Ποιος τους αξιολογητές θα αξιολογήσει;
Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας κατηγορεί την τοπική αρχή ότι αποφεύγει συνάντηση μαζί της και ότι «εισάγει από το παράθυρο την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών»

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας σε ανακοίνωσή της ψέγει τον δήμο Κέρκυρας για τη στάση του απέναντι στην Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης λέγοντας ότι ενώ η Ένωση έχει καταθέσει δύο αιτήματα για συνάντηση με τη δήμαρχο Κεντρικής Κέρκυρας, δεν έχει λάβει καμία απάντηση.

Παράλληλα, υποστηρίζει ότι η δημοτική αρχή «εισάγει από το παράθυρο την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών».

Ολόκληρη η ανακοίνωση

Για το Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και τη στάση του απέναντι στην ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Τρεις τηλεφωνικές επικοινωνίες και δύο αιτήματα για συνάντηση με τη Δήμαρχο Κεντρικής Κέρκυρας, έχει καταθέσει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας τον τελευταίο μήνα και δεν έχει πάρει καμία απάντηση από τη Δήμαρχο. Ούτε θετική ούτε αρνητική. Απλά απαξίωση.

Η απαξίωση απέναντι σε φορείς, σε σωματεία, απέναντι σε όποιον διαφωνεί μαζί της, φαίνεται ότι είναι η καινούρια τακτική της Δημοτικής Αρχής, προκειμένου να αποφύγει τις δύσκολες συζητήσεις. Το θέμα της σχολικής στέγης, τα επείγοντα ζητήματα που χρήζουν άμεσης επίλυσης, όπως οι επισκευές του 4ου Γυμνασίου, το καινούριο κτίριο του 4ου ΓΕΛ, η μεταφορά του Γυμνασίου Φαιάκων και μια σειρά άλλα θέματα, είναι ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα από το Δήμο. Γι’ αυτό και η ΕΛΜΕ ζήτησε τη συνάντηση.

Η Δημοτική Αρχή, αντί να συζητάει με τους φορείς και τα σωματεία που γνωρίζουν καλύτερα τα θέματα, επιλέγει να ακολουθήσει πιστά, εκτός από την κυβερνητική πολιτική και την κυβερνητική στρατηγική: Φροντίδα της επικοινωνιακής εικόνας κι από ουσία... τίποτα!

Καλούμε τη Δημοτική Αρχή να αφήσει τα επικοινωνιακά τερτίπια και τις ανακοινώσεις με το τι κάνει με τις λάμπες led και το Ίντερνετ κι ας πιάσει τα θέματα που καίνε!

Για την ανακοίνωση της Σχολικής Επιτροπής

Παράλληλα με την απαξίωση των σωματείων η Δημοτική Αρχή κάνει ακόμα ένα αντιδραστικό βήμα. Εισάγει από το παράθυρο την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, προλαβαίνοντας το Υπουργείο.

Μέσω της σχολικής Επιτροπής, αυτή τη φορά, ζητάει από τα σχολεία, να προτείνουν έναν εκπαιδευτικό, «ο οποίος έχει επιδείξει  ιδιαίτερο έργο ή έχει ιδιαίτερη διάκριση», ώστε να βραβευθεί. Αλήθεια, με ποια κριτήρια θα επιλέξει η σχολική επιτροπή τον/την εκπαιδευτικό; Της καινοτομίας, βάζοντας ιδιωτικές εταιρείες στα σχολεία; της επιχειρηματικότητας; της εκπόνησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων;

Αυτή τη χρονιά όλοι οι εκπαιδευτικοί, χωρίς καμία βοήθεια από το Υπουργείο, ξεπέρασαν κάθε εμπόδιο και στάθηκαν δίπλα στους μαθητές τους, με  κάθε τρόπο, στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας. Εκεί που Υπουργείο και Δήμος δεν πήραν κανένα μέτρο για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων, οι εκπαιδευτικοί, στήριξαν τους μαθητές, στήριξαν ο ένας τον άλλον δείχνοντας την αλληλεγγύη που χρειάζεται, αγωνίστηκαν για να κάνουν τα σχολεία πιο ασφαλή και έδειξαν το δρόμο που χρειάζεται να ακολουθήσουμε ώστε να έχουμε καλύτερη μόρφωση και ασφαλή σχολεία.

Ένα βραβείο αξίζει σε όλους τους μαθητές και όλους τους εκπαιδευτικούς. Άντεξαν μέχρι τέλους μια δύσκολη και αντί-εκπαιδευτική χρόνια, μέσα στην καραντίνα, κάτω από δύσκολες και μη ασφαλείς συνθήκες. 

Δεν αποδεχόμαστε τις φιέστες της υποκρισίας. Εμείς, ως εκπαιδευτικοί, κάνουμε τη δουλειά μας και οι μαθητές παλεύουν κάτω από αντίξοες συνθήκες. Δεν υπάρχει καλύτερος εκπαιδευτικός ή καλύτερος μαθητής. Υπάρχει μόνο εκπαιδευτικό σύστημα για όλα τα παιδιά. 

Αν θέλουν διακριθέντες και αρίστους, ας ψάξουν μεταξύ τους.

  • Καλούμε τη σχολική επιτροπή να πάρει πίσω την απόφασή της αυτή.

  • Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην προτείνουν κανέναν εκπαιδευτικό και να μην παίξουν το παιχνίδι της Αριστείας που κυβέρνηση και Δήμος προσπαθούν να επιβάλλουν.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες