σχολική τάξη, σχολείο, θρανία, καρέκλες, πίνακας, μαυροπίνακας
Πίνακας και ενημέρωση των οργανικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ

Τα οργανικά κενά των κλάδων του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), όπως παρουσιάζονται από την Γ. Μπουλμέτη και τον Β. Βούγια.

Τα οργανικά κενά παρουσιάζονται ανά κλάδο και περιοχή (Δ/νσεις Εκπαίδευσης), των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) και των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) και προς ενημέρωση των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, που επιθυμούν  να καταθέσουν αίτηση μετάθεσης.

Αναλυτικά η ενημέρωση:

Εν αναμονή της κοινοποίησης, από το ΥΠΑΙΘ, των οργανικών κενών των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), ανά κλάδο και περιοχή (Δ/νσεις Εκπαίδευσης), των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) και των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) και προς ενημέρωση των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, τα οποία επιθυμούν να καταθέσουν αίτηση Μετάθεσης για το 2021-22, σύμφωνα με την Εγκύκλιο υπ. αριθ. πρωτ. 18769/18-2-2022 (ΑΔΑ: 6ΝΠ146ΜΤΛΗ-ΘΑ7), παραθέτουμε ακολούθως: 

Α. Τα οργανικά κενά μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) ανά κλάδο και περιοχή (Διεύθυνση Εκπαίδευσης), όπως εδόθησαν από το ΥΠΑΙΘ για τη διενέργεια των Μετατάξεων και τα οποία συμπεριλαμβάνουν τις μεταβολές που επέφερε η διενέργεια των Μεταθέσεων για το 2020-21. 

Σημειώνουμε πως στον εν λόγω Πίνακα, τον οποίο παραθέτουμε, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη οι παρακάτω 3 μεταβολές, οι οποίες προήλθαν από τη Μετάταξη εκπαιδευτικών στον κλάδο ΕΕΠ Ψυχολόγων (ΠΕ23). 

pinakas

Β. Τα οργανικά κενά μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) ανά κλάδο, όπως προκύπτουν μετά τη διενέργεια των Μεταθέσεων για το 2020-21. 

Γ. Τα οργανικά κενά μελών ΕΕΠ Κοινωνικών Λειτουργών (ΠΕ30) και Ψυχολόγων (ΠΕ23) στις Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ), των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), όπως προκύπτουν από την διενεργηθείσα από το ΥΠΑΙΘ κατανομή οργανικών θέσεων. 

Επισημαίνουμε πως τα εν λόγω αρχεία κοινοποιούνται για τη διευκόλυνση των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ και αποτελούν προϊόν δικής μας πρωτοβουλίας και επεξεργασίας και γι αυτό το λόγο καλό θα ήταν να περιμένουμε αρμοδίως από το ΥΠΑΙΘ  την κοινοποίηση των επίσημων οργανικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σάντουιτς
Σάντουιτς: Γιατί πρέπει να αποφεύγετε το αλουμινόχαρτο και την πλαστική μεμβράνη όταν το τυλίγετε
Γιατί πρέπει να αποφεύγετε το αλουμινόχαρτο και την πλαστική μεμβράνη όταν τυλίγετε ένα σάντουιτς
Σάντουιτς: Γιατί πρέπει να αποφεύγετε το αλουμινόχαρτο και την πλαστική μεμβράνη όταν το τυλίγετε