ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
INTIME NEWS
Εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι διευθυντές σχολείων στη Δράμα χρησιμοποίησαν τριμηνίτες εκπαιδευτικούς ως «μπόνους» ή «αποφόρτιση» μονίμων εκπαιδευτικών με τη μείωση του ωραρίου τους

Διευθυντές σχολείων στη Δράμα χρησιμοποίησαν αυθαίρετα αναπληρωτές εκπαιδευτικούς με τρίμηνες συμβάσεις εργασίας – οι οποίοι προορίζονται για την κάλυψη κενών λόγω κορονοϊού –  για να μειωθεί το ωράριο των μόνιμων εκπαιδευτικών, σύμφωνα με καταγγελία της Αυτόνομης Αγωνιστικής Παρέμβασης Δράμας.

Όπως αναφέρει στην καταγγελία, νοσήσαντες εκπαιδευτικοί με κορονοϊό επιστρέφουν στις θέσεις τους, αλλά οι τριμηνίτες αναπληρωτές δεν χρησιμοποιούνται για ««να καλυφθούν λειτουργικές ανάγκες της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», αλλά ως «μπόνους» ή «αποφόρτιση» μονίμων εκπαιδευτικών με τη μείωση του ωραρίου τους και μάλιστα με κριτήρια ασαφή ή ακαθόριστα από κάποια νομοθεσία.

«Καλούμε, λοιπόν, το διοικητικό μηχανισμό που ασχολείται με τη διάθεση και τη διαχείριση των εν λόγω αναπληρωτών συναδέλφων να συμμορφωθεί με το νόμο και να αποκατασταθεί το αίσθημα δικαίου στην εκπαιδευτική κοινότητα πριν αυτό πληγεί ανεπανόρθωτα» αναφέρει η Αυτόνομη Αγωνιστική Παρέμβαση Δράμας.

Η καταγγελία

Ακολουθεί η καταγγελία της Αυτόνομης Αγωνιστικής Παρέμβασης Δράμας:

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι

Καταγγέλλουμε τις ενέργειες της Δ.Δ.Ε. Δράμας και τους/τις Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων, οι οποίοι χρησιμοποίησαν αυθαίρετα αναπληρωτές συναδέλφους με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου τρίμηνης διάρκειας (που προορίζονται από την νομοθεσία για κάλυψη κενών COVID 19) προκειμένου να μειωθεί το ωράριο μονίμων συναδέλφων.

Πιο συγκεκριμένα, νοσήσαντες συνάδελφοι επιστρέφουν στις θέσεις τους, αλλά οι εν λόγω αναπληρωτές χρησιμοποιούνται με ευθύνη διευθυντών/ντριων σχολικών μονάδων όχι για «να καλυφθούν λειτουργικές ανάγκες της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρου 111 του ν.4821/2021, αλλά ως «μπόνους» ή «αποφόρτιση» μονίμων συναδέλφων με τη μείωση του ωραρίου τους και μάλιστα με κριτήρια ασαφή ή ακαθόριστα από κάποια νομοθεσία.

Με αυτή την απόφαση καταστρατηγείται η παρ. 7 του άρθρου 111 του ν.4821/2021 (βλ. πλαίσιο) στην οποία αναφέρεται ρητά ότι, εφόσον κατά τη διάρκεια της σύμβασης εργασίας του ο εκπαιδευτικός, τον οποίο αναπληρώνει, επιστρέψει στη θέση, στην οποία έχει τοποθετηθεί ή πάψει να ισχύει το ειδικό μέτρο ως προς τη λειτουργία των σχολικών μονάδων, τότε ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός ή το μέλος Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π, διατίθεται, με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενή θέση της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

7.Ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός ή το μέλος Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. που προσλαμβάνεται σύμφωνα με την παρ. 1, διατίθεται, με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενή θέση της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, προκειμένου να παρέχει τις υπηρεσίες του είτε δια ζώσης είτε στο πλαίσιο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, εφόσον κατά τη διάρκεια της σύμβασης εργασίας του ο εκπαιδευτικός, τον οποίο αναπληρώνει, επιστρέψει στη θέση, στην οποία έχει τοποθετηθεί.

Αντιλαμβάνεται, άραγε, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας τη χαώδη κατάσταση που δημιούργησαν εν μέσω σχολικής χρονιάς αυτές οι μειώσεις ωραρίου των μονίμων εκπαιδευτικών ή τον αντίκτυπο που θα έχει αυτή η αντιπαιδαγωγική απόφαση στους μαθητές;

Αντιλαμβάνεται το μέγεθος της αναστάτωσης που προκλήθηκε στα ωρολόγια προγράμματα των σχολικών μονάδων και το θέατρο του παραλόγου που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι συνάδελφοι προγραμματιστές;

Συνειδητοποιεί, άραγε, το αίσθημα αδικίας που δημιουργείται ακόμα και κάτω από αυτές τις συνθήκες σε κάποιους συναδέλφους; Τελικά, ενδιαφέρονται οι εμπλεκόμενοι (ΔΔΕ και Δντες/ντριες) με τις ενέργειες αυτές για το καλό των μαθητών ή για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συναδέλφων;

 Καλούμε, λοιπόν, το διοικητικό μηχανισμό που ασχολείται με τη διάθεση και τη διαχείριση των εν λόγω αναπληρωτών συναδέλφων να συμμορφωθεί με το νόμο και να αποκατασταθεί το αίσθημα δικαίου στην εκπαιδευτική κοινότητα πριν αυτό πληγεί ανεπανόρθωτα, όπως και ολόκληρο τον εκπαιδευτικό κόσμο να αντισταθεί στην παγίωση του επαίσχυντου αυτού θεσμού των συμβάσεων τρίμηνης διάρκειας, δηλαδή σε μια από τις πιο σκληρές και ελαστικές μορφές εργασίας που αποδιαρθρώνουν το Δημόσιο Σχολείο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

καύσωνας
Καιρός: «Κόλαση» μέχρι την Κυριακή – Στους 43 βαθμούς το θερμόμετρο την Πέμπτη
Στους 43 βαθμούς ο υδράργυρος την Πέμπτη, η θερμοκρασία ανά ημέρα - Η πρόγνωση της ΕΜΥ για τις επόμενες ημέρες
Καιρός: «Κόλαση» μέχρι την Κυριακή – Στους 43 βαθμούς το θερμόμετρο την Πέμπτη