Εκπαιδευτικοί εικαστικών: Ελάχιστοί οι διορισμοί των ΠΕ08
Διαμαρτυρία των εκπαιδευτικών εικαστικών μαθημάτων για τους ελάχιστους διορισμούς του κλάδου που φτάνουν για να καλύψουν μόνο το 1/6 των αναγκών στα Δημόσια σχολεία

Αναλογικά με τους διορισμούς που γίνονται φέτος, οι ελλείψεις σε ειδικότητες είναι πολλές. Οι Εκπαιδευτικοί Εικαστικών Μαθημάτων ζητούν, μέσα από επιστολή τους, δίκαιη κατανομή θέσεων, διορισμούς ειδικοτήτων σε μεγαλύτερα ποσοστά και σύσταση οργανικών κενών σε όλες τις ειδικότητες.

Ειδικότερα στα Εικαστικά που είναι ένα απαραίτητο μάθημα έκφρασης, εξέλιξης δεξιοτήτων, αντίληψης και επίσης πολύ βοηθητικό για τα παιδιά μετά την καραντίνα, οι οργανικές στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση στο παρελθόν ήταν σχεδόν ανύπαρκτες, πράγμα πολύ άδικο, τη στιγμή που τα καλλιτεχνικά μαθήματα τη στηρίζουν σχεδόν είκοσι χρόνια.

Οι Εκπαιδευτικοί Εικαστικών Μαθημάτων σημειώνουν, με αφορμή την κατανομή των κλάδων στους επερχόμενους μόνιμους διορισμούς πως «Με μεγάλη μας λύπη διαπιστώνουμε πως η αδικία συνεχίζεται…»

Είναι γεγονός πως οι οργανικές που δόθηκαν φέτος για διορισμούς στην Πρωτοβάθμια για το μάθημα των καλλιτεχνικών ΠΕ 08 είναι σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με τα πραγματικά κενά, ειδικά μετά από τόσα χρόνια αδιοριστίας. Τη στιγμή που μόνο πέρυσι στην πρωτοβάθμια προσλήφθηκαν 1.488 αναπληρωτές καλλιτεχνικών, τελικά δόθηκαν μόνο 265 οργανικές για προσλήψεις. Περίπου το 1/6 των αναγκών δηλαδή!!

Με την επιστολή τους οι Εκπαιδευτικοί Εικαστικών Μαθημάτων, διαμαρτύρονται και ζητούν τη σύσταση οργανικών κενών για τον κλάδο ΠΕ08 Εικαστικών με βάση τις πραγματικές ανάγκες που υπάρχουν στα σχολεία.

Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί διεκδικούν, η διδασκαλία του μαθήματος των Εικαστικών να γίνεται αποκλειστικά από Εικαστικούς, επιστημονικά καταρτισμένους, εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ08.

«Διεκδικούμε μόνιμους διορισμούς όλων των αναπληρωτών για την κάλυψη των μορφωτικών αναγκών όλων των μαθητών», τονίζουν οι εκπαιδευτικοί.

Και καταλήγουν: «Στα Λύκεια επίσης, αιτούμαστε την επαναφορά του μαθήματος ως απαραίτητη προϋπόθεση για ένα σχολείο πολύπλευρης διδασκαλίας που προάγει τον πολιτισμό, την ελευθερία και την δημοκρατία που αποτελούν τον πλούτο αυτής της χώρας και όχι μιας χώρας που ενώ θα έχει καλλιτεχνικές σχολές δε θα είναι σε θέση να προσφέρει δημόσια εικαστική παιδεία για την εισαγωγή σε αυτές (δεν θα υπάρχει μέλλον επαγγελματικό)».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες