Το κυβερνητικό κομφούζιο σε συνέχεια του φιάσκου με τη μελέτη Τσιόδρα- Λύτρα συνεχίζεται.
Μέτρα που σε "καμία περίπτωση" δεν θα λαμβάνονταν γίνεται εσπευσμένη προσπάθεια να τεθούν σε εφαρμογή, μέσα σε κλίμα ορμητικής επέλασης της νόσου και κυβερνητικού πανικού, λόγω της έλλειψης έγκαιρου σχεδιασμού. Χρονοδιαγράμματα με μέτρα ανακοινώνονται, ακυρώνονται και ανακοινώνονται εκ νέου. Ο trip advisor πρωθυπουργός ευρισκόμενος κυριολεκτικά "στα βουνά και στα όρη", επιστρέφει άρον άρον στη βάση του μετά την κατακραυγή. Πιθανότατα θα είναι θυμωμένος μαζί μας γιατί ενώ αυτός "μας εμπιστεύτηκε" εμείς οι πληβείοι αρχίσαμε επίτηδες να αρρωσταίνουμε και χαλάσαμε τις διακοπές του εκλεγμένου "άνακτος".
Επιτείνεται έτσι ο φόβος και η ανασφάλεια των πολιτών την ώρα που όπως προειδοποιούσαμε πριν λίγο καιρό από το Alfavita.gr, ήταν φανερό πως η έλευση της μετάλλαξης "Όμικρον" και στη χώρα μας αλλά και πάνω από την εκπαίδευση ήταν θέμα λίγων ημερών. Όμως, δυστυχώς, είχαμε μια κυβέρνηση "Don` t look up" για να θυμηθούμε την ομώνυμη ταινία που σαρώνει σε τηλεθέαση σε όλο τον κόσμο, σατιρίζοντας και καταγγέλλοντας διεφθαρμένους και ανίκανους πολιτικούς ηγέτες. Έχοντας καταφέρει το ακατόρθωτο, να φέρει την Ελλάδα των 20.600 νεκρών συμπολιτών μας, στην τετράδα των πιο αποτυχημένων χωρών όλης της ανεπτυγμένης Ευρώπης, στην αντιμετώπιση της πανδημίας και στους θανάτους ανά εκατομμύριο πληθυσμού.
Ειδικά στο χώρο της εκπαίδευσης το "αλαλούμ" με το τι μέλλει γενέσθαι στα σχολεία μετά τις γιορτές έχει πάρει κολοσσιαίες διαστάσεις.
Μόνο σήμερα 29/12 και μέχρι την ώρα που σύρονται αυτές οι γραμμές, υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις διαφορετικές γραμμές είτε από την κυβέρνηση (άλλα ο κ. Οικονόμου άλλα η κα Μακρή) ή από ειδικούς επιστήμονες, με μακρά θητεία στα τηλεπαράθυρα όλη αυτή την περίοδο. Κι ενώ όλοι οι παράγοντες της εκπαίδευσης αγωνιούν πώς θα διασωθεί το αγαθό των ανοιχτών σχολείων με την "Ο" κυριολεκτικά να θερίζει, το υπουργείο Παιδείας στο δικό του παράλληλο σύμπαν "ζει το μύθο του".
Έτσι, χθες, ανώνυμες "πηγές" του ΥΠΑΙΘ, διέρρευσαν σε Μέσα Ενημέρωσης την "μπαγιάτικη" ενημέρωση ότι μόνο το 0,2% των σχολικών τμημάτων έκλεισαν λόγω κρουσμάτων το διάστημα Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος 2021. Με τον τρόπο αυτό επιχείρησαν να δημιουργήσουν επικοινωνιακό γεγονός, πλασάροντας ως "πηγές" αυτή τη φορά, τους γνωστούς ισχυρισμούς της ασκούσης και το λειτούργημα της "λοιμωξιολόγου", υπουργού Παιδείας. Ουδεμία έκπληξη λοιπόν από τα παράδοξα στατιστικά που σκαρφίστηκαν και όσο για τον θησαυρό...άνθρακες!
Βρήκαν τη μέρα της επέλασης της "Ομικρον" με τις 22.000 μολύνσεις να προσβάλουν με τους κομπασμούς τους και την έλλειψη επίγνωσης όλη την κοινωνία, οι κρυπτόμενοι πίσω από "πηγές", στατιστικούς "πίδακες" και "ρυάκια " ανευθυνότητας ιθύνοντες του ΥΠΑΙΘ. Και να αποδυθούν σε μια κραυγαλέα απόπειρα επικοινωνιακής παραπλάνησης και αποπροσανατολισμού. Ερεθίζοντας για μια ακόμη φορά την εκπαιδευτική κοινότητα και υποτιμώντας τη νοημοσύνη όλων των συντελεστών της.
Αντί οι "μάγοι" του υπουργείου Παιδείας να παριστάνουν τους επιδημιολόγους και να κατασκευάζουν ασυνάρτητες στατιστικές για το περιβόητο 0,2%, ας συνεργαστούν με τον ΕΟΔΥ και το υπουργείο Υγείας, που είναι αρμοδιότεροι αυτών και ας απαντήσουν στα παρακάτω 10+1 ερωτήματα:
1. Αληθεύει ότι τα κρούσματα στη σχολική ηλικία 4-18 ετών είναι πάνω από 100.000 στους τρεις μήνες που ήταν ανοιχτά τα σχολεία;
2. Είναι αλήθεια ότι τους προηγούμενους 18 μήνες της πανδημίας ήταν μόνο 80.000;
3. Είναι δυνατόν μετά από αυτά τα νούμερα να ισχυρίζονται οι ανώνυμες "πηγές" του υπουργείου ότι 100.000 κρούσματα, δηλαδή το 8-9% του μαθητικού πληθυσμού, ΔΕΝ συνιστούν τεράστιο υγειονομικό πρόβλημα ή ότι τα σχολεία δεν είναι υπερμεταδότες της νόσου;
4. Πόσα τμήματα θα είχαν κλείσει αν δεν ίσχυε η άκρως επικίνδυνη απόφαση να νοσεί το 50%+1 των μαθητών προκειμένου να διακόψει τη λειτουργία του ένα τμήμα;
5. Πόσα τμήματα δεν έκλεισαν ενώ νοσούσε το 10%-50% των μαθητών; Δηλαδή, από 2 μέχρι και 12 παιδιά σε μια τάξη με 25;
6. Πόσα εκατομμύρια ώρες μαθήματος έχουν χάσει τα 100.000 παιδιά που μολύνθηκαν και μπήκαν σε καραντίνα; Τι μέτρα ελήφθησαν για να αναπληρώσουν αυτά τα κενά;
7. Πόσες μολύνσεις, νοσηλείες, διασωληνώσεις και -δυστυχώς- θάνατοι, οφείλονται στη διάδοση του ιού, από νοσούντες μαθητές στις οικογένειες και στην ευρύτερη κοινότητα; Γνωρίζει κανείς;
8. Ποιος/ ποιοι παρακολουθούν το κρίσιμο επιδημιολογικό δεδομένο της μετάδοσης του ιού από και προς τα σχολεία; Γίνεται συστηματική και πλήρης ιχνηλάτηση; Υπάρχει μελέτη για αυτό το ζήτημα ή θα την πληροφορηθούμε 6 μήνες μετά με τους κυβερνητικούς παράγοντες να ισχυρίζονται ότι δεν την γνωρίζουν ή δεν την παρέλαβαν;
9. Εν όψει της "Ο" θα συνεχίσει να ισχύει το "μαγικό" πρωτόκολλο "50%+1", ή το υπουργείο θα το ανεβάσει στο 90%+1, προκειμένου αμέριμνο να συνεχίζει τους πανηγυρισμούς αφού έτσι είναι βέβαιο ότι ποτέ δεν θα κλείσει κανένα τμήμα;
10. Στην περίπτωση που οι "πραγματικοί" επιδημιολόγοι συστήσουν στη "συνάδελφό" τους κυρία Κεραμέως, να μείνουν κλειστά τα σχολεία για κάποιο διάστημα, έχει προετοιμαστεί δημόσια υποδομή για τηλεκπαίδευση, μετά το σκάνδαλο με τη Cisco και τη διαρροή προσωπικών δεδομένων που διαπίστωσε η αρμόδια Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, καταδικάζοντας το υπουργείο Παιδείας;
Και το βασικό ερώτημα για την περίοδο που διανύουμε:
11. Πότε θα είναι σε θέση το υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση να ανακοινώσουν τι θα γίνει με το άνοιγμα των σχολείων μετά τις γιορτές; Προτίθεται η υπουργός Παιδείας να αποδεχτεί επιτέλους την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και να συγκαλέσει την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής με την παρουσία λοιμωξιολόγων και φορέων της εκπαίδευσης, ώστε, να συζητηθούν τα μέτρα που απαιτούνται για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων μετά την έλευση της "Ο";
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη