Σε συνάντηση που αφορούσε στα κενά εκπαιδευτικών σε γυμνάσια και λύκεια της Νέας Ιωνίας αλλά και σε άλλα σχολεία της Β’ Αθήνας προχώρησαν, την Πέμπτη 15 Απριλίου, μέλη του ΔΣ της Δ’ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής και εκπρόσωποι γονέων με τον ΔΔΕ Β’ Αθήνας κύριο Ψαχούλα.
Κατά τη συνάντηση ο προϊστάμενος επανέλαβε ότι έκανε ότι προβλεπόταν στα πλαίσια των διοικητικών του καθηκόντων, και ότι αν και γνωρίζει τα εκπαιδευτικά κενά, το ισχύον θεσμικό και κυρίως οικονομικό πλαίσιο, το οποίο ισχύει από το 2010, που έχει να κάνει με τον τρόπο πρόσληψης αναπληρωτών και τις πιστώσεις για να πραγματοποιηθούν αυτές, δεν είναι δική του αρμοδιότητα αλλά αρμοδιότητα των υπουργείων οικονομικών και παιδείας.
Το συμπέρασμα που προέκυψε από την συνάντηση είναι ότι τα τα κενά των εκπαιδευτικών θα καλυφθούν όταν το υπουργείο Παιδείας προσλάβει αναπληρωτές.
Η ανακοίνωση
Την Πέμπτη 15 Απριλίου το πρωί πραγματοποιήθηκε μετά κόπων και βασάνων η συνάντηση μελών του ΔΣ της Δ’ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής και εκπροσώπων γονέων, με τον ΔΔΕ Β’ Αθήνας κύριο Ψαχούλα Γ. Η συνάντηση αφορούσε στα κενά εκπαιδευτικών σε γυμνάσια και λύκεια της Νέας Ιωνίας αλλά και σε άλλα σχολεία της Β’ Αθήνας, που οφείλονται αποκλειστικά στην αδιοριστία των τελευταίων 10 ετών.
Από τη συνάντηση δεν προέκυψε κάτι περισσότερο από όσα περιμέναμε και ελάχιστα παραπάνω μάθαμε σε σχέση με όσα γνωρίζαμε.
Ο προϊστάμενος επανέλαβε ότι έκανε ότι προβλεπόταν στα πλαίσια των διοικητικών του καθηκόντων, ότι γνωρίζει τα κενά-αλίμονο αν δεν τα γνώριζε-αλλά το ισχύον θεσμικό και κυρίως οικονομικό πλαίσιο, το οποίο ισχύει από το 2010, που έχει να κάνει με τον τρόπο πρόσληψης αναπληρωτών και τις πιστώσεις για να πραγματοποιηθούν αυτές, δεν είναι δική του αρμοδιότητα αλλά αρμοδιότητα των υπουργείων οικονομικών και παιδείας.
Δεσμεύτηκε προφορικά να μην εργαστεί κανείς εκπαιδευτικός εθελοντικά και να μην παραβιαστεί σε κανένα σχολείο το ωρολόγιο πρόγραμμα, δηλαδή ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.
Στην απορία που διατυπώθηκε γιατί δεν καταγγέλλονται εκ μέρους του δημόσια τόσο το θεσμικό πλαίσιο όσο και το οικονομικό, απλά είπε πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να το κάνει καθώς δεν είναι δική του δουλειά.
Τις αιτιάσεις που του έγιναν να μην γίνονται προφορικές «παραινέσεις» εκ μέρους της διοίκησης για να καλύπτονται τα κενά με πασαλείμματα και αλχημείες, ούτε τις διέψευσε ούτε τις επιβεβαίωσε, πετώντας έτσι τη μπάλα στην εξέδρα για να τρέξουν να τη μαζέψουν οι σύλλογοι διδασκόντων σε κάθε σχολείο.
Στο διά ταύτα.
Τα κενά θα καλυφθούν όταν το υπουργείο προσλάβει αναπληρωτές.
Ένα είναι το σίγουρο.
Όσο εμείς οι γονείς δεν αντιδρούμε δυναμικά, και όσο οι εκπαιδευτικοί δέχονται αβίαστα, έστω και από καλή πρόθεση, τα όποια μπαλώματα χρησιμοποιούνται για την κάλυψη των κενών, ο κάθε προϊστάμενος και ο κάθε υπουργός, καμία πίεση δεν αισθάνονται κοιτώντας απλώς τα κενά στο myschool.
Και φυσικά, θα ξεσπάμε στους μαθητές γιατί θα μας θυμίζουν τη δική μας απραξία όταν διεκδικούν τα αυτονόητα, μαλώνοντάς τους όταν αγωνίζονται και τιμωρώντας τους με κόψιμο εκδρομών, για να αναπληρώσουν τις χαμένες ώρες σε περίπτωση καταλήψεων.
Ο ορισμός της υποκρισίας……
Ψυχή βαθιά.
Χρήστος Κυργιάκης-γονέας μαθητή στο 2ο ΓΕΛ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη