Τις τελευταίες μέρες έχουν συμβεί διάφορα αρνητικά περιστατικά, τα οποία διχάζουν την κοινωνία και δημιουργούν εντάσεις. Από τον ξυλοδαρμό ενός νεαρού από αστυνομικούς χωρίς λόγο στις 7/3 μέχρι τον ξυλοδαρμό αστυνομικού από αναρχικούς στις 9/3, η κατάσταση δημιουργεί μόνο ανησυχία σε όλους μας.
Θα ήταν λάθος, αν δεν αναγνωρίσουμε ότι η αστυνομική βία τον τελευταίο καιρό έχει ενισχυθεί ανησυχητικά. Βλέποντας την επικαιρότητα δεν θα πρέπει να ξεχαστούν τα απαράδεκτα περιστατικά της Κυριακής (όπως προσπαθούν να κάνουν κάποιοι) αλλά θα πρέπει να λύσουμε το πρόβλημα.
1ον Καλό θα ήταν να μην εφαρμοστεί η Πανεπιστημιακή αστυνομία, έτσι όπως ψηφίστηκε. Αναφέρομαι σχετικά στο άρθρο μου με τίτλο Πανεπιστημιακή αστυνομία: το πρόβλημα και η λύση. “Τα συνεχόμενα επεισόδια, ο φόβος και η ανησυχία των φοιτητών και των ακαδημαϊκών θα κάνει τον χώρο του πανεπιστημίου, έναν χώρο συγκρούσεων μεταξύ ακραίων στοιχείων και της αστυνομίας’’.
Γνωρίζοντας την κατάσταση που επικρατεί σε συγκεκριμένα πανεπιστήμια, το πιο πιθανό είναι να έχουμε συνέχεια επεισόδια χωρίς λόγο. Για αυτό θεωρώ ότι θα είναι πολύ καλύτερο αν η αστυνομία είναι εκτός των πανεπιστημίων αλλά όμως με ειδική φύλαξη μη αστυνομικής μορφής.
2ον Θεωρώ ότι είναι σημαντικό να ξεκινήσει μια έρευνα από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, ώστε να ανακαλυφθεί το τι συμβαίνει πραγματικά μέσα στην Ελληνική Αστυνομία. Έτσι θα μπορέσουν να τιμωρηθούν όσοι αστυνομικοί έχουν διαπράξει εγκλήματα (τα οποία μπορεί να μην έχουν βγει στο φως της δημοσιότητας) αλλά και όσοι έχουν ως στόχο να διαπράξουν κάποιο.
3ον Στο άρθρο που είχα γράψει πριν ένα χρόνο περίπου με τίτλο “Κοινωνιολογία ή Λατινικά ή και τα δύο;’’ έθεσα την ανάγκη συνύπαρξης των δύο μαθημάτων για τις ανάγκες των σχολών και των μαθητών. Επίσης θεωρώ ότι το μάθημα της Κοινωνιολογίας μπορεί να προσφέρει λύσεις σχετικά με συγκεκριμένους αστυνομικούς αλλά και με τους βίαιους αναρχικούς.
Συγκεκριμένα, θεωρώ ότι χρειάζεται να ενταχθεί στο μάθημα της Κοινωνιολογίας το κεφάλαιο “Ιδεολογίες και τα χαρακτηριστικά τους’’ αλλά και το κεφάλαιο “Αστυνομία: Δικαιώματα και υποχρεώσεις’’. Έτσι εκτιμώ ότι οι νέοι θα μπορέσουν να μάθουν τι είναι πραγματικά ο αναρχισμός (μην ξεχνάμε ότι οι νέοι ψηφίζουν από τα 17) αλλά και θα μπορέσουν να μάθουν τι είναι πραγματικά η αστυνομία (έτσι θα μπορέσει να μειωθεί η αντιπάθεια των νέων προς σε αυτή).
Έχοντας φτάσει στο τέλος αυτού του άρθρου θεωρώ ότι είναι αναγκαία όσο ποτέ άλλοτε η ενότητα της χώρας και να σταματήσουν οι αλληλοκατηγορίες μεταξύ κομμάτων. Ο διχασμός δεν μας βοήθησε ποτέ ως χώρα. Το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ξεκινήσει η συζήτηση στο πως θα μπορέσουν να λυθούν τα προβλήματα που υπάρχουν, έτσι ώστε να προλάβουμε τα χειρότερα.
*Φοιτητής και Μέλος της Γραμματείας του Τομέα Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη