Ακόμα δύο παραιτήσεις Διευθυντών για την αξιολόγηση δημοσιοποιήθηκαν σήμερα, σε πλήρη αντίθεση με τις ενέργειες άλλων Διευθυντών που τις τελευταίες μέρες προσπαθούν να πιέσουν εκπαιδευτικούς ώστε να εφαρμόσουν κατά γράμμα τις επιδιώξεις της κ.Κεραμέως.
Πρόκειται για τις παραιτήσεις της κ.Καλαντζάκου Γεωργίας- προσωρινής Διευθύντριας του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Άμφισσας και της κ.Μαλάκη Αγγελικής- προσωρινής Διευθύντριας του Γυμνασίου με Λυκειακές τάξεις Δεσφίνας, οι οποίες με ανοικτή τους επιστολή εξηγούν τους λόγους παραίτησης.
Να σημειωθεί ότι υπάρχουν κι άλλες παραιτήσεις διευθυντών για το ίδιο ζήτημα.
Όλη η επιστολή παραίτησης
Κοινή Δήλωση παραίτησης της Καλαντζάκου Γεωργίας- προσωρινής Διευθύντριας του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Άμφισσας και Μαλάκη Αγγελικής- προσωρινής Διευθύντριας του Γυμνασίου με Λυκειακές τάξεις Δεσφίνας, μελών της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών
Κυρία Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας, επανυποβάλλουμε την παραίτησή μας από τη θέση των προσωρινών Διευθυντριών του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Άμφισσας και του Γυμνασίου με Λυκειακές τάξεις Δεσφίνας αντίστοιχα, στις οποίες μας ορίσατε με τις υπ’ Αρ. Πρωτ.: 4192 και 4189/31-08-2021αποφάσεις σας και παρακαλούμε να την κάνετε δεκτή για τους κάτωθι λόγους.
Καθώς με την εφαρμογή της ισχύουσας εκπαιδευτικής νομοθεσίας (Υ.Α. 108906/ΓΔ4/10-09- 2021- Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο, Ν.4823/2021- Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις, κ.α.), η οποία απαιτεί την απόλυτη συνδρομή των Διευθυντών των σχολικών μονάδων, δεν επιλύονται τα ουσιαστικά προβλήματα της παιδαγωγικής- διδακτικής πράξης αλλά:
Επιδιώκεται να μεταφερθεί η ευθύνη του κράτους για επαρκείς και ασφαλείς κτιριακές και υλικοτεχνικές υποδομές, για πρόσληψη όλου του μόνιμου αναγκαίου εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού στο ίδιους τους εκπαιδευτικούς αξιολογώντας το πόσο ικανοί είναι να διαχειρίζονται την κρατική αναλγησία. Και αυτό μέσα σε συνθήκες πανδημίας που οι ανάγκες είναι πολλαπλάσιες
Προωθείται η αυτονομία της σχολικής μονάδας σε επίπεδο χρηματοδότησης πράγμα που σημαίνει ότι οι γονείς θα βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη ή θα αναζητούν χορηγούς, που θα καθορίζουν και το πόσο «καλό» ή «κακό» είναι ένα σχολείο, ενισχύοντας τον ανταγωνισμο, την ώρα που η κρατική χρηματοδότηση για την παιδεία κάθε χρόνο μειώνεται
Επιδιώκεται η αυτονομία των σχολείων ως προς το αναλυτικό πρόγραμμα και ως προς το περιεχόμενο των μαθημάτων, στοιχείο που σπάει τον ενιαίο χαρακτήρα της μόρφωσης για όλα τα παιδιά, ιδιαίτερα όταν στο περιεχόμενο θα παρεμβαίνουν χορηγοί, δημιουργώντας σχολεία πολλών ταχυτήτων
Μεταφέρεται η ευθύνη των καλών ή κακών «μαθησιακών αποτελεσμάτων» των σχολείων αλλά και της σχολικής διαρροής αποκλειστικά στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες που διαμορφώνει η ίδια η κυβερνητική πολιτική
Επιδιώκεται, επί της ουσίας η κατηγοριοποίηση σχολικών μονάδων, η ταξική τους διαφοροποίηση και η υποβάθμιση πολλών εξ αυτών
Ενισχύεται με υπερεξουσίες ο ρόλος του Διευθυντή της σχολικής μονάδας, για να προχωρήσουν τα παραπάνω, ενώ ταυτόχρονα υποβαθμίζεται ο ρόλος του Συλλόγου Διδασκόντων, με την εφαρμογή του νόμου 4823/2021
Δεν μπορούμε να υπηρετήσουμε τη συγκεκριμένη θέση γιατί αντιβαίνει με τη δική μας αντίληψη για ένα ενιαίο δημόσιο δωρεάν σχολείο που θα υπηρετεί τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας.
Άμφισσα, 11/11/2021
Οι δηλούσες
Καλαντζάκου Γεωργία ΠΕ23
Μαλάκη Αγγελική ΠΕ03
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη