Μπακαδήμα: Ερώτηση στη Βουλή για το «χάος» με τα self tests
INTIME NEWS / ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
«Υπάρχει πρόβλεψη για αγορά του απαιτούμενου εξοπλισμού ώστε η τηλεκπαίδευση, αν επιλεγεί ως μέτρο, να πραγματοποιείται από το χώρο του σχολείου και όχι με ιδία μέσα των εκπαιδευτικών;»

Το θέμα των καταλήψεων στα σχολεία αλλά και της τηλεκπαίδευσης που επιχειρείρται σε αυτά με μεθόδους που κατά τους εκπαιδευτικούς είναι εκβιαστικές αν όχι και παράνομες, φέρνει στη Βουκλή η βουλευτής του ΜέΡΑ25 κ.Φωτεινή Μπακαδήμα.

Η κ. Μπακαδήμα ζητά μεταξύ άλλων να πληροφορηθεί πόσα σχολεία (στον Πειραιά όπου εκλέγεται) τελούν υπό καταάληψη, ποιες άμεσες ενέργειες θα γίνουν ώστε να πραγματοποιούνται μαζικά και επαναλαμβανόμενα δωρεάν τεστ από κλιμάκια του ΕΟΔΥ στις εκπαιδευτικές δομές της χώρας, ποια  μέτρα θα ληφθούν έτσι ώστε να εξασφαλιστούν κατάλληλες αίθουσες μαθημάτων, λιγότεροι μαθητές στις τάξεις και να γίνουν προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες σε κάθε σχολείο, κ.α.

Όλη η ερώτηση

Προς: την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

τον Υπουργό Υγείας

Θέμα: Σχολεία στον Πειραιά υπό κατάληψη-Διαμαρτυρία για τα ελλιπή μέτρα και τις προϋποθέσεις τηλεκπαίδευσης

Πλήθος δημοσιευμάτων στον Τύπο αναφέρονται στα ολοένα και αυξανόμενα σε αριθμό σχολεία στον Πειραιά που τελούν υπό κατάληψη, με τους μαθητές να διαμαρτύρονται για τα ελλιπή μέτρα προστασίας από τη διασπορά του κορονοϊού.

Η ανασφάλεια τόσο των μαθητών όσο και των γονέων τους αποτυπώνεται έτσι με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο λόγω και της επέλασης της μετάλλαξης Όμικρον στη χώρα, με αποτέλεσμα, την πρώτη κιόλας μέρα λειτουργίας να εντοπιστούν 15.000 κρούσματα, κατάσταση που είναι ιδιαίτερα δυναμική, με τα δεδομένα να αλλάζουν ταχύτατα.

Επιπροσθέτως επιβεβαιώνεται στην πράξη πως δεν υπάρχει κανένα σχέδιο προστασίας, πρόληψης και περιορισμού της διασποράς από την πλευρά της πολιτείας και τα πρωτόκολλα πρακτικά είναι μη εφαρμόσιμα, μη υλοποιήσιμα.

Να θυμίσουμε την τραγική κατάσταση στα σχολεία που, αντί της αραίωσης του μαθητικού πληθυσμού στις σχολικές αίθουσες, είχαμε πύκνωση 27 και 28 μαθητών, με πολλούς μαθητές να νοσούν, να μεταδίδουν τον ιό στους συμμαθητές και στους γονείς τους, αλλά να μην υπάρχει πρωτόκολλο προστασίας και ιχνηλάτηση με ευθύνη του κράτους.

Ο ΔΙΔΕ Πειραιά έστειλε, όπως ενημερωνόμαστε, ενημέρωση στα υπό κατάληψη σχολεία για τηλεκπαίδευση, με τους εκπαιδευτικούς να δηλώνουν ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν τηλεκπαίδευση σε κατειλημμένα σχολεία και να μετατραπούν έτσι σε on line χωροφύλακες του ΥΠΑΙΘ. Παράλληλα δηλώνουν ότι δεν πρόκειται να διαθέσουν τον προσωπικό τους εξοπλισμό, ακόμα και αν κληθούν να παρέχουν τηλεκπαίδευση και σε σχολεία που δεν έχουν κατάληψη. ««Το «τσάμπα» και η περσινή κοροϊδία της τηλεκπαίδευσης τέλειωσε» δηλώνουν χαρακτηριστικά «απέναντι σε ένα υπουργείο που τους θεωρεί αναλώσιμους εφαρμόζοντας ακραία μέτρα που θέτουν σε κίνδυνο την υγεία και τη ζωή τους!» Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε τις τρεις αποφάσεις της ΟΛΜΕ για αποχή α] από την τηλεκπαίδευση σε περίπτωση κατάληψης, β] από την τηλεκπαίδευση από το σπίτι με εξοπλισμό των ίδιων των εκπαιδευτικών, γ]  από κάθε είδους live streaming.

Κατόπιν των παραπάνω,

Ερωτώνται οι κκ Υπουργοί:

  1. Έχουν ενημερωθεί για τον αριθμό των σχολείων στον Πειραιά που τελούν υπό κατάληψη λόγω έλλειψης μέτρων;

  2. Για ποιο λόγο επιλέγονται να μην γίνονται μαζικά και επαναλαμβανόμενα δωρεάν τεστ από κλιμάκια του ΕΟΔΥ σε όλα τα σχολεία σε –εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους- μαθητές και εκπαιδευτικούς ώστε να μην επιβαρύνονται οικονομικά οι οικογένειες, ειδικά στις περιοχές, που δεν υπάρχουν μόνιμα κλιμάκια του ΕΟΔΥ;

  3. Ποιες άμεσες ενέργειες θα γίνουν ώστε να πραγματοποιούνται μαζικά και επαναλαμβανόμενα δωρεάν τεστ από κλιμάκια του ΕΟΔΥ στις εκπαιδευτικές δομές της χώρας;

  4. Ποια άμεσα μέτρα θα ληφθούν έτσι ώστε να εξασφαλιστούν κατάλληλες αίθουσες μαθημάτων, λιγότεροι μαθητές στις τάξεις και να γίνουν προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες σε κάθε σχολείο;

  5. Τι πρόβλεψη υπάρχει από την Πολιτεία για τα παιδιά που μπαίνουν σε καραντίνα προκειμένου να κρατήσουν επαφή με το μάθημα;

  6. Υπάρχει πρόβλεψη για τηλεκπαίδευση και αν ναι, υπό ποιες προϋποθέσεις και μέσω ποιας πλατφόρμας;

  7. Υπάρχει πρόβλεψη για αγορά του απαιτούμενου εξοπλισμού ώστε η τηλεκπαίδευση, αν επιλεγεί ως μέτρο, να πραγματοποιείται από το χώρο του σχολείου και όχι με ιδία μέσα των εκπαιδευτικών;

Η ερωτώσα βουλευτής

Φωτεινή Μπακαδήμα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες