Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών: «Οι 10.500 διορισμοί σε μία φάση πρέπει να είναι βασική επιδίωξη της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας αλλά και του συνδικαλιστικού κινήματος». Αυτό σημειώνει ο πρώην πρόεδρος της ΔΟΕ και πρώην αιρετός ΚΥΣΠΕ, Βασίλης Παληγιάννης, σε σχετική ανακοίνωσή του.
«Για τη στοιχειώδη κάλυψη των πολύ σοβαρών κενών με μόνιμο προσωπικό πρέπει άμεσα να γίνουν σε μία φάση οι 10.500 διορισμοί και πριν την έναρξη του νέου σχολικού έτους για να περιοριστεί το μεγάλο πρόβλημα της έλλειψης μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού», υπογραμμίζει ο Β. Παληγιάννης.
«Σχετικά με το θέμα της κατανομής των διορισμών μεταξύ των βαθμίδων εκπαίδευσης το ελάχιστο που μπορεί να γίνει είναι να ληφθεί υπόψη το κριτήριο των πραγματικών αναγκών όπως αυτές αποτυπώνονται με βάση τα οργανικά κενά για τις μεταθέσεις αλλά και τις προσλήψεις αναπληρωτών τα τελευταία χρόνια», τονίζει ακόμα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Βασίλη Παληγιάννη:
Μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση
Η ανάγκη πραγματοποίησης των 10.500 διορισμών σε μία φάση
Στη δημόσια εκπαίδευση υπάρχουν χιλιάδες οργανικά και λειτουργικά κενά εκπαιδευτικών, αφού τα τελευταία χρόνια δεν έχουν γίνει διορισμοί, ενώ έχουν αποχωρήσει πάνω από 40.000 εκπαιδευτικοί και φέτος οι συνταξιοδοτήσεις αναμένεται να ξεπεράσουν τις 10.000.
Οι πλέον των 50.000 αναπληρωτών που εργάζονται στην εκπαίδευση, οι περισσότεροι όλων των εποχών, πιστοποιούν τις ελλείψεις σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια.
Αναμφισβήτητα μετά από 12 χρόνια αδιοριστίας, με εξαίρεση τις 4.500 διορισμούς στην Ειδική Αγωγή το 2020, που αποτέλεσε ένα θετικό βήμα, η εκπαίδευση έχει ανάγκη χιλιάδων διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών.
Η εξαγγελία της Υπουργού Παιδείας να πραγματοποιηθεί η πρώτη φάση διορισμών (5.250 από τις 10.500 προσλήψεις που προβλέπονται συνολικά) πριν την έναρξη του σχολικού έτους, δεν καλύπτει ούτε στο ελάχιστο τα πραγματικά κενά.
Για τη στοιχειώδη κάλυψη των πολύ σοβαρών κενών με μόνιμο προσωπικό πρέπει άμεσα να γίνουν σε μία φάση οι 10.500 διορισμοί και πριν την έναρξη του νέου σχολικού έτους για να περιοριστεί το μεγάλο πρόβλημα της έλλειψης μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού.
Σχετικά με το θέμα της κατανομής των διορισμών μεταξύ των βαθμίδων εκπαίδευσης το ελάχιστο που μπορεί να γίνει είναι να ληφθεί υπόψη το κριτήριο των πραγματικών αναγκών όπως αυτές αποτυπώνονται με βάση τα οργανικά κενά για τις μεταθέσεις αλλά και τις προσλήψεις αναπληρωτών τα τελευταία χρόνια.
Σε κάθε περίπτωση έμφαση πρέπει να δοθεί στην κάλυψη πρώτιστα των αναγκών των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών σχολείων που είναι διάσπαρτα σ’ όλη τη νησιωτική Ελλάδα και στα πιο δυσπρόσιτα χωριά της πατρίδας μας.
Οι 10.500 διορισμοί σε μία φάση πρέπει να είναι βασική επιδίωξη της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας αλλά και του συνδικαλιστικού κινήματος, ως πρώτο βήμα για την κάλυψη όλων των αναγκών με διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών, για να ελπίζουμε στην επίτευξη υψηλότερης ποιότητας στην παρεχόμενη εκπαίδευση, για ένα καλύτερο αύριο των παιδιών μας, για ένα καλύτερο αύριο της χώρας μας.
Πάντα στη διάθεσή σας
Παληγιάννης Βασίλης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη