Καταγγελία του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαϊας

Όπως είναι γνωστό, προηγούμενη εβδομάδα το ΥΠΑΙΘ, για άλλη μια φορά προκάλεσε την οργή εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών, καθώς αντί να παραδεχτεί το μπάχαλο που δημιούργησε σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα , από την εμμονή του να γίνει τηλεκπαίδευση λόγω καιρού, ζητούσε με οδηγία του να δηλώσουν οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων ποιοι εκπαιδευτικοί δεν έκαναν τηλεκπαίδευση!

Η απαράδεκτη αυτή οδηγία αποτελεί μνημείο αυταρχισμού όσο και αποποίησης των ευθυνών που έχουν για την κατάσταση που βίωσαν οι εκπαιυδετικοί . Δε φτάνει  που δεν υπήρξε καμία επίσημη ενημέρωση παρά μόνο λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, δε φτάνει που χιλιάδες εκπαιδευτικοί ή μαθητές δεν έχουν τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό, το ΥΠΑΙΘ τους λέει πως ευθύνονται κιόλας! Την ώρα μάλιστα που και το ίδιο με τις αποφάσεις του για τη μη πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης την Τρίτη και την Τετάρτη παραδέχεται ότι αυτή ήταν πρακτικά ανέφικτη να πραγματοποιηθεί.

Σύμφωνα με καταγγελία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Πάτρας, την σκυτάλη  πήρε ο Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Αχαΐας (τέως Πρόεδρος του Συλλόγου  και Αιρετός του ΠΥΣΠΕ)  και ο μηχανισμός της Διεύθυνσης, οι οποίοι επικοινωνούσαν με σχολικές μονάδες αφήνοντας ανυπόστατες υπόνοιες ότι οι εκπαιδευτικοί αρνήθηκαν να παράσχουν τηλεκπαίδευση με τρόπο μάλιστα ενοχλητικό, πρακτικές που μας γυρίζουν χρόνια πίσω σε άλλες εποχές που έχουν καταδικαστεί ομόφωνα από τους εκπαιδευτικούς. 

Είναι γνωστό ότι οι συνάδελφοι που πήγαν στα σχολεία τους για να κάνουν τηλεκπαίδευση , όπως είχαν κάθε δικαίωμα , στις περισσότερες περιπτώσεις δεν τα κατάφεραν όχι με δική τους ευθύνη αλλά λόγω έλλειψης εξοπλισμού.

Η Καταγγελία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Πάτρας για τις πρακτικές του ΥΠΑΙΘ και του Διευθυντή Εκπαίδευσης Αχαϊας

Την προηγούμενη εβδομάδα το ΥΠΑΙΘ, για άλλη μια φορά προκάλεσε την οργή εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών,καθώς αντί να παραδεχτεί το μπάχαλο που δημιούργησε σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα ,από την εμμονή του να γίνει τηλεκπαίδευση λόγω καιρού, ζητούσε με οδηγία του να δηλώσουν οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων ποιοι εκπαιδευτικοί δεν έκαναν τηλεκπαίδευση!

Η απαράδεκτη αυτή οδηγία αποτελεί μνημείο αυταρχισμού όσο και αποποίησης των ευθυνών που έχουν για την κατάσταση που βιώσαμε . Δε φτάνει  που δεν υπήρξε καμία επίσημη ενημέρωση παρά μόνο λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, δε φτάνει που χιλιάδες εκπαιδευτικοί ή μαθητές δεν έχουν τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό, το ΥΠΑΙΘ τους λέει πως ευθύνονται κιόλας! Την ώρα μάλιστα που και το ίδιο με τις αποφάσεις του για τη μη πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης την Τρίτη και την Τετάρτη παραδέχεται ότι αυτή ήταν πρακτικά ανέφικτη να πραγματοποιηθεί.

