Αξιολόγηση: Tο ΥΠΑΙΘ καλεί τα σχολεία να κατεβάσουν από την πλατφόρμα του ΙΕΠ το "ενιαίο" κείμενο της ΔΟΕ
Nick Paleologos / SOOC
«Η ανάρτηση στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη» σημειώνει Έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας προς τα σχολεία.

Όλα τα σχολεία που συμπλήρωσαν τους δείκτες με το ενιαίο κείμενο που πρότεινε η ΔΟΕ έλαβαν σήμερα από το υπουργείο Παιδείας, με υπογραφή του γενικού γραμματέα, Αλέξανδρου Κόπτση.

Έγγραφο στο οποίο σημειώνεται ότι «Αναφορικά με το ζήτημα της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και σχολικής μονάδας, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως η ανάρτησή σας στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις και δεν έχει λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας, δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο εν συνόλω, συνεπώς δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη.

Ως εκ τούτου, οφείλετε να αναρτήσετε στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΙΕΠ την εξατομικευμένη έκθεση αξιολόγησης της σχολικής σας μονάδας, σε πλήρη συμμόρφωση με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (Νόμος και Υπουργική Απόφαση) έως τις 12 Νοεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία θα ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της αξιολόγησης».

Το Έγγραφο του ΥΠΑΙΘ:

ΠΡΟΣ: ----- ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Θέμα: Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου Σχολικής Μονάδας

Αναφορικά με το ζήτημα της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και σχολικής μονάδας, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως η ανάρτησή σας στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις και δεν έχει λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας, δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο εν συνόλω, συνεπώς δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη.

Ως εκ τούτου, οφείλετε να αναρτήσετε στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΙΕΠ την εξατομικευμένη έκθεση αξιολόγησης της σχολικής σας μονάδας, σε πλήρη συμμόρφωση με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (Νόμος και Υπουργική Απόφαση) έως τις 12 Νοεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία θα ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της αξιολόγησης.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΠΤΣΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 23/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπα
Πιστοποιητικό Επάρκειας Γνώσεων: Τρία ευρώ ανά γραπτό για τους βαθμολογητές και 110€ για επιτηρητές
Αυτή είναι η αποζημίωση στις εξετάσεις απόκτησης του «Πιστοποιητικού Επάρκειας Γνώσεων για Πολιτογράφηση» καθώς και η διαδικασία καταβολής
Πιστοποιητικό Επάρκειας Γνώσεων: Τρία ευρώ ανά γραπτό για τους βαθμολογητές και 110€ για επιτηρητές
γιατροί
Μπαράζ προσλήψεων στα νοσοκομεία- Νέα προκήρυξη για 530 μόνιμες θέσεις γιατρών
Προκήρυξη 530 Θέσεων για Ειδικευμένους Ιατρούς στα Δημόσια Νοσοκομεία – Πότε Ξεκινούν οι Αιτήσεις
Μπαράζ προσλήψεων στα νοσοκομεία- Νέα προκήρυξη για 530 μόνιμες θέσεις γιατρών
ζαχαρακη
Σ. Ζαχαράκη: Προχωράμε σε 10.000 νέους διορισμούς με έμφαση στην Α’ θμια και ειδικά στα Νηπιαγωγεία
«Το ψηφιακό φροντιστήριο θα λειτουργεί κανονικά μέχρι την τελευταία μέρα, μέχρι να δοθεί και το τελευταίο ειδικό μάθημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων»
Σ. Ζαχαράκη: Προχωράμε σε 10.000 νέους διορισμούς με έμφαση στην Α’ θμια και ειδικά στα Νηπιαγωγεία