Μήνυμα υποκρισίας της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως – Πώς «τιμά» τους εκπαιδευτικούς!
Το σχολείο που θέλουν να φτιάξουν είναι έξω και αντίθετο από τις ανάγκες όσων αναπνέουν την κιμωλία στην τάξη, γιατί μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί έχουν αποδείξει ότι στις κρίσιμες στιγμές μπορούν να νικήσουν τους δαίμονες

«Για τους εκπαιδευτικούς μας, οι οποίοι δίνουν κάθε μέρα στην τάξη τον καλύτερό τους εαυτό» γράφει μεταξύ άλλων στο σημερινό της μήνυμα η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως.

Μήνυμα – μνημείο υποκρισίας, αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι πριν από τέσσερις ημέρες έσυρε εσπευσμένως τους εκπαιδευτικούς στα δικαστήρια επιχειρώντας την ποινικοποίηση των αγώνων τους ενάντια στους σχεδιασμούς της για ένα πανοπτικό και ασφυκτικό σύστημα «αυτοαξιολόγησης/αξιολόγησης» που οδηγεί στην χειραγώγηση και κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και σχολείων πλήττοντας καίρια τον δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα του σχολείου.

Την ίδια μέρα η υπουργός Ν. Κεραμέως και η κυβέρνηση που υπηρετεί επιχείρησαν να απαγορέψουν το δικαίωμα στη διαδήλωση και να χτυπήσουν τους εκπαιδευτικούς με ΜΑΤ και αύρες. Η άγρια καταστολή είναι η ανταμοιβή «για τους εκπαιδευτικούς μας» για να μη μιλήσουμε για τους μισθούς πείνας και τη λιτότητα στο δημόσιο σχολείο! Μια φωτογραφία του Μάριου Λώλου με την πεσμένη εκπαιδευτικό κυκλωμένη από ΜΑΤατζήδες συμπυκνώνει την ελεεινότητα της κυρίαρχης εκπαιδευτικής πολιτικής που στηρίζεται στο φόβο, στη βία, στα ματ και τα δικαστήρια. Η απαξίωση και ο αυταρχισμός μπαζώνουν το χώρο της εκπαίδευσης.

1.jpg

Η ίδια η υπουργός Παιδείας νομοθέτησε το διαβόητο άρθρο 56 του ν. 4823/2021 με το οποίο το δικαίωμα στην απεργία - αποχή από τις διαδικασίες «αξιολόγησης τιμωρείται με τις πειθαρχικές ποινές του άρθρου 109 του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα. Οι ποινές είναι πρόστιμο ίσο με τον μισθό ενός μηνός…» ακραίο δείγμα αυταρχισμού και υποτίμησης του παιδαγωγικού ρόλου των εκπαιδευτικών και της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Δείγμα ότι θέλει του εκπαιδευτικούς όχι παιδαγωγούς που «μας μαθαίνουν γράμματα και αξίες», όπως αναφέρει στο μήνυμά της, αλλά σκυμμένους και άβουλους δημόσιους υπάλληλους με φόρτο και φροντίδα για τους δείκτες και της αυτοαξιολόγησης/αξιολόγησης και τον γραφειοκρατικό όγκο δουλειάς που τους φορτώνει στις πλάτες.

Όσο και να κρύβεται πίσω από τα ωραία λόγια η υπουργός Παιδείας η αλήθεια είναι ότι το σχολείο με τους νόμους 4692/2020 και 4823/2021 συνιστά ένα αριστοκρατικό σύστημα, όπου θα κυριαρχεί η ταξική επιλογή, οι πολλαπλοί μηχανισμοί μορφωτικού αποκλεισμού των παιδιών των ασθενέστερων τάξεων και στρωμάτων και των απομακρυσμένων περιοχών της χώρας. Περίπου 40.000 υποψήφιοι - αριθμός ρεκόρ- αποκλείστηκαν φέτος από την τριτοβάθμια εκπαίδευση!

Η ίδια η υπουργός Παιδείας καλεί τους εκπαιδευτικούς να υλοποιήσουν τη διαβόητη πλέον «εξ αποστάσεως» και μάλιστα υποχρεωτικά, ακόμα και σε σχολεία υπό κατάληψη κουνώντας αυστηρά το δάχτυλο ώστε να συμμορφωθούν «προς τας υποδείξεις».  Με τη λογική του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» επιχειρεί να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε καταδότες που διαχωρίζουν τους μαθητές τους σε «καταληψίες» και «μη καταληψίες». Με στόχο να αποτελέσουν τον μηχανισμό αναχαίτισης των μαθητικών κινητοποιήσεων.

Εκτός από αυτά γενικά η εκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, όπως την εφαρμόζει η Ν. Κεραμέως έχει προκαλέσει σοβαρές παρενέργειες και συγκρούσεις.

Ενδεικτικά:

- Κατάργησε το άσυλο, κατάκτηση και δικαίωμα δεκαετιών με αγώνες και αίμα!

- Εξίσωσε  τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των κολεγίων με εκείνα των πτυχιούχων των πανεπιστημιακών σχολών.

- Δικαίωσε τη μετονομασία της σε Καμερέως μετατρέποντας την εκπαιδευτική διαδικασία σε ρε-αλήτη –σόου, χωρίς να υπολογίζεται την  προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών.!

- Αποδείχτηκε  ιδανική Dealer για τις «δουλειές» που κάνει με την αμερικάνικη πολυεθνική CISCO τα ιδιωτικά σχολεία και άλλα ευαγή ιδρύματα.

- Με τον νόμο της αύξησε τον αριθμό των μαθητών ανά αίθουσα στα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά και μάλιστα εν μέσω πανδημίας με βάση το προσωπικό της δόγμα τι 5 τι 25 μαθητές στην τάξη το ίδιο είναι!

Η Ν. Κεραμέως και οι όμοιοι της αναθρεμμένοι και σπουδαγμένοι σε ιδιωτικά πανεπιστήμια εχθρεύονται μια δημόσια εκπαίδευση για όλους χωρίς φραγμούς και διακρίσεις. Θεωρούν ότι όλες οι αξίες αυτής της κοινωνίας βρίσκονται στα ρόπαλα της αστυνομίας αξιοποιώντας, όποτε χρειαστούν, και τα ρόπαλα των φασιστών που που τους ανακηρύσσουν ακόμα και υπουργούς. Για αυτό και δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι με τρομοκρατία και απειλές δε γίνεται Παιδεία. Γιατί το σχολείο που θέλουν να φτιάξουν είναι έξω και αντίθετο από τις ανάγκες όσων αναπνέουν την κιμωλία στην τάξη, γιατί μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί έχουν αποδείξει ότι στις κρίσιμες στιγμές μπορούν να νικήσουν τους δαίμονες.

Είναι σίγουρο ότι θα μετρηθούμε στους δρόμους, εμείς και τα πρότυπά μας και θα δούμε με ποιανού το μέρος είναι η Ιστορία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syllipsi.jpg
Γιάφκα στο Παγκράτι: Φιλόλογος σε φροντιστήριο ο 49χρονος που συνελήφθη
Γιάφκα στο Παγκράτι: Σύλληψη 49χρονου για την αποθήκη «οπλοστάσιο» – Φιλόλογος φέρεται να είναι ο ενοικιαστής
Γιάφκα στο Παγκράτι: Φιλόλογος σε φροντιστήριο ο 49χρονος που συνελήφθη
Bullying πατέρα σε 17χρονη μαθήτρια στη Γλυφάδα
Γλυφάδα: Πατέρας ξυλοκόπησε μαθήτρια - «Πόσες φορές σου είπα μην πλησιάζεις το παιδί μου;» (Video)
Γλυφάδα: Πατέρας μαθήτριας χτύπησε 17χρονη μπροστά στα μάτια άλλων ανηλίκων
Γλυφάδα: Πατέρας ξυλοκόπησε μαθήτρια - «Πόσες φορές σου είπα μην πλησιάζεις το παιδί μου;» (Video)