Το θράσος και η υποκρισία από την πλευρά του ΥΠΑΙΘ έχει σπάσει όλα τα κοντέρ! Αντί να ασχοληθεί με το πώς θα παρθούν όλα εκείνα τα μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια και θα υποδεχθούν τους μαθητές τις επόμενες ημέρες, επιδίδεται σε ένα ανούσιο κυνήγι μαγισσών για το ποιος έκανε ή δεν έκανε τηλεκπαίδευση.

Την σκυτάλη  πήρε ο Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Αχαΐας (τέως  Πρόεδρος του Συλλόγου μας και Αιρετός του ΠΥΣΠΕ)  και ο μηχανισμός της Διεύθυνσης οι οποίοι επικοινωνούσαν με σχολικές μονάδες αφήνοντας ανυπόστατες υπόνοιες ότι οι εκπαιδευτικοί αρνήθηκαν να παράσχουν τηλεκπαίδευση με τρόπο μάλιστα ενοχλητικό , πρακτικές που μας γυρίζουν χρόνια πίσω σε άλλες εποχές που έχουν καταδικαστεί ομόφωνα από τον κλάδο. 

Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται από καταγγελίες που έχουν γίνει τόσο προς το ΔΣ του συλλόγου μας όσο και προς το ΔΣ της ΔΟΕ. Να ενημερώσουμε το Διευθυντή ότι από τότε που ήταν πρόεδρος του συλλόγου και κατήγγειλε την ανυπαρξία τεχνικής υποδομής ,στα σχολεία δεν έχουν αλλάξει πολλά, αν και νομίζουμε το ξέρει.

Οι συνάδελφοι που πήγαν στα σχολεία τους για να κάνουν τηλεκπαίδευση , όπως είχαν κάθε δικαίωμα , στις περισσότερες περιπτώσεις δεν τα κατάφεραν όχι με δική τους ευθύνη αλλά λόγω έλλειψης εξοπλισμού. Οι εκπαιδευτικοί έχουμε αποδείξει πως σε κάθε δύσκολη στιγμή είμαστε στο πλευρό των μαθητών μας. Έχουμε βαθιά συναίσθηση του ρόλου μας και δε θα δεχτούμε τέτοιες αυταρχικές πρακτικές που προσπαθούν να φορτώσουν στους εκπαιδευτικούς τις  ευθύνες  της  κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ .  Αν η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας είχαν ακούσει τα αιτήματα των εκπαιδευτικών σωματείων δε θα είχαμε ζήσει αυτές τις τραγικές καταστάσεις με την κακοκαιρία.

Είναι δικαίωμα του Διευθυντή Εκπαίδευσης να ταυτίζεται και 

να υλοποιεί τις αντιεκπαιδευτικές πολίτικες της εκάστοτε κυβέρνησης. Κανένα όμως δικαίωμα δεν έχει να παραβιάζει εργασιακά δικαιώματα καλώντας όπως έκανε πρόσφατα τους διευθυντές να αναθέσουν στους συναδέλφους παράνομες απλήρωτες υπερωρίες για να καλύψουν τα κενά , και να ελέγχει ως τηλεπιθεωρητής τους συναδέλφους που από τα σχολεία τους έκαναν αγωνιώδεις προσπάθειες να  παρακάμψουν τα τεχνικά προβλήματα και να κάνουν τηλεκπαίδευση.

Συνάδελφοι απέναντι σε όλο αυτό το κλίμα της ανασφάλειας, του αυταρχισμού ,της αποποίησης και της μετάθεσης των ευθυνών στους εκπαιδευτικούς ,οι οποίοι απέδειξαν με τη στάση τους ,τη συμπεριφορά τους και την αξιοπρέπειά τους ότι στήριξαν το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές τους υπερβάλλοντας εαυτό και καλύπτοντας παθογένειες ετών , ΜΗ διστάζετε νε επικοινωνείτε με τα μέλη του ΔΣ του Συλλόγου και να αναφέρετε ζητήματα παραβίασης των εργασιακών σας δικαιωμάτων .

Το Δ.Σ του Συλλόγου Δ/Ν Πάτρας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες