alkis thessaloniki
Stringer / SOOC
Άτομα νεαρής ηλικίας, με κύρια χαρακτηριστικά τη ροπή προς την ακροδεξιά, το δυσλειτουργικό περιβάλλον, το φανατισμό, το χουλιγκανισμό - Το προφίλ των ατόμων που πραγματοποιούν επιθέσεις από τα ΕΠΑΛ μέχρι τη Χαριλάου στη Θεσσαλονίκη

Από την ίδια «δεξαμενή» ατόμων φαίνεται πως τροφοδοτούνται οι επιθέσεις φασιστών και χούλιγκαν το τελευταίο διάστημα στη Θεσσαλονίκη, ξεκινώντας από τις επιθέσεις ακροδεξιών στα ΕΠΑΛ και καταλήγοντας στη δολοφονία του 19χρονου Άλκη στη Χαριλάου.

Σύμφωνα με το thesstoday.gr, πρόκειται για άτομα νεαρής ηλικίας, με κύρια χαρακτηριστικά τη ροπή προς την ακροδεξιά, το δυσλειτουργικό περιβάλλον, το φανατισμό, το χουλιγκανισμό. Τα άτομα αυτά βρίσκουν τον στόχο τους και χτυπούν οργανωμένα και όλοι μαζί, σκορπίζοντας τον τρόμο τόσο σε μαθητές μέσα στα ίδια τους τα σχολεία όσο και σε φιλάθλους που τυγχάνει να υποστηρίζουν ομάδα που φορά διαφορετικό χρώμα φανέλας από τη δική τους.

«Δεν είναι οπαδικές οι διαφορές – Είναι φασίστες»

«Εμφανίζονται κάτω από τον μανδύα μιας φανέλας και μιας ομάδας. Αλλά δεν είναι οπαδικές οι διαφορές. Είναι φασίστες. Δεν κρύβονται κιόλας. Βγάζουν στα social media ξεκάθαρα αυτό που πιστεύουν. Όταν ακούς συνθήματα όπως “μαχαίρι στην καρδιά του κάθε αντιφασίστα“, αυτό έχει ξεκάθαρη πολιτική προέλευση», αναφέρει για το ζήτημα ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γονέων Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Θανάσης Κοκονάς, κάνοντας μάλιστα λόγο για ένα φαινόμενο που όλο και πολλαπλασιάζεται.

Ο ίδιος βρισκόταν σε κινητοποιήσεις κατά των επεισοδίων στο 1ο-2ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης τον Σεπτέμβρη του 2021 και σημειώνει πως αυτά τα άτομα δεν έχουν ως στόχο τους την εκπαίδευση. «Είμαστε σίγουροι ότι οι ομάδες που δρουν στα σχολεία είναι οργανωμένες φασιστικές ομάδες και φαίνονται από τον τρόπο που λειτουργούν απέναντι σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς. Δηλαδή θέλουν με κάθε τρόπο να τρομοκρατήσουν και να απειλήσουν. Μπαίνουν στα σχολεία με σκοπό να πολλαπλασιάσουν αυτή τη δραστηριότητά τους».

«Αντέδρασαν σε πανό που έγραφε υγεία, παιδεία και μόρφωση για όλους τους μαθητές»

Και προσθέτει: «Μοναδικό σκοπό έχουν να σταματήσουν κάθε συλλογική προσπάθεια που γίνεται μέσα στα σχολεία και κάθε διεκδίκηση για αλλαγή. Πολλοί απ’ αυτούς τους ανθρώπους, μαθητές και εξωσχολικοί, εμφανίστηκαν και με μανδύα αρνητή της πανδημίας, αρνητή της μάσκας και του εμβολίου. Τα είδαμε αυτά. Βγάζουν αντίδραση για καθετί οργανωμένο. Προχθές στο ΕΠΑΛ του Ευόσμου αντέδρασαν στο πανό που έγραφε “υγεία, παιδεία και μόρφωση για όλους τους μαθητές”».

Ανάλογη είναι η εικόνα που περιγράφει και η κα. Ελένη Μαυροπούλου, μέλος Δ.Σ Δ’ ΕΛΜΕ εκπαιδευτικών Θεσσαλονίκης και μέλος του γενικού συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ, η οποία συμπληρώνει παράλληλα πως πολλά από αυτά τα άτομα έχουν σχέση και με τα ναρκωτικά.

«Τα παιδιά έχουν πάρα πολλά αδιέξοδα. Το σχολείο γίνεται μάλλον όλο και λιγότερο ελκυστικό. Ο φασισμός τούς φαίνεται σαν κάτι αντισυστημικό, το οποίο βέβαια είναι πιο συστημικό κι απ’ τα συστημικά. Ειδικά με τα δύο χρόνια πανδημίας τα παιδιά έχουν πάρα πολλά ψυχοκοινωνικά ζητήματα, σύμφωνα με στοιχεία του ΚΕΔΑΣΥ. Τα τελευταία χρόνια τα ψυχιατρικά ζητήματα κυρίως σε παιδιά δευτεροβάθμιας έχουν χτυπήσει κόκκινο. Βλέπουν φτώχεια και στα σπίτια τους και στις περιοχές που ζουν. Δρουν και με τα οπαδικά. Για να διοχετεύσουν όλη αυτή την οργή στοχοποιούν είτε τον πιο αδύναμο, κάποιον με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό ενδεχομένως, διαφορετική φυλή, διαφορετική ομάδα. Για να ξεσπάσουν», αναφέρει χαρακτηριστικά.

«Ξεμοναχιάζουν – Πηγαίνουν με σκοπό να κάνουν κακό»

Και συμπληρώνει πως αυτά τα άτομα σκορπούν τον τρόμο και δρουν συνειδητά με σκοπό να προκαλέσουν κακό. «Βρίσκουν τον εύκολο στόχο. Ξεμοναχιάζουν. Βρίσκουν ένα ή δύο παιδιά και ξεσπούν την οργή, κατευθυνόμενοι από τους καθοδηγητές τους. Δεν δρουν αυθόρμητα. Τα παιδιά μαλώνουν. Είναι δεδομένο ότι θα μαλώσουν. Αλλά εδώ μιλάμε για στοιχεία με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Πάνε με σκοπό να κάνουν κακό. Κι αυτό το κακό δεν μπορούν να το προσδιορίσουν. Αν θα είναι δηλαδή ένα χαστούκι, ένα σπασμένο πόδι ή φόνος».

Το οξύμωρο όπως υπογραμμίζει μάλιστα είναι ότι πολλά από αυτά τα παιδιά είναι παιδιά φτωχών οικογενειών αλλά και μεταναστών τα οποία έχουν δεχθεί και τα ίδια στη ζωή τους διακρίσεις. «Αυτά τα παιδιά έχουν βιώσει ενδεχομένως φαινόμενα αποκλεισμού, οικονομικά ζητήματα, να βλέπουν δηλαδή ότι δεν έχουν τα πράγματα που έχουν τα άλλα παιδιά. Και επίσης καλλιεργείται και μια κουλτούρα ομάδας. Ότι δηλαδή ο άλλος θα πει μη φοβάσαι είσαι με μας. Το να είναι κάποιος μέλος μιας ομάδας, ειδικά όταν αισθάνεται δυνατή, είναι το ζητούμενό τους».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dioxeis
Το υπουργείο "κερνάει" πειθαρχικά: Οι διώξεις για συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή ξεπερνούν πανελλαδικά τις 150.
«Το ΥΠΑΙΘΑ ευνόησε τις συνθήκες δυσλειτουργίας του σχολείου και επιπλέον ενθαρρύνει τον κοινωνικό κανιβαλισμό ενάντια στους εκπαιδευτικούς. Είναι...
Το υπουργείο "κερνάει" πειθαρχικά: Οι διώξεις για συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή ξεπερνούν πανελλαδικά τις 150.
ekpaideytikos
«Και τι ανάγκη έχετε εσείς, τρεις μήνες το χρόνο καθόσαστε, βάλε και τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, ζωάρα κάνετε».
Τι πραγματικά σημαίνει το να είσαι δάσκαλος!
«Και τι ανάγκη έχετε εσείς, τρεις μήνες το χρόνο καθόσαστε, βάλε και τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, ζωάρα κάνετε».
σχολειο
κ. Διευθυντά της Εκπαίδευσης οι Δάσκαλοι σιωπούν όταν τα παιδιά κοιμούνται όχι όταν τα σκοτώνουν!
Ας μας πει ο κ. Διευθυντής Εκπαίδευσης που είναι και δάσκαλος γιατί οι δάσκαλοι πρέπει να σιωπούν όταν τα παιδιά πεθαίνουν;
κ. Διευθυντά της Εκπαίδευσης οι Δάσκαλοι σιωπούν όταν τα παιδιά κοιμούνται όχι όταν τα σκοτώνουν!