πανεπιστήμια, πανεπιστημιακή αστυνομία, νομοσχέδιο
«Τα Πανεπιστήμια της χώρας ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ έμειναν κλειστά τόσο καιρό και ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ δεν υπήρξε ούτε σωστός σχεδιασμός ούτε σωστή ενημέρωση με ότι αντίκτυπο αυτά είχαν στους φοιτητές και τις οικογένειες τους» - Γράφει ο Βασίλης Στρογγυλός, φοιτητής στο τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

Οδεύοντας προς το τέλος των Πανελλαδικών, όπου χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν πολλά προβλήματα εξαιτίας της πανδημίας τα οποία σε συνδυασμό με τις αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση δημιούργησαν μια σαφώς μεγαλύτερη πρόκληση για τους φετινούς υποψήφιους.

Οδεύοντας επίσης και προς το τέλος της ακαδημαϊκής χρονιάς για τις φοιτήτριες & τους φοιτητές, μίας χρονιάς όπου από την αρχή της κυριάρχησε η αμηχανία, το άγχος και η αναστάτωση για τους εκείνους και τις οικογένειες τους καθώς ποτέ δεν υπήρξαν εγκαίρως οδηγίες ή ανακοινώσεις έστω και για το πιο απλό, για το ΑΝ θα ανοίξουν τα πανεπιστήμια. Κρατώντας έτσι τους φοιτητές σε αναμονή, με αποτέλεσμα την όξυνση αλλά και την δημιουργία πολλών νέων προβλημάτων. ( οικονομικών, μαθησιακών κ.α. )

Μία χρονιά όπου είδαμε και βλέπουμε ακόμη και σήμερα να ανοίγουν με διάφορους τρόπους ( κυρίως self test ) τα πάντα από οικονομικούς κλάδους μέχρι τα γυμνάσια και τα λύκεια ακόμη και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί. Την ίδια ώρα που για τα Πανεπιστήμια δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα απολύτως για την επιστροφή των φοιτητών στον φυσικό τους χώρο. Γεγονός που εκτός από την ανησυχία και την αναστάτωση που προκαλεί στους φοιτητές οδηγεί ένα μεγάλο ποσοστό του επιστημονικού διδακτικού προσωπικού σε «φυγή» στο εξωτερικό, αποδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο το πόσο νοιάζεται η κυβέρνηση για το ‘Brain Drain’.

Κλείνοντας αναρωτιέται κανείς, εφόσον οι δημόσιες υποδομές υπάρχουν, πολλές εκ των οποίων παραμένουν αναξιοποίητες ενώ άλλες περιμένουν να αξιοποιηθούν για οικονομικά συμφέροντα, εφόσον η επιστημονική τεχνογνωσία βάση της οποίας μπορεί να υπάρξει ο σχεδιασμός για ασφαλές άνοιγμα επίσης υπάρχει. Πως γίνεται να υπάρχει αυτή η τόσο μεγάλη και αδικαιολόγητη αδράνεια στο θέμα των Πανεπιστημίων. Καταλήγοντας στο ότι αυτό που ίσως τελικά να μην υπάρχει είναι η πολιτική βούληση για την ικανοποίηση αυτής της ανάγκης, εκτός και αν είναι θέμα προτεραιοτήτων για την κυβέρνηση της ΝΔ. Καθώς ότι έχει να κάνει με επιχειρηματική δραστηριότητα στα ιδρύματα συνεχίζει να λειτουργεί απρόσκοπτα ενώ οι φωνές που υποστηρίζουν ότι τα διαδικτυακά μαθήματα ήρθαν για να μείνουν πληθαίνουν.

Το σίγουρο είναι ότι τα Πανεπιστήμια της χώρας ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ έμειναν κλειστά τόσο καιρό και ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ δεν υπήρξε ούτε σωστός σχεδιασμός ούτε σωστή ενημέρωση με ότι αντίκτυπο αυτά είχαν στους φοιτητές και τις οικογένειες τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστήμιο αιγαιου
Πανεπιστημίου Αιγαίου: Μετονομάζεται το Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών
«Μετονομασία του Τμήματος Μεσογειακών Σπουδών της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου, χωρίς μεταβολή του επιστημονικού πεδίου...
Πανεπιστημίου Αιγαίου: Μετονομάζεται το Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών