνομία και με το να στέλνει ΜΑΤ στους φοιτητές που διεκδικούν να επιστρέψουν στα θρανία με ασφάλεια -όπως και εμείς-, από το να προσλάβει καθηγητές!».

Το κάλεσμα

«Ως Σύλλογος Σπουδαστών Δημοσίων ΙΕΚ Αττικής θα θέλαμε να «ευχαριστήσουμε» την κα. Κεραμέως και την κυβέρνηση, που για ακόμη μία φορά τα μαθήματά μας ξεκινούν με… καθυστέρηση (αν και κάνουμε εξ αποστάσεως!).

Ενώ πάνω από δύο βδομάδες έχει ανακοινώνει το υπουργείο Παιδείας ότι θα ξεκινήσουν τα μαθήματα του καινούριου εξαμήνου, τελικά (φυσικά) αυτά… δεν ξεκίνησαν την προηγούμενη εβδομάδα, αφού καθυστέρησαν οι αναθέσεις καθηγητών, με αποτέλεσμα το ένα Δ.ΙΕΚ μετά το άλλο να αναβάλουν τη μέρα έναρξης των μαθημάτων! Ακόμη όμως, μέχρι και χθες, υπάρχουν ειδικότητες και σχολές που δεν ξεκίνησαν τα μαθήματα….

Ενώ λοιπόν το υπουργείο «ξέχασε» να αναθέσει καθηγητές έγκαιρα, όμως θυμήθηκε να «κόψει» καθηγητές από εργαστηριακά μαθήματα, ξεδιπλώθηκε μία καινούρια κατάσταση χθες …στην οποία το υπουργείο αποδείχθηκε «ξεχασιάρικο» ακόμη μία φορά… που φάνηκε πως δεν έφτιαξε τις πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης ώστε να ξεκινήσουν επιτέλους τα μαθήματά μας! Αλλού συνδεθήκαμε με καθυστέρηση, αλλού δεν συνδεθήκαμε καθόλου (όσοι δεν έχουν τεχνολογικά μέσα να μην ανησυχούν, το υπουργείο δεν έχει κάνει τίποτα)!

Το έχουμε ξαναζήσει το έργο!

Βέβαια, κατανοούμε ότι το υπουργείο ήταν πολύ απασχολημένο τελευταία με τα νέα αντιδραστικά νομοσχέδια, όπως αυτό για την πανεπιστημιακή αστυνομία και με το να στέλνει ΜΑΤ στους φοιτητές που διεκδικούν να επιστρέψουν στα θρανία με ασφάλεια -όπως και εμείς-, από το να προσλάβει καθηγητές!

ΥΓ. Φαίνεται πως η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας έχει χάσει τη σύνδεση με την εκπαιδευτική πραγματικότητα, με τις ανάγκες των σπουδαστών, αλλά και μαθητών, φοιτητών!!

Δεν θα τους αφήσουμε άλλο να παίζουν με το μέλλον μας!

Δυναμώνουμε τη συλλογική διεκδίκηση, το Σύλλογό μας και απαιτούμε να ανοίξουν εδώ και τώρα οι σχολές με όλα τα μέτρα προστασίας!

- Συμμετέχουμε στο συλλαλητήριο μαζί με τους φοιτητές και τους μαθητές στις 10/3, που συμπληρώνεται ένας χρόνος από το «άνοιξε – κλείσε» των σχολών μας.

- Συμμετέχουμε με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της υγείας, στην παράσταση διαμαρτυρίας του Συλλόγου μας στις 12/3 στη Βουλή στις 12.00.

Μαζί είμαστε πιο δυνατοί!».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 12/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ανδρεάς μπουντουβής
Βραβείο Εξαίρετης Πανεπιστημιακής Διδασκαλίας στον πρώην Πρύτανη του ΕΜΠ Ανδρέα Μπουντουβή
Ανακοίνωση του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Ερευνας (ΙΤΕ) και της Επιτροπής Βραβείου Β. Ξανθόπουλου – Στ. Πνευματικού
Βραβείο Εξαίρετης Πανεπιστημιακής Διδασκαλίας στον πρώην Πρύτανη του ΕΜΠ Ανδρέα Μπουντουβή
ypaith2
Νέες προσλήψεις αναπληρωτών: 48 εκπαιδευτικοί στην Γενική Παιδεία και στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση - Ονόματα
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Τρίτη 19 έως και την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024
Νέες προσλήψεις αναπληρωτών: 48 εκπαιδευτικοί στην Γενική Παιδεία και στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση - Ονόματα
paidikos_4.jpg
Χολαργός: ΕΔΕ για το παιδί που έδωσε σε λάθος οικογένεια ο βρεφονηπιακός σταθμός
Το περιστατικό έγινε σε βρεφονηπιακό σταθμό του δήμου Χολαργού. Ένας παππούς 64 ετών έφτασε στο παιδικό σταθμό και οι δασκάλες του έδωσαν λάθος...
Χολαργός: ΕΔΕ για το παιδί που έδωσε σε λάθος οικογένεια ο βρεφονηπιακός σταθμός
PARASTATIDIS
Το ρεπορτάζ του alfavita για τα σχολικά βιβλία και την εμπλοκή φροντιστηριακού οργανισμού συζητιέται στη Βουλή
Ο όμιλος έχει υποβάλει στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) προτάσεις για 72 διδακτικά πακέτα για το Δημοτικό, το Γυμνάσιο και το Λύκειο.
Το ρεπορτάζ του alfavita για τα σχολικά βιβλία και την εμπλοκή φροντιστηριακού οργανισμού συζητιέται στη Βουλή