Σχέδιο εφαρμογής τηλεκπαίδευσης στα σχολεία κάθε φορά που θα κλείνουν, ζητά το Υπουργείο Παιδείας από τους Διευθυντές.
Μετά από το χθεσινό αλαλούμ με την τηλεκπαίδευση, που αρχικά ανακοινώθηκε ότι συνεχίζεται κανονικά σήμερα με εντολή Κεραμέωςκαι εγκύκλιο Κόπτση στα κλειστά σχολεία λόγω του χιονιά, αλλά κατόπιν ακυρώθηκε από τον κ.Στυλιανίδη λόγω της κήρυξης γενικής αργίας, αποκαλύπτεται πλέον ότι υπάρχει πράγματι σχεδιασμός για γενίκευση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Οπως προκύπτει από το χθεσινό έγγραφο του γενικού γραμματέα του ΥΠΑΙΘ κ.Αλέξανδρου Κόπτση, στο εξής η ευθύνη για την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης περνάει στους διευθυντές, τους οποίους καλεί «να φροντίσουν εφεξής να έχουν έτοιμο σχέδιο άμεσης ενημέρωσης εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή πληροφορία πριν την έναρξη της τηλεκπαίδευσης για την απρόσκοπτη λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας»
Με απλά λόγια, στο εξής σε κάθε έκτακτη περίπτωση το υπουργείο μας προϊδεάζει ότι θα γίνεται τηλεκπαίδευση (όπως λχ επιχειρείται στις καταλήψεις) και πετάει το μπαλάκι και πάλι στους εκπαιδευτικούς για την εφαρμογή της...
«Δεν έχουμε υποχρέωση από τα σπίτια μας»
Βέβαια δε μας λέει ότι αύριο μπορεί να θεωρήσει «έκτακτη ανάγκη» οτιδήποτε, ακόμα και τα κενά στα σχολεία που με δική του ευθύνη υπάρχουν και να αποφασίσει τηλεκπαίδευση σε κάποιο σχολείο που δεν έχει φτάσει ο εκπαιδευτικός...
Η ΕΛΜΕ Πέλας το λέει ξεκάθαρα: «Η εκπαιδευτική διαδικασία να γίνεται λάστιχο στο όνομα των "έκτακτων συνθηκών" κατά το δοκούν! Σήμερα είναι ο καιρός, χθες ήταν οι μαθητικές καταλήψεις και η απόπειρα να μετατραπούν οι καθηγητές σε καταδότες των αγωνιζόμενων μαθητών, αύριο θα είναι η αδυναμία του κράτους να στείλει εκπαιδευτικούς σε μια σειρά περιοχές. Η τηλεκπαίδευση δεν είναι φάρμακο δια πάσαν νόσο!»
Δεν ασχολείται καν με τους εκπαιδευτικούς που τονίζουν ότι δεν υπάρχει υποχρέωση τηλεκπαίδευσης από τα σπίτια και με δικά τους μέσα. Τι θα γίνει, αλήθεια, με τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς (και τους μαθητές) που δεν διαθέτουν τεχνολογικό εξοπλισμό στα σπίτια τους και δεν είναι υποχρεωμένοι να διαθέτουν για υπηρεσιακή χρήση, τους συναδέλφους που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τον εξοπλισμό των σχολικών μονάδων για την τηλεκπαίδευση αλλά δεν θα έχουν τη δυνατότητα να φτάσουν στα σχολεία εξ αιτίας των καιρικών φαινομένων; Εγγυάται και καλύπτει το Υ.ΠΑΙ.Θ. την ασφαλή μετακίνησή τους; Τι θα γίνει με τους γονείς που δεν τυγχάνουν «ειδικής άδειας » ; Ποιος θα κρατήσει τα παιδιά στο σπίτι; Τι θα γίνει με τους συναδέλφους που έχουν παιδιά σε σχολική ηλικία και καλούνται τα ίδια να παρακολουθήσουν μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης; Πώς θα γίνει τηλεκπαίδευση στις περιοχές που θα υπάρχουν διακοπές ρεύματος κι εκεί που δεν υπάρχει internet;
Δε λέει τίποτα για τον εκπαιδευτικό που γλίστρησε και χτύπησε χτες σε σχολείο προσπαθώντας να κάνει τηλεκπαίδευση
Ούτε μας λέει ότι, με εξαίρεση το επερχόμενο voucher των 200€, καμία μέριμνα για τεχνολογικό εξοπλισμό για τα σχολεία, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές, όλο το διάστημα της πανδημίας, που εκπαιδευτικοί και μαθητές προσπαθούν να κρατήσουν ζωντανή τη μαθησιακή διαδικασία μέσα από μια τηλεκπαίδευση που δέχτηκε «κόκκινη κάρτα» από την απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, έχει λάβει.
Και δεν ενημερώνει καν εαν και με ποιόν ακριβώς τρόπο έχει συμμορφωθεί (;) προς τις οδηγίες της ΑΠΔΠΧ.
Εκατοντάδες τα προβλήματα, πανηγύριζε η κ.Κεραμέως...
Ταυτόχρονα, η κ.Κεραμέως πανηγύριζε χτες με αναρτήσεις της στα κοινωνικά δίκτυα ότι «Μαθητές και εκπαιδευτικοί πραγματοποιούν τηλεκπαίδευση από το πρωί σε πάνω από 46.000 ψηφιακές τάξεις, στις περιοχές όπου τα σχολεία ειναι κλειστά εξαιτίας της κακοκαιρίας. Τους ευχαριστούμε θερμά, όπως και τους γονείς και τα στελέχη εκπαίδευσης, για την ετοιμότητα και τη συνέπειά τους» Πηγές του υπουργείου μιλούσαν μάλιστα για συμμετοχή κοντά στο 90%, αγνοώντας εκατοντάδες προβλήματα που προέκυψαν χθες, είτε λόγω κακών συνδέσεων, είτε λόγω αδυναμίας των εκπαιιδευτικών, είτε των μαθητών, είτε λογω έλλειψης εξοπλισμού, αποχής, κλπ. Όλα αυτά προκάλεσαν σειρά εξοργισμένων απαντήσεων από εκατοντάδες χρήστες, όπως (επιλέγουμε τις πιο σεμνές) :
«Η κόρη μου έχασε 7 ημέρες μάθημα επειδή η δασκάλα της αρρώστησε με COVID και δεν στείλατε αναπληρωτή. Οι 2 μέρες τηλεκπαίδευσης σας μάραναν. Υποκριτές και θεομπαίχτες»
«Αγαπητοί γονείς, λόγω τεχνικών προβλημάτων και ακραίων καιρικών συνθηκών δεν κατέστη δυνατή η συνέχιση της εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Για αύριο θα σταλεί νέο mail σχετικά με την πραγματοποίηση ή όχι της εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και τις οδηγίες της πολιτικής προστασίας περί ασφαλούς μετακινήσεως των πολιτών. ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ»
«Δε θελουμε υποκριτικές ευχαριστίες. Τη δουλειά μας κάνουμε. Θέλουμε εξοπλισμένα σχολεία, ώστε να μπορούμε να δουλέψουμε από αυτά όλον τον χρόνο και όχι μόνο σε έκτακτες περιστάσεις. Ίσως θα έπρεπε να πείτε ξεκάθαρα ότι οι εκπαιδευτικοί στήριξαν την τηλεκπαίδευση με τις αναβαθμισμένες γραμμές internet που πλήρωσαν και με τον καινούριο εξοπλισμό που αγόρασαν εις βάρος του οικογενειακού τους προϋπολογισμού. Εννοείται πως τα voucher των 200 € είναι σταγόνα στον ωκεανό . Εξοπλίστε τα σχολεία μας!»
Ισως κάποιος θα έπρεπε να προστατεύσει την Υπουργό για το δικό της καλό να μην συνηθίζει τέτοιες αναρτήσεις.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη