Εμβολιασμοί: Πρεμιέρα σήμερα για τις ηλικίες 60-64 ετών
Η ΟΙΕΛΕ ζητά να γίνει κατά προτεραιότητα και όχι με αδιάθετες δόσεις ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών

Να γίνει κατά προτεραιότητα και όχι με αδιάθετες δόσεις ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών ζητά με επιστολή της προς το υπουργείο Παιδείας η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ).

Επιπλέον, ζητά να υπάρξει η ισότιμή δυνατότητα εμβολιασμού για τους εκπαιδευτικούς σε φροντιστήρια κα Κέντρα Ξένων Γλωσσών.

Μάλιστα, θεωρεί «αυτονόητη υποχρέωση της πολιτείας η ισότιμη αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών τους για την προστασία των ίδιων, των δεκάδων χιλιάδων μαθητών, των οικογενειών τους και της κοινωνίας. Το ίδιο ισχύει και για τα (σε παράνομο καθεστώς λειτουργούντα) Κέντρα Μελέτης όπου καθημερινά συνωστίζεται πολύ μεγάλος αριθμός διδασκόντων και παιδιών».

Η επιστολή της ΟΙΕΛΕ

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ:

Η ΟΙΕΛΕ απέστειλε σήμερα την παρακάτω επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας. Ζητά οι εκπαιδευτικοί να αναγνωριστούν ως ομάδα προτεραιότητας και να εμβολιαστούν άμεσα (κι όχι να αναμένουν τις «αδιάθετες δόσεις») και να συμπεριληφθούν στη δυνατότητα εμβολιασμού οι συνάδελφοι που εργάζονται σε Φροντιστήρια και σε Κέντρα Ξένων Γλωσσών αλλά και οι διδάσκοντες σε Κέντρα Μελέτης.

Κυρία Υπουργέ,

Προ ημερών ανακοινώθηκε η δυνατότητα εμβολιασμού δημόσιων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών από το απόθεμα δόσεων και εκδόθηκαν σχετικές εγκύκλιοι του Υπουργείου Παιδείας που περιέγραφαν τη διαδικασία.

Οι εκπαιδευτικοί, στην περίπτωση που ανοίξουν οι σχολικές μονάδες, λειτουργούν σε μαζικούς χώρους συνάθροισης. Σύμφωνα με διεθνείς μελέτες, καταρρίπτεται η παλιά θεωρία περί ασθενούς μετάδοσης του ιού σε νεότερες ηλικίες και τα σχολεία κατατάσσονται πλέον στις κύριες εστίες μεταφοράς του COVID-19 στην κοινότητα. Άρα, θα έπρεπε κάθε συνάδελφος που θα μπει σε τάξη να εμβολιαστεί κατά προτεραιότητα (όπως συνέβη και με τους υγειονομικούς) κι όχι να αναμένει σε λίστες αναμονής, όταν ενδεχομένως θα είναι πολύ αργά.

Θα πρέπει, επίσης, να υπενθυμίσουμε ότι η εκπαιδευτική διαδικασία δεν περιορίζεται στην τυπική εκπαίδευση.

Σε περίπτωση που, όπως συνέβη και στο παρελθόν, ανοίξουν μαζί με τις σχολικές μονάδες Φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών με μαθητές της ίδιας βαθμίδας, αποτελεί αυτονόητη υποχρέωση της πολιτείας η ισότιμη αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών τους για την προστασία των ίδιων, των δεκάδων χιλιάδων μαθητών, των οικογενειών τους και της κοινωνίας. Το ίδιο ισχύει και για τα (σε παράνομο καθεστώς λειτουργούντα) Κέντρα Μελέτης όπου καθημερινά συνωστίζεται πολύ μεγάλος αριθμός διδασκόντων και παιδιών.

Ζητούμε, επομένως:

Οι εκπαιδευτικοί να χαρακτηριστούν ως ομάδα προτεραιότητας και να εμβολιαστούν άμεσα (κι όχι αν και όποτε περισσέψουν δόσεις)

Να συμπεριληφθούν στη δυνατότητα εμβολιασμού οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί σε Φροντιστήρια, σε Κέντρα Ξένων Γλωσσών και οι διδάσκοντες στα Κέντρα Μελέτης

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ     

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΡΟΥΤΟΣ                                                    

Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                                                                                                     ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimio
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
«Η τεχνητή νοημοσύνη θα επηρεάσει την ακεραιότητα των εκπαιδευτικών αξιολογήσεων. Δεν θα επιστρέψουμε απαραιτήτως πλήρως στις χειρόγραφες εξετάσεις,...
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
vaseis-201213.jpg
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές
Βάσεις εισαγωγής: Πως κινούνται ανά Επιστημονικό Πεδίο - Πόσα μόρια θα είναι η άνοδος ή η πτώση
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές