Αντιδράσεις από εκπαιδευτικούς φορείς έχει προκαλέσει η ενέργεια Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ) ο οποίος προχώρησε σε περικοπή μισθών ογδόντα (80) ημερών και ποσού 5.699,20 ευρώ, μετά την παρέλευση οχτώ (8) μηνών, στον εκπαιδευτικό Κώστα Κορδάτο, υπεύθυνο τομέα ΕΠΑΛ της Αιτωλοακαρνανίας, διότι δεν μπορούσε να πραγματοποιήσει τηλεκπαίδευση λόγω της ιδιαιτερότητας και των αντικειμενικών δυσκολιών των μηχανολογικών εργαστηριακών μαθημάτων, που διδάσκει στην ειδικότητα του ο εκπαιδευτικός.
Κοινή παραδοχή είναι ότι η εξάσκηση των μαθητών στα σχολικά εργαστήρια, ιδιαίτερα αυτών της βιομηχανικής παραγωγής, γίνεται με φυσική παρουσία των ασκούμενων-εκπαιδευόμενων- μαθητών για την απόκτηση δεξιοτήτων. Κάτι που αναφέρει και το Υπουργείο Παιδείας στην απόφασή του Υπουργική Απόφαση με αριθ. Πρωτ.Φ3/44963/ΓΔ4/19-4-2021, που εκδόθηκε με τη λήξη της τηλεκπαίδευσης για την αναπλήρωση της ύλης στα εργαστήρια. Ιδιαιτέρως δε στη Γ΄ ΕΠΑΛ που χορηγείται και πτυχίο.
Ανάλογες αναφορές, αιτήματα, έγκαιρα προέβαλε η κλαδική ΠΕΤΕΕΜ-ΤΕ των εργαστηριακών καθηγητών, προς τον συγκεκριμένο Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και στο ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας χωρίς ποτέ να λάβει κάποια απάντηση!
Η απόφαση σε βάρος του εκπαιδευτικού, που είναι μέλος του Δ.Σ. της Β’ ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας, έχει προκαλέσει αντιδράσεις σε συνδικαλιστικούς φορείς, που ζητούν εξηγήσεις. Συνδικαλιστές του κλάδου, κάνουν λόγο για εκφοβισμό του εκπαιδευτικού και σημειώνουν πως δεν είχε τη δυνατότητα να εισέλθει στα εργαστήρια, επειδή η διευθύντρια του ΕΠΑΛ, είχε αλλάξει τις κλειδαριές.
Οι εκπαιδευτικοί φορείς καταγγέλλουν ως άδικη, αστήρικτη και εκδικητική την απόφαση περικοπής μισθών ύψους 5.699 ευρώ στον εκπαιδευτικό, στέκονται στο πλευρό του και ζητούν να ανακληθεί η απόφαση περικοπής αποδοχών.
Όπως επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί φορείς, κατηγορία για αποχή από την τηλεκπαίδευση είναι αστήρικτη, αβάσιμη και αποδεικνύεται από τα πραγματικά γεγονότα, καθώς η καθημερινή παρουσία του εκπαιδευτικού έξω από τα εργαστήρια (αφού αυτά είχαν παραβιαστεί παρανόμως και είχαν αντικατασταθεί οι κλειδαριές από την διευθύντρια του ΕΠΑΛ) δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν.
Καμία πρόβλεψη δεν υπάρχει στη νομοθεσία που να υποχρεώνει να γίνεται τηλεκπαίδευση από το σπίτι των εκπαιδευτικών ή από άλλον χώρο, πέραν του σχολείου που υπηρετεί ο εκπαιδευτικός. Μάλιστα στην περίπτωση του συγκεκριμένου σχολείου, σύμφωνα με όσα σημειώνουν οι εκπαιδευτικοί φορείς, "η διευθύντρια του ΕΠΑΛ, χωρίς καμία αρμοδιότητα, παραβίασε τις εισόδους των εργαστηρίων, κλειδώνοντας τον εκπαιδευτικό, έξω από αυτά. Έτσι δεν του επέτρεψε να εισέρχεται, τόσο κατά το διάστημα της τηλεκπαίδευσης, όσο και στην επιστροφή στη δια ζώσης εκπαίδευση, χωρίς ο ΔΔΕ να ενδιαφέρεται να εξετάσει το θέμα και να δώσει λύση".
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη