Τι είναι η αξιολόγηση; Ένα γράμμα στους γονείς των μαθητών μας
Γράμμα στους γονείς από τους δασκάλους: "Είμαστε κομμάτι μιας κοινωνίας που αγωνίζεται για ένα καλύτερο αύριο. Ζούμε ό,τι ζείτε, είμαστε μαζί κι όχι απέναντι, όπως θα ήθελε το υπουργείο"

Ενα επεξηγηματικό γράμμα προς τους γονείς των μαθητών, στο οποίο αναλύουν τι σημαίνει η αξιολόγηση που επιχειρεί να εφαρμόσει στα σχολεία η κ.Κεραμέως και η Κυβέρνηση, απέστειλαν οι εκπαιδευτικοί του ΣΕΠΕ Αμαρουσίου.

Οπως τονίζουν, το υπουργείο Παιδείας, δε νοιάζεται για την παιδεία αφού είναι το μόνο υπεύθυνο που τα σχολεία μας δεν έχουν δασκάλους σε κάθε τάξη από την αρχή της χρονιάς, που μειώνεται κάθε χρόνο η χρηματοδότησή τους, που έχουν ακατάλληλα κτήρια και ελλιπείς υποδομές. Είναι η αιτία για τα χάλια της τηλεκπαίδευσης! Το υπουργείο φταίει αποκλειστικά που δεν λήφθηκε κανένα μέτρο για αραίωση των τμημάτων εν μέσω κορονοϊού αλλά αντίθετα πέρσι αύξησε τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη

Τι είναι η αξιολόγηση;

Η αξιολόγηση αποτελεί μια επιχείρηση κρυφής ιδιωτικοποίησης του δημόσιου σχολείου. Εφαρμόζεται δεκαετίες τώρα σε άλλες χώρες (βλ. ΗΠΑ, Αγγλία, Αυστραλία, Σουηδία, κ.ά.) με καταστροφικά αποτελέσματα. Πιο συγκεκριμένα:

1. Τα σχολεία στο εξής μετατρέπονται σε μικρές επιχειρήσεις. Θα αναζητούν χορηγούς ώστε να εξασφαλίζουν τα απαραίτητα μέσα για τη λειτουργία τους, ενώ οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται για το κατά πόσο αποδεικνύονται ικανοί μάνατζερ ώστε να προσελκύουν κεφάλαια.

2. Τα σχολεία στο εξής θα συγκρίνονται μεταξύ τους και θα χωρίζονται σε «καλά» και «κακά». Ένα σχολείο θα χαρακτηρίζεται «κακό» όταν δεν κατάφερε να εξασφαλίσει μέσω χορηγών τη χρηματοδότησή για τη θέρμανση, τη συντήρησή του, κ.λπ., όταν οι μαθητές του έχουν χαμηλές επιδόσεις σε σχέση με τους μαθητές άλλων σχολείων, κ.ά..

3. Εισάγονται πανελλαδικές εξετάσεις για την Στ Δημοτικού, με στόχο να συνδεθούν οι επιδόσεις των μαθητών με την αξιολόγηση του σχολείου τους και κατόπιν τη χρηματοδότησή του. Οι εξετάσεις γεμίζουν άγχος τα παιδιά, μετατρέπουν όλη τη χρονιά σε μία προετοιμασία για το τέλος και παραγκωνίζονται τα μαθήματα που δεν εξετάζονται (πλην Γλώσσας και Μαθηματικών). Εξοβελίζονται το παιχνίδι, οι συζητήσεις, οι τέχνες, κ.λπ..

4. Οι γονείς θα βάζουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη αν τύχει το σχολείο των παιδιών τους και δεν έχει καλή βαθμολογία στην αξιολόγησή του, άρα και επαρκή χρηματοδότηση.

5. Το επόμενο βήμα θα είναι να δοθεί στους ίδιους τους γονείς η δυνατότητα να επιλέγουν σχολείο, ανάμεσα στα «καλά» και στα «κακά». Θα έχουν πραγματικά ΟΛΟΙ οι γονείς τη δυνατότητα να επιλέξουν το «καλό» σχολείο όμως; ΟΧΙ. Τελικά, τα σχολεία θα επιλέγουν τους μαθητές τους, μιας και οι «κακοί» μαθητές θα αποτελούν μελλοντική απειλή για την αξιολόγηση και χρηματοδότηση της σχολικής μονάδας!

Θέλουμε ένα σχολείο γνώσης και ελευθερίας που δε διαχωρίζει αλλά ενώνει, δεν αποκλείει αλλά αγκαλιάζει!

Το δημόσιο σχολείο δεν ανήκει σε κανέναν υπουργό και σε κανέναν χορηγό! Ανήκει μόνο στους μαθητές του, γι’ αυτό και κάθε αλλαγή που έρχεται πρέπει να είναι προς όφελός τους!

Δε νοιάζεται για την παιδεία το υπουργείο Παιδείας,

αφού είναι το μόνο υπεύθυνο που τα σχολεία μας δεν έχουν δασκάλους σε κάθε τάξη από την αρχή της χρονιάς, που μειώνεται κάθε χρόνο η χρηματοδότησή τους, που έχουν ακατάλληλα κτήρια και ελλιπείς υποδομές. Είναι η αιτία για τα χάλια της τηλεκπαίδευσης! Το υπουργείο φταίει αποκλειστικά που δεν λήφθηκε κανένα μέτρο για αραίωση των τμημάτων εν μέσω κορονοϊού αλλά αντίθετα πέρσι αύξησε τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη!

Όπως κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης εμείς, μαζί με τους μαθητές μας και τους γονείς κρατήσαμε ζωντανό το σχολείο την ώρα που το υπουργείο επέτρεπε να αποκλείονται παιδιά που δεν είχαν laptop ή καλό μικρόφωνο ή καλή σύνδεση ή… σας καλούμε και πάλι να μην επιτρέψουμε να αποκλειστεί κανένα παιδί και κανένα σχολείο από τα ίσα δικαιώματα στη μόρφωση! Να μην επιτρέψουμε να εξαρτάται η παιδεία από κανέναν χορηγό!

Είμαστε κομμάτι μιας κοινωνίας που αγωνίζεται για ένα καλύτερο αύριο. Ζούμε ό,τι ζείτε, είμαστε μαζί κι όχι απέναντι, όπως θα ήθελε το υπουργείο.

Αντιπαλεύουμε την αξιολόγηση όχι από τεμπελιά αλλά από έγνοια για τους μαθητές μας και την αυριανή κοινωνία.

Σας καλούμε να παλέψουμε μαζί για τη διάσωση της ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και για τον δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!