Το ΓΕΛ Κεραμειών προχωράει σε κατάληψη με τους μαθητές και τις μαθήτριες να θέτουν μία σειρά σοβαρότατων ζητημάτων που άπτονται της καθημερινής λειτουργίας του σχολείου τους αλλά και της εκπαίδευσης συνολικότερα.
Οι μαθητές ζητούν μεταξύ άλλων να καταργηθεί η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, να μην εφαρμοστεί η αξιολόγηση, να διενεργούνται συχνά και δωρεάν rapid tests στα σχολεία ενώ εναντιώνονται και στις συγχωνεύσεις τμημάτων.
«Καλούμε όλα τα σχολεία της Κεφαλονιάς σε συμπαράταξη» λένε οι μαθητές του Βαλλιάνειου Γενικού Λυκείου Κεραμειών και τονίζουν ότι «Στη διάρκεια της κατάληψης θα τηρούνται αυστηρά όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας κατά του κορονοϊού (μάσκες, αποστάσεις, διενέργεια σελφ τεστ)».
Αναλυτικά τα αιτήματα
1. Εκπαιδευτικά Ζητήματα
• ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΡΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ: Θέλουμε σχολείο χωρίς οι γονείς μας να «ματώνουν» οικονομικά για να μας στηρίξουν στις απανωτές εξετάσεις.
• ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΡΑ ΤΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ (ΕΒΕ) : Έχει στερήσει την πρόσβαση στα πανεπιστήμια σε πάνω από 40 χιλιάδες συμμαθητές μας.
• ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ στη λεγόμενη εσωτερική και εξωτερική «αξιολόγηση»: Θα έχει αποτέλεσμα την κατηγοριοποίηση σχολείων, θα εντείνει τις μαθησιακές ανισότητες και τον ανταγωνισμό ανάμεσα στις σχολικές μονάδες
• ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΧΓΩΝΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ.
• Ενισχυτική διδασκαλία και προσαρμογή της ύλης με ευθύνη του υπουργείου: Έχουν δημιουργηθεί τεράστια μαθησιακά κενά λόγω της τηλεκπαίδευσης για τα οποία δεν έχει ληφθεί μέριμνα.
• Να διδαχτούν ΞΑΝΑ στα σχολεία τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (πχ. σχέδιο) και οι μαθητές που θα ξαναδώσουν Πανελλαδικές να εξεταστούν σε Λατινικά ή Κοινωνιολογία αντίστοιχα με αυτό που διδάχτηκαν.
• Επαναφορά και αναβάθμιση καλλιτεχνικών μαθημάτων.
• Λειτουργία τμήματος ένταξης: Στο σχολείο μας υπάρχουν αρκετοί μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, οι οποίοι, ενώ στο γυμνάσιο υποστηρίζονταν από τμήμα ένταξης ή παράλληλη στήριξη, πλέον δεν έχουν κάποια αντίστοιχη στήριξη.
• Συμπλήρωση κενών εκπαιδευτικών: Κανένα κενό σε καθηγητές, τώρα προσλήψεις για να καλυφθούν όλα τα κενά.
• Λειτουργεία τμήματος Ιταλικών ως δεύτερη ξένη γλώσσα και στο Λύκειο. Στο Γυμνάσιο πολλοί μαθητές διδάσκονταν Ιταλικά, ενώ αυτό δεν είναι δυνατόν στο λύκειο
2. Υποδομές
• Επισκευή ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων του σχολείου. Ειδικότερα : αντικατάσταση των πεπαλαιωμένων φωτιστικών σωμάτων οροφής στους διαδρόμους και στις τάξεις, καθώς και αναβάθμιση των καλωδιώσεων του κτηρίου (διακόπτες, πρίζες, καλώδια ίντερνετ) και των πινάκων καθώς παρατηρείται το φαινόμενο διακοπών σε αίθουσες του σχολείου στη διάρκεια κακοκαιρίας.
• Εκσυγχρονισμός του συστήματος πυρασφάλειας του σχολείου.
• Στεγάνωση κουφωμάτων του σχολείου, καθώς παρατηρούνται εισροές νερού σε περίπτωση βροχής, καθώς και επισκευές στις πόρτες αιθουσών και τουαλετών του σχολείου.
• Τοποθέτηση ανεμιστήρων οροφής σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας.
• Επισκευή του κτηρίου του θεάτρου, το οποίο χρησιμοποιείται εκτεταμένα και από το σχολείο μας και από το Γυμνάσιο, και για πολλές χρήσεις ( σχολικές γιορτές, στέγαση σε περίπτωση βροχής στα διαλείμματα. Ενημερώσεις περιστατικά covid κλπ.)
ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΟΝΙΜΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ- ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΒΛΑΒΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΘΩΡΑΚΙΣΗ
3. Ζητήματα υγείας και ασφάλειας
• Ενίσχυση του προσωπικού καθαριότητας, καθώς η βασική καθαριότητα του κτηρίου και η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων δεν μπορεί να καλυφθεί από την μία καθαρίστρια στο ωράριό της .
• Πρόσληψη κοινωνικού λειτουργού στο σχολικό συγκρότημα Κεραμείων για την αντιμετώπιση των σχετικών ζητημάτων .
• Πρόσληψη σχολικού τροχονόμου για τη διευθέτηση τις κυκλοφορίας τις ώρες αιχμής. Επίσης διευθέτηση χώρων στάθμευσης στην Πλατεία Βαλλιάνου (Κεραμειών) για να αντιμετωπιστεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση, που θέτει σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα των μαθητών.
• Είναι εδώ και χρόνια αναγκαία η κατασκευή μεγαλυτέρου στεγάστρου στην πλατεία - χώρο αναμονής των σχολικών λεωφορείων, καθώς αναγκαζόμαστε πολλές φορές να περιμένουμε στη βροχή, ή κάτω από τα μπαλκόνια σπιτιών μέχρι την έλευση των λεωφορείων .
• Δωρεάν χορήγηση μασκών στους μαθητές, καθώς απαιτούν επιπλέον έξοδα
• Υπεύθυνη ενημέρωση από το κράτος και τον ΕΟΔΥ στους μαθητές όλων των σχολείων και στους γονείς μας για τον εμβολιασμό.
• Δωρεάν και συχνά ράπιντ τεστ στα σχολεία, όχι μόνο σελφ τεστ.
• Περισσότερα δρομολόγια στα ΜΜΜ για να μετακινούμαστε από και προς το σχολείο με ασφάλεια. ΄Οχι πληρότητα στο 100% ή και όρθιοι μαθητές
• Καμία απουσία τις μέρες που ένας μαθητής βρίσκεται σε προληπτική καραντίνα ή περιμένει τα αποτελέσματα των διαγνωστικών τεστ για τον κορονοϊό.
• Άμεση ιχνηλάτηση - έλεγχος σε όλο το τμήμα σε περίπτωση που βρεθεί έστω και ένα κρούσμα, όχι κλείσιμο μόνο όταν νοσήσει το 50% + 1 της τάξης μας.)
Λέμε όχι στην υποχρηματοδότηση των σχολείων
Θέλουμε σχολείο που να μορφώνει και όχι να εξοντώνει
Θα διαδηλώσουμε για τα αιτήματά μας στην κινητοποίηση της Τετάρτης 10-11-2021 που διοργανώνουν σωματεία και φορείςστις 6:30 στην κεντρική πλατεία Αργοστολίου καθως τα προβλήματα της παιδείας είναι και όλου του λαού
ΚΑΛΟΥΜΕ όλα τα σχολεία της Κεφαλονιάς σε συντονισμό.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη