Η θεωρία του αγέννητου δασκάλου

Η θεωρία του αγέννητου δασκάλου ( έργο πλέον δικό μου, που δεν θα υποβληθεί πουθενά για έγκριση, παρά μόνο στην καρδιά των μαθητών μου) στηρίζεται σε ορισμένες αρχές

  • Ο δάσκαλος, είναι  ένας τεμπέλης  που κάθετε  3 μήνες  το  καλοκαίρι ( βέβαια η αλήθεια  είναι λιγότερο από μήνα, αφού προσμετρούνται και ο 1 μήνας  άδειας  που  όλοι οι  εργαζόμενοι παίρνουν, και τα  σ/κ)  και  15 ημέρες  τις  γιορτές  που οι  κανονικές εργάσιμες  είναι 3  ανά  αργία, μικρά  γράμματα αυτά
  • Ο δάσκαλος  είναι  αυτός  που  χωρίς  κανένα  μέσο ή  ενημέρωση, αλλά  μόνο με  το μεράκι  και την αγάπη του  για  τα  παιδιά  μας, θα μάθει ξαφνικά  να  κάνει τηλεργασία , θα  διαχειριστεί  τους φόβους των μικρών μαθητών του, θα  σταθεί δίπλα τους να τους  εμψυχώνει με το χαμόγελο του  και  θα προσπαθεί να  τους  προσαρμόσει στις νέες  συνθήκες
  • Είναι αυτός  που  θα  γίνει μόνιμος μετά  από  καμιά  15αρία χρόνια αναπληρωτής, αφού  γυρίσει  σε  κάθε  μέρος  της χώρας μας, στα  πιο  απομονωμένα  και δυσπρόσιτα σχολεία της, με  μια  βαλίτσα στο χέρι, χωρίς σπίτι  για  800 ίσως  ευρώ τον χρόνο και που το καλοκαίρι  θα  απολυθεί  για  να επαναπροσληφθεί  από τον επόμενο Σεπτέμβρη, ή τον Οκτώβρη, ή τον Νοέμβρη πολλές  δε  φορές  μετά  τον επόμενο Γενάρη ή το Πάσχα
  • Δεν δουλεύει πολύ, λες  και δεν προετοιμάζεται στο σπίτι του  καθημερινά  για  την  επομένη, δεν  ενημερώνετε  εξ ιδίων για  τις  νέες  εξελίξεις τις επιστήμης του, δεν καλείται καθημερινά  σε  συναντήσεις με συμβούλους και  συντονιστές εκπαιδευτικού έργου  και άλλους
  • Δεν  είναι αυτός που του  εμπιστευόμαστε το πιο  σημαντικό, την υγεία  και  την εκπαίδευση των παιδιών μας καθημερινά, δεν προσπαθεί να  μειώσει κοινωνικές διαφορές, να  επιλύσει οικογενειακά προβλήματα, να  συμβουλεύσει και να  μεσολαβήσει σε  διάφορες υπηρεσίες
  • Ίσως  βέβαια, θεωρείται από  τους υψηλόμισθους  του δημόσιο τομέα  αφού έχει μισθό περί τα  1200  ευρώ καθαρά μετά  από  25  χρόνια  υπηρεσίας, χωρίς  καμιά  άλλη παροχή, ξέχασα  βέβαια  τα  εύκολα  ευχαριστώ  και  τα  ανέξοδα  χειροκροτήματα  για  τη  δράση τους.
  • Βέβαια  είναι  αυτοί που θέτουν σε  κίνηση  την  οικονομική δραστηριότητα των χωρών, αφού απελευθερώνουν τους γονείς από  την φύλαξη των παιδιών τους  δίνοντάς  τους  την  δυνατότητα να εργαστούν, να  αποκτήσουν εισοδήματα  και να κινήσουν την παραγωγική διαδικασία, η πρόσφατη καραντίνα το  ανέδειξε.
  • Αξιολογείται συνεχώς  από  τους  γονείς αλλά  περισσότερο  από  τους  μικρούς  του  μαθητές  με   μοναδικό  δείκτη  αξιολόγησης.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimio
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
«Η τεχνητή νοημοσύνη θα επηρεάσει την ακεραιότητα των εκπαιδευτικών αξιολογήσεων. Δεν θα επιστρέψουμε απαραιτήτως πλήρως στις χειρόγραφες εξετάσεις,...
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
vaseis-201213.jpg
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές
Βάσεις εισαγωγής: Πως κινούνται ανά Επιστημονικό Πεδίο - Πόσα μόρια θα είναι η άνοδος ή η πτώση
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές