Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: 21 Διευθυντές σχολείων ζητούν αναστολή
Η επιστροφή στο σχολείο αυτή τη χρονική περίοδο είναι αναγκαίο να συνοδεύεται από ηρεμία στους εκπαιδευτικούς και απαλλαγή από πρόσθετα βάρη, προκειμένου να ολοκληρώσουν το διδακτικό τους έργο και να συνδράμουν με όλες τους τις δυνάμεις στην εμπέδωση της γνώσης και την κατανόηση της ύλης που διδάχτηκε εξ αποστάσεως

Την αναστολή της εφαρμογής της αξιολόγησης για το τρέχον έτος ζητούν με κοινό υπόμνημα προς την υπουργό Παιδείας 21 Διευθυντές σχολείων από τη διεύθυνση Λασιθίου Κρήτης.

Ταυτόχρονα οι διευθυντές προτείνουν την συνέχιση του διαλόγου, ο οποίος έχει ήδη ξεκινήσει, στους συλλόγους καθηγητών, ώστε να υπάρχουν οι ανάλογες ζυμώσεις και πιθανόν κατάθεση στο ΙΕΠ συγκεκριμένων προτάσεων βελτίωσης ορισμένων δεικτών ή τυχόν σύμπτυξης μερικών εξ αυτών ή και αφαίρεσης κάποιων, ώστε να οδηγηθούμε στην έναρξη της νέας χρονιάς στο σύστημα αξιολόγησης με θετικό πρόσημο.

Η επιστολή 21 Διευθυντών σχολείων

Αξιότιμη κ. Υπουργέ,

Οι υπογράφοντες Δ/ντές Σχολικών μονάδων της ΔΔΕ Λασιθίου μετά τη δημοσίευση της απόφασης «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο», την παρακολούθηση των ενημερωτικών διασκέψεων του ΙΕΠ και τις συζητήσεις που διεξάγονται στα σχολεία μας, με συναίσθηση της ευθύνης μας απέναντι στην εκπαιδευτική κοινότητα, σας καταθέτουμε τους προβληματισμούς μας και τις προτάσεις μας:

  1. ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Η έναρξη της διαδικασίας αξιολόγησης από την τελευταία βδομάδα του Φεβρουαρίου ως τα μέσα Μαρτίου στα σχολεία , που πριν λίγο άνοιξαν, δεν έχει να προσφέρει θετικά στοιχεία στον εναπομείναντα χρόνο ως τη λήξη του έτους. Ελάχιστες δράσεις από τον αρχικό προγραμματισμό ξεκίνησαν να υλοποιούνται και πολύ δύσκολα θα ολοκληρωθούν ,αφού το πιο δημιουργικό χρονικό διάστημα βρισκόμασταν στη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης! (Νοέμβριος- Φεβρουάριος)

Η επιστροφή στο σχολείο αυτή τη χρονική περίοδο είναι αναγκαίο να συνοδεύεται από ηρεμία στους εκπαιδευτικούς και απαλλαγή από πρόσθετα βάρη, προκειμένου να ολοκληρώσουν το διδακτικό τους έργο και να συνδράμουν με όλες τους τις δυνάμεις στην εμπέδωση της γνώσης και την κατανόηση της ύλης που διδάχτηκε εξ αποστάσεως.

Οι μαθητές μας χρειάζονται την προσοχή των εκπαιδευτικών στραμμένη πάνω τους, ώστε να μπορέσουν να θεραπεύσουν τις συνέπειες του εγκλεισμού τόσο στο γνωστικό επίπεδο όσο και στο ψυχολογικό.(Ο χρόνος δεν είναι πολύς, η ύλη πρέπει να ολοκληρωθεί τόσο στις τάξεις του Λυκείου για τις επερχόμενες εξετάσεις, όσο και του Γυμνασίου, με δεδομένο ότι και την προηγούμενη χρονιά οι απώλειες ήταν σημαντικές)

Για τους λόγους αυτούς αιτούμαστε την αναστολή της εφαρμογής της απόφασης για το τρέχον έτος.

Ταυτόχρονα προτείνουμε την συνέχιση του διαλόγου, ο οποίος έχει ήδη ξεκινήσει, στους συλλόγους καθηγητών, ώστε να υπάρχουν οι ανάλογες ζυμώσεις και πιθανόν κατάθεση στο ΙΕΠ συγκεκριμένων προτάσεων βελτίωσης ορισμένων δεικτών ή τυχόν σύμπτυξης μερικών εξ αυτών ή και αφαίρεσης κάποιων, ώστε να οδηγηθούμε στην έναρξη της νέας χρονιάς στο σύστημα αξιολόγησης με θετικό πρόσημο.

Παράλληλα αιτούμαστε να επανεξεταστεί το ζήτημα της οριζόντιας αξιολόγησης των σχολείων, καθότι όλα τα σχολεία δεν ευρίσκονται στην ίδια θέση. Σχολεία απομακρυσμένα, σχολεία που δεν έχουν μόνιμο προσωπικό, σχολεία με μικρό αριθμό μαθητών, σχολεία νεοϊδρυθέντα, κλπ, είναι δίκαιο να έχουν διαφοροποιημένους και λιγότερους δείκτες.

  1. ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Η εξωτερική αξιολόγηση όπως προτείνεται ανατρέπει τη σχέση εκπαιδευτικών και ΣΕΕ, όπως έχει διαμορφωθεί τα πολλά τελευταία χρόνια. Δηλαδή από συνεργάτες και συνοδοιπόροι στο έργο μας μεταβάλλονται σε κριτές μέσα από γραφειοκρατικές διαδικασίες, οι οποίες στη συνέχεια θα οδηγούν τα σχολεία στην κατάταξη της αριθμητικής κλίμακας 1-10, χωρίς σαφή κριτήρια, μιας κλίμακας διαφορετικής από αυτής της εσωτερικής αξιολόγησης, η οποία –ειρήσθω εν παρόδω- δεν φαίνεται να έχει λόγο ύπαρξης μιας και το τελικό αποτέλεσμα θα εξάγεται από την εξωτερική αξιολόγηση.

Πιστεύουμε ότι είναι χρησιμότερο να παραμείνουν οι ΣΕΕ στο ρόλο τους, δηλ. να σχεδιάζουν και να υλοποιούν δράσεις επιμόρφωσης και υποστήριξης για τους εκπαιδευτικούς που τόσο έχουν ανάγκη. Το υπόμνημα του ΠΕΚΕΣ Κρήτης εκφράζει τη μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων μας.

 

Κυρία Υπουργέ,

Επειδή ο στόχος όλων είναι η ουσιαστική και ποιοτική εκπαίδευση, σας παρακαλούμε να επανεξετάσετε το ζήτημα, ώστε να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

 

Σας ευχαριστούμε

Με εκτίμηση

2/3/2021

Δ/ντές Σχολείων Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Λασιθίου

 

  1. ΒΟΓΙΑΚΗ ΕΛΕΝΗ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΖΕΡΜΙΑΔΩΝ

  2. ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

  3. ΘΑΝΑΣΙΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ

  4. ΚΑΛΕΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ, ΓΕΛ ΣΗΤΕΙΑΣ

  5. ΚΟΥΤΑΝΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΕΠΑΛ ΝΕΑΠΟΛΗΣ

  6. ΚΡΑΣΑΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΕΛ ΤΖΕΡΜΙΑΔΩΝ

  7. ΚΩΣΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ, ΓΕΛ ΝΕΑΠΟΛΗΣ

  8. ΚΩΣΤΑΚΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ

  9. ΛΑΠΟΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΛ ΣΗΤΕΙΑΣ

  10. ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, 2ο ΓΕΛ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

  11. ΝΤΑΟΥΚΑ-ΔΑΟΥΚΑ ΕΥΘΑΛΙΑ, 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

  12. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ, 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

  13. ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΓΕΛ ΜΑΚΡΥ ΓΥΑΛΟΥ

  14. ΠΡΟΪΣΤΑΚΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ, ΕΠΑΛ ΣΗΤΕΙΑΣ

  15. ΠΥΘΑΡΟΥΛΗ ΟΛΓΑ, 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

  16. ΡΕΪΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

  17. ΣΑΡΙΚΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΟΥΡΛΩΤΗΣ

  18. ΤΖΩΡΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, 2ο ΓΕΛ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

  19. ΧΑΒΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ

  20. ΧΑΤΖΗΜΑΝΩΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

  21. ΧΡΗΣΤΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΝΔΡΑ

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Έγκλημα και τιμωρία στα Σχολεία
«Τα παιδιά εκείνα τα οποία εκδηλώνουν μη ομαλή συμπεριφορά είναι εκείνα τα οποία πρέπει να λαμβάνουν ακόμη περισσότερη προσοχή και ασχολία και όχι...
Έγκλημα και τιμωρία στα Σχολεία
Χρήστος Μπούρας
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών στο alfavita.gr: Η χώρα έχει περισσότερα Πανεπιστήμια από όσα μπορεί να χρηματοδοτήσει ικανοποιητικά
Ο Χρήστος Μπούρας συνομιλεί με τον Νίκο Μάστορα για τις εξελίξεις στα ΑΕΙ και το Πανεπιστήμιο Πατρών: Ετοιμάζεται παράρτημα του Πανεπιστημίου στην...
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών στο alfavita.gr: Η χώρα έχει περισσότερα Πανεπιστήμια από όσα μπορεί να χρηματοδοτήσει ικανοποιητικά
PAIDI
Γονείς: Ντράπηκε και η ντροπή! (Για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά)
Είναι απαράδεκτο να στοχοποιούνται εκπαιδευτικοί, που δίνουν καθημερινά τη μάχη για να έχουν τα παιδιά μας την καλύτερη δυνατή φροντίδα και...
Γονείς: Ντράπηκε και η ντροπή! (Για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά)
ekpaideytikoi
Εκπαιδευτικοί στην αντεπίθεση: Προσφυγές για μη μονιμοποίηση νεοδιόριστων και μηνύσεις για παρεμπόδιση συνδικαλιστικής δράσης
ΣΕΠΕ «Ηρώ Κωνσταντοπούλου»: Μήνυση κατά παντός υπευθύνου για τις εικόνες ντροπής στη ΔΙΠΕ Δυτ. Αττικής και την παρουσία αστυνομικών δυνάμεων που...
Εκπαιδευτικοί στην αντεπίθεση: Προσφυγές για μη μονιμοποίηση νεοδιόριστων και μηνύσεις για παρεμπόδιση συνδικαλιστικής δράσης