Με μελανά χρώματα περιγράφει την κατάσταση στα Μουσικά Σχολεία της χώρας ο διευθυντής του Μουσικού Κατερίνης, Γιώργος Βαρδακώστας, εγκαλώντας μάλιστα την πολιτεία για πλημμέλεια καθηκόντων.
«Εμείς οι εκπαιδευτικοί του Μουσικού Σχολείου Κατερίνης δηλώνουμε ότι δεν είμαστε αντίθετοι με τον θεσμό της αξιολόγησης και είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε σε αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου μας, σύμφωνα και με τα συμπεράσματα του 8ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ, εφόσον και η πολιτεία κάνει το δικό της καθήκον» αναφέρει ο κ. Βαρδακώστας.
Οι ελλείψεις
Για την ορθή λειτουργία των Μουσικών σχολείων απαιτούνται μεταξύ άλλων τα εξής:
- Άμεση στελέχωση των σχολείων με μόνιμο διοικητικό προσωπικό προερχόμενο είτε από διορισμούς είτε από μετατάξεις, προκειμένου να υπάρχει γραμματειακή υποστήριξη στο διοικητικό μας έργο.
- Άμεσους διορισμούς, με προτεραιότητα στους εκπαιδευτικούς μουσικής παιδείας, με σκοπό σε κάθε Μουσικό Σχολείο να υπάρχει οργανικά τοποθετημένος τουλάχιστον ένας εκπαιδευτικός για κάθε ένα από τα μουσικά όργανα, που διδάσκονται στα σχολεία αυτά.
- Ασχέτως πανδημίας και κορωνοϊού, η μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα δεν είναι απλά μία ακόμα απαίτηση, αλλά μία αδήριτη ανάγκη, προκειμένου στα σχολεία να παρέχεται υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικό έργο.
- Επαναφορά του ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα. Η συνεχής αύξηση των εξωδιδακτικών εργασιών συμπεριλαμβανομένης και αυτής ακόμα της υποχρέωσης για αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, έχει φέρει προ καιρού στα όρια της εργασιακής υπερκόπωσης τους εκπαιδευτικούς, ενώ παράλληλα τους έχει αφαιρέσει τον απαραίτητο χρόνο προετοιμασίας για την παροχή του εκπαιδευτικού τους έργου.
- Γενναίες αυξήσεις μισθών
- Επαναφορά της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης στα ισχύοντα προ του 2013.
- Εφάπαξ επίδομα Covid της τάξης των 2000 € για την αγορά εξοπλισμού, που περιλαμβάνει desktop ή laptop, σύνδεση Internet ή αναβάθμιση της υπάρχουσας, κάρτες ήχου (για μην ακούγεται η κιθάρα σαν κλαρίνο), ψηφιακές γραφίδες κ.α.
- Σε όλα τα σχολεία θα πρέπει να υπάρχει επαρκές και μόνιμο προσωπικό καθαριότητας, που θα φροντίζει για την υγιεινή και την ασφάλεια, ακόμα και όταν ο κίνδυνος του κορωνοϊού θα έχει εκλείψει.
- Χρηματοδότηση και εξοπλισμός των σχολείων (internet, ηλ. εξοπλισμός, μουσικά όργανα, γυμναστήριο, εργαστήρια φυσικών επιστημών και πληροφορικής κλπ).
Αιχμές
«Η κυβέρνηση εξαγγέλλει εκτός από την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και τη ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Προετοιμάζει μάλιστα και την κοινή γνώμη μέσα από τα ελεγχόμενα μέσα μαζικής "ενημέρωσης". Οι πολίτες εμφανίζονται αγανακτισμένοι με την άρνηση των εκπαιδευτικών να αξιολογηθούν και βέβαιοι ότι μόλις αυτό συμβεί και μόλις οι τεμπέληδες εκπαιδευτικοί αναγκαστούν να δουλέψουν, θα λυθούν όλα τα προβλήματα της δημόσιας εκπαίδευσης και δεν θα χρειάζεται να στέλνουν τα παιδιά τους στα φροντιστήρια. Φανταστείτε όμως να μπαίναμε την πρώτη μέρα μετά τον αγιασμό μέσα στις τάξεις και να βάζαμε όλοι από ένα διαγώνισμα«
»Πώς μπορείς να αξιολογήσεις κάποιον σε κάτι που δεν του έχεις διδάξει; Δεν μπορεί να υπάρξει κανενός είδους ατομική αξιολόγηση, χωρίς να έχει προηγηθεί επιμόρφωση. Πρώτα επιμόρφωση και μετά να συζητήσουμε για αξιολόγηση. Αξιολόγηση, που να έχει ως αποτέλεσμα την βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου και όχι την τιμωρία των πολλών (βλέπε 2013) και την επιβράβευση των λίγων κομματικών ημετέρων» αναφέρει ο διευθυντής του Μουσικού Κατερίνης.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